(12-08-2016, 17:52 PM)ser15 Kirjutas: ...
Vanamehe paariaastane Stihl otsustas ülesse sulada.
...
Ehk kirjeldad lähemalt? Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna?
Vahepeal jõudis operatsioonilauale üks stihl, mis 10 aasta jooksul sama diagnoosiga 3x meistrite juures käinud. Käivitub, käib, aga gaasi anda ei saa, lämbub. Reguleerimine ei aita. Varemalt tehti korda, seekord esitati kalkulatsioon poole uue sae hinna peale: karburaator olla kulunud, vändasimmerid otsas :0 ... arve diagnostika eest 16,- rbl.
Kuna tellija eelarve ja kaine mõistus ütlesid ei, siis ...
Eile jõudsid jalgsi inglismaalt kohale simmerid ja vändalaagrid, kaua tulid 20päeva, aga kohale jõudsid. Kulud 11€ koos transaga, sama kmpl kohalikus kaubanduses 40+€.
Kuskil kaugel pakkisid samal ajal väikesed kollased sõrmed Walbro uue karpa koos rem komplektiga ja panid teele, (loodame, et ei tule ujudes), kulu kokku 14€.
Mis aga kõige enam hämmastust tekitab, on see, et patsienti lahates ei kohanud märkigi sellest, et keegi oleks hiljuti sae siseellu süübinud, küünlajuhe, karburaator ja õhufilter kõik kenasti õlitolmu ja saepurusegused. Küünal kõvasti peal kinni. Meenutaks, et diagnosti eest esitati arve??? Kasutati OBD või CAN bus diagnosti?
Paar tundi lahkamisele ja puhastamisele 10 aastaga kogunenud saastast sh. magneeto vahelt uskumatu hunnik õli ja puidutolmu paaka (ja seda tekkib uskumatult palju, uskumatutesse kohtadesse), uued tihendid sees ja maha pestud. Vänt ja laagrid väga ok, silindriseinad peegel. Läheb hetkel vana karpaga kokku tagasi ja sis paistab.