Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Tekkis praktiline küsimus: on üks neljasilindriline bensiinimootor, mis küll töötab, aga võtab õli. Peamised kahtlusalused on kinni jäänud õlirõngad (konkreetse mootori puhul tundub olevat suure läbisõiduga kaasnev standardviga).
Kõige lihtsam oleks võtta mootor lahti ja nokkida rõngad taas ükshaaval liikuma. See pole aga kahjuks hetkel võimalik.
On keegi omanud kokkupuudet keemiliste ühendite või tehnoloogiatega, mis võimaldaks rõngad taas liikuma saada ja seda ilma mootorit lammutamata? Vanakooli meeste pagasis oli näiteks petrooli valamine silindritesse poolsooja mootoriga ja siis jõuallikal seista laskmine.
On aga kellelgi veel alternatiivseid ideid?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ma siin vanakoolimehena taaskord soovitan mingit sorti rostlöserit, tehnoloogia ka sama - õhtul küünlad maha, pudel enamvähem ära jagada silindrite vahel ja küünlad tagasi. Käivitamine mitte enne 12 tundi. Kui aitab, siis aitab.
Enamuse nende roostes poltide lahtileotajate põhikomponent on petrooleum.
Korduvalt abiks olnud ja eraldi õlivahetust petroolitirtsu pärast kunagi teinud ei ole.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Aga... miks üldse õlirõngad kinni jäävad? ja ei jää surverõngad samal ajal? Olen Talupojaga tegelt ühel meelel ja nimetus "suure läbisõiduga standardviga" paneb mind muigama. Kõvad mehed, ärge olge sünoptikud. Elu on reaalsus, kus kehtivad füüsika seadused.
(tuletan meelde "kap remonti" kus ellipsisse kulunud silindrisse pannakse uued ümmargused rõngad)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
15-08-2016, 22:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2016, 22:51 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(15-08-2016, 22:34 PM)Qunts Kirjutas: Petrooliga leotasin kunagi lahti kinni roostetanud kolvid ja ei võtnud kaant maha ning sõitsin mitu aastat selle mootoriga ja järelikult said ka rõngad lahti.
Samas nägin kusagil 80 aatatel kuidas naabrimees oma vanat Volgat piinas: Kõigepealt pöörded ülesse siis valas kopsikust vist destileeritud vett karpa lõõri sellise joaga, et teine pidi ära koolema aga samas lõi tagant sellise pahvaku musta välja, et tänapäeval rohelised oleks vist kohe kohapeal maha lasknud
Toiming on kirjelduste poolest õige, kuid on vaja kindlat kahte kätt. 1 mis kallab tavalist H2O ja teine mis hoiab kõrgeid pöördeid karbussi hoovastikul. Samas on tarvilik hea kõrvakuulmine ja käte orjentatsioon-koostöö. teinekord tuleb mootorit "joota-piinata" mitu korda per liiter
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
15-08-2016, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2016, 22:48 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Mis toimub silindris, kui sinna satub kiiretel pööretel H2O?
Vastus: H2O aurustub..... ja aurul on suur jõud...
(samuti ka tuulel ja" jop tvaju matil")
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Divesinikmonooksiidi kogusest sõltuvalt võib tulemuseks olla ka hüdrauliline löök.
Mis jõuallikasse puutub, siis siin üks näidispilt sama jõuallika teisest eksemplarist pärast lahangut: kolvi surverõngad on lahti, aga õlirõngas kinni. Selline asi on võimalik.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
15-08-2016, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2016, 23:13 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(15-08-2016, 22:58 PM)Aspelund Kirjutas: Divesinikmonooksiidi kogusest sõltuvalt võib tulemuseks olla ka hüdrauliline löök.
Mis jõuallikasse puutub, siis siin üks näidispilt sama jõuallika teisest eksemplarist pärast lahangut: kolvi surverõngad on lahti, aga õlirõngas kinni. Selline asi on võimalik.
A.
Koledalt kakane ja rasvane on ta jah... põlemine ja õlitus-jahuts ei ole kokku käinud valmistaja inseneri mõtetega.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(15-08-2016, 23:17 PM)klaave Kirjutas: Olen ka kunagi H2O-ga proovinud, kuid (Zil-157) erilist tulemust ei andnud. See nõgi mis õlirõngad kinni mätsib allub ainult pikemale leotusele, või vahetusele. Vee vastu räägib ka see, et surverõngad võtavad laksu omale, ja õlirõngani vist eriti midagi ei jõua. Samas oli mõnda aega tagasi golfi rõngaste vahetus ja sai proovitud huvi pärast vanu õlirõngaid leotada. Puhas diisel ei suutnud nädalaga midagi paremaks teha, terasharjaga aidates sai natuke paremaks, kuid prügikasti kaup oli niikuinii. Parem on juba vältida olukorda kus rõngad kinni tõmbab. Praegustel (uutel masinatel)on õlivahetus välbad nii pikaks venitatud et see tahm peabki hakkama kurja tegema. Samuti on hea aegajalt mootoril "lõõrid puhtaks köhida" nagu öeldakse
Tsitaat tekstist:
Samuti on hea aegajalt mootoril "lõõrid puhtaks köhida" nagu öeldakse
Vastus: Mootor peabki kogu aeg "laulma", et pärast köhida ei tuleks. viga on lausa tehase poolt sisse kirjutatud. Kui armatuuril süttivad numbrid, millise käiguga peab sõitma. Naised on ju väga kohusetundlikud ja sõidavad madalate pööretega, nagu displei näitab. Sama probla oli juba nõukaajal ziguliidega, et õlitus ei jõudnud klapi nookuriteni.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 6,878
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Jep. On linnalegend Ladast, mille karpa teise lõõri siiber oli kinni roostetanud...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 77
Teemad: 1
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Mazda insenerid unustasid õlirõngase taha avad teha kust saaks õli rõnga tagant ära minna. Tulemusek jäävad eranditult kõigil seda tüüpi mootoritel õlirõngad kinni, hoolda tihti või mitte üldse. Samas silinder ise ikka veel ideaalses seisus, aga selline tossumasin et ise ka ei usu.
Eesti Ladaklubi