(29-03-2016, 17:17 PM)Veteran Kirjutas: Aastaid liivapritsiga töötanud, kuid nüüd siis tean, et plekk kuumeneb!
Muidugi kuumeneb! Eriti selles õhujoas, kus ta on. Kui õhk seisab, siis on ta ntx. 20 kraadi. Tuule käes on vast 18
°. Kui aga kompressorist pidevalt peale uhab, siis ei ole mitte 15 vaid 190
°!
Kuidas sa siis seda ei tea?
Aga asjast.
13piisab
Kas keegi on ka eksperimenteerinud muunduri eel rasvase pinna jätmisega? St puhastanud õliseid asju "põgusalt"?
Ma otsustasin vaevaga alt tulnud sillatala ikka värvida, aga kuju on sel päris keerukas ning eks ole aastatega ka õliseks saanud. Roostemuundur ei vaja ehk sellises kohas aluspinnaga suure vaeva nägemist?
(...ja mis ütleb keemia õli+happe koosluse/reaktsiooni kohta?)
Tõmba ta kõva kärcheriga ikkagi enne puhtaks. (Rustoleumi pesuaine vms enne peale). Ja las kuivab korralikult ära. Siis, kui ei viitsi liivapritside jne asjadega mässata, pane muundur peale ja siis värv. Ikka saab parem.
Rasvase pinna töötlemine - ei ole hea mõte. Kõik voolab mööda nagu hane selga vesi. Sõna otseses mõttes.
Kui ei usu, ma võin Sulle ühe hane tuua. Saab vett, kaagutab pisut solvunult ja ikka on täiesti kuiv ja paterdab tähtsa näoga edasi..