Küsimused t-25A-1 kohta
Photo 

http://www.snap.ee/user/miq/album/t_25a3...2#IMGP4693
Vaadates seda pilti kanalitest, siis ega seda ometi sellisena peale ei pane ju?
Tegu on küll aeglase pöördega mootoriga, kuid see annab tunda ka seal.
Põlemiskambrid võiks ikka ühesugused olla oma südamerahukski.
Pärast kui on miski jama käivitumisega või suitseb ei saagi teada kas see on sellest või millestki muust.
Starteri pendiksile näiteks pole ka see hea kui mootor läheb ühe silindriga käima.
Vasta

Pisike küsimus:
Kui kõrge on 25 tagumine ratas see mille mõõt 9,5X32 Täpset mõõtu pole vaja kuid suurusjärku.
Veiko

MTJ.EE
Vasta

(09-08-2016, 19:01 PM)Veiko Varik Kirjutas:  Pisike küsimus:
Kui kõrge on 25 tagumine ratas see mille mõõt 9,5X32 Täpset mõõtu pole vaja kuid suurusjärku.
Veiko

2,54*9,5*2*0,8+2,54*32= umbes 120 cm, sõltub krihvide kulumisest.
Vasta

(09-08-2016, 19:08 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-08-2016, 19:01 PM)Veiko Varik Kirjutas:  Pisike küsimus:
Kui kõrge on 25 tagumine ratas see mille mõõt 9,5X32 Täpset mõõtu pole vaja kuid suurusjärku.
Veiko

2,54*9,5*2*0,8+2,54*32= umbes 120 cm, sõltub krihvide kulumisest.



Otsige sk4 rataste teema üles. Sealt on kuidagi meeles et sk4 ratas on 135cm kõrge, t25 tagaratas 9,5x32 on ka 135cm kõrge ja 11,2x28" ratas on 125cm kõrge.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Tänud. Lihtne matemaatika ei tulnud meelde.

MTJ.EE
Vasta

(09-08-2016, 19:52 PM)unimüts Kirjutas:  Otsige sk4 rataste teema üles. Sealt on kuidagi meeles et sk4 ratas on 135cm kõrge, t25 tagaratas 9,5x32 on ka 135cm ...

Ei saa olla, kuna saska ratas mahub minu 125 cm laia kärusse lahedasti sisse. Kevadel sai loomkatseid tehtudWink

Näituseks 12,4-28 on rehkenduse järgi täpselt 125 cm ja nii oligi: pelk mantel mahtus ilusti kasti, veljele tõmmatuna aga punnitas portesid sentimeetri jagu. No õnneks sai autorattaid alla laduda...
Vasta

Niisiis, käisin Pärnumaal kohal ja õnnestus kaaned ümber vahetada, kusjuures minu kätte sattunud treitud küünlaavaga kaas oli ainuke, ülejäänud, mis riiulil, olid treimata aukudega (ju siis peab kõlbama, vähemalt nüüd ühesuguse põlemiskambriga kaaned). Personal õnneks oli sõbralik ja mingit probleemi ümbervahetamisega ei tekkinud. Minu kaaned läksid sama targalt riiulisse tagasi, niiet kui keegi veel peaks tellima, võite sama üllatuse otsa sattuda. Huvitaval kombel kohapeal asjad kallimad kui netist tellides, netis nt. pihusti 21,99, kohapeal aga 28,25, pisikese kauplemise peale sain netis oleva hinnaga.
Pihustitest rääkides, nagu aru olen saanud, siis tasuks uued pihustid ka ära stendida. Seoses sellega ehk on Põhja-Viljandimaal või Põltsamaa lähistel mõni foorumlane, kellel stend olemas või siis keegi oskaks soovitada kelle juures saaks nad ära regullida.
Vasta

Üllatusi ikka jagub, tea kas ka Poola toodang. Esialgu nagu ei saanudki aru, et mis nüüd siis jälle valesti.
[Pilt: t260_DSC_0765.jpg]
Vasta

(09-08-2016, 11:33 AM)mihkelr Kirjutas:  Aga see selleks, nüüd järg kaante juures. Põllumehe kaubamaja kaaned eeldavasti siis Poola kaup ja kvaliteet ausalt-öeldes kohutav. Valu tehtud väga prostalt, ribid ebaühtlased jne. Tagatipuks kaaned erinevad, mõlemad küll õige mootori omad, aga freesimine/treimine erinev (ei tea kas üks hommikuse ja teine õhtuse vahetuse tehtud)...........

Nende kaantega ja ka muude T-25 juppidega tuleb meeles pidada, et on olemas D-21 ja D-121. Siit tuleb ka vahe detailide mõõtudes.     D-121  kaan on näiteks 6mm kõrgem kui D-21 oma ja sellest tulenevalt ka tõukurid erineva pikkusega.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(11-08-2016, 21:09 PM)mihkelr Kirjutas:  Esialgu nagu ei saanudki aru, et mis nüüd siis jälle valesti.

Ja siis sättisid nookurid õigesti?
Vasta

(12-08-2016, 09:57 AM)v6sa Kirjutas:  
(11-08-2016, 21:09 PM)mihkelr Kirjutas:  Esialgu nagu ei saanudki aru, et mis nüüd siis jälle valesti.

Ja siis sättisid nookurid õigesti?

Panin vanad nookurid tagasi, kui kusagilt stopperseibidele sobivad näpitsad saan, siis vahetan ümber. Et ei tekiks arusaamatusi, tegu selle komplektiga 
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Ise ma neid nii kokku ei pannud.
Vasta

Jebedijee.

Säärased vedrusplindid surud kenasti paksust kanistrist vms paarimillisest plastist lõigatud U-kujulise liistuga välja.
Vasta

(12-08-2016, 10:04 AM)mihkelr Kirjutas:  
(12-08-2016, 09:57 AM)v6sa Kirjutas:  
(11-08-2016, 21:09 PM)mihkelr Kirjutas:  Esialgu nagu ei saanudki aru, et mis nüüd siis jälle valesti.

Ja siis sättisid nookurid õigesti?

Panin vanad nookurid tagasi, kui kusagilt stopperseibidele sobivad näpitsad saan, siis vahetan ümber. Et ei tekiks arusaamatusi, tegu selle komplektiga 
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Ise ma neid nii kokku ei pannud.

Sellised näpitsad olemas. Võta kontakti kui veel huvi on.

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Vasta

(06-04-2016, 17:51 PM)unimüts Kirjutas:  
(06-04-2016, 17:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Russi küttepump peale siis saab mootori tühikäigu nii väikseks ajada,et tigukäiguga läheb veel aeglasemalt. Smile

Väntvõlli tahad hakata vahetama ve? Või mõtled õlituse peale ka. Ega see nali pole, et mootorid kuivale jäävad väikeste pööretega.
Õnneks juba kuusakoski hinnad tõusevad ja selliste soovitajate jutu järgi remontijate  masinad juba tõstetakse hunnikuotsa. 

T25st ja maasika kasvatusest.
Mul viljandimaal naabril maasikakasvatus. Mistõttu sai ka katsetusi tehtud.
Alates 88aasta tuli välja aeglasema tigukäiguga masin. 15vs18 hambaga altveoga. Seega esmalt uuriks mis aastaarvuga masin on.

Siin sai proovitud teehöövli 20" rattaid. Isegi need jäid kiireks, niiskema ilmaga ei olnud jällegi vedu, kuna ratas käis lihtsalt ringi heina peal.  Seestpoolt käigukastis annab mängida muidu tigukäiguga ja teise tigukäiguga, tagasillast annab ka mängida veidi pooltelgedega ja külgülekande suure plaathammakaga. Kuid see ei anna piisavalt aeglast käiku.  Suuremad kasvatajad kasutavad väikseid Landini ja 1,3meeetrist John Deere murutraktoreid selle töö jaoks.

Sai tehtud selline ajutine lahendus, et panin hüdromootori jõuvõtuvõlli külge. Kui sidurit all hoida (kuvalda peale) ning jõuvõtuvõll sisse lülitada, siis on jõuvõtuvõll ratastega sünkroonis ning hüdroga saab siis rattaid ringi ajada. 100ne hüdromootor andis parasjagu ca 160 m/h kiiruse. Eks näis kaua sidur vastu peab. Regulaarselt survelaagrit õlitades ning käppasid kontrollides, vast natuke kestab.
Vasta

(18-08-2016, 19:24 PM)marguspau Kirjutas:  
(06-04-2016, 17:51 PM)unimüts Kirjutas:  
(06-04-2016, 17:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Russi küttepump peale siis saab mootori tühikäigu nii väikseks ajada,et tigukäiguga läheb veel aeglasemalt. Smile

Väntvõlli tahad hakata vahetama ve? Või mõtled õlituse peale ka. Ega see nali pole, et mootorid kuivale jäävad väikeste pööretega.
Õnneks juba kuusakoski hinnad tõusevad ja selliste soovitajate jutu järgi remontijate  masinad juba tõstetakse hunnikuotsa. 

T25st ja maasika kasvatusest.
Mul viljandimaal naabril maasikakasvatus. Mistõttu sai ka katsetusi tehtud.
Alates 88aasta tuli välja aeglasema tigukäiguga masin. 15vs18 hambaga altveoga. Seega esmalt uuriks mis aastaarvuga masin on.

Siin sai proovitud teehöövli 20" rattaid. Isegi need jäid kiireks, niiskema ilmaga ei olnud jällegi vedu, kuna ratas käis lihtsalt ringi heina peal.  Seestpoolt käigukastis annab mängida muidu tigukäiguga ja teise tigukäiguga, tagasillast annab ka mängida veidi pooltelgedega ja külgülekande suure plaathammakaga. Kuid see ei anna piisavalt aeglast käiku.  Suuremad kasvatajad kasutavad väikseid Landini ja 1,3meeetrist John Deere murutraktoreid selle töö jaoks.

Sai tehtud selline ajutine lahendus, et panin hüdromootori jõuvõtuvõlli külge. Kui sidurit all hoida (kuvalda peale) ning jõuvõtuvõll sisse lülitada, siis on jõuvõtuvõll ratastega sünkroonis ning hüdroga saab siis rattaid ringi ajada. 100ne hüdromootor andis parasjagu ca 160 m/h kiiruse. Eks näis kaua sidur vastu peab. Regulaarselt survelaagrit õlitades ning käppasid kontrollides, vast natuke kestab.

Sünkroonis küll,aga mis seda õlipumpa ringi ajab?Hüdropumba ajami kast maha seal taga plekist luuk selle kaas maha ja kaane all võllide jätku koht,muhv maha ja siiduriga ei pea stsima enam.Kusagil siin teemas eespool muhvist isegi pilt olemas.
Vasta

Eriti tore soovitus küll. Põllult 160m kaugusel oleva hoovi peale peab sõitma samuti tund aega.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

No kui maasikaga tegeleb, siis niipalju ikka koguneb, et T-25 võib mõnele ära kinkida ja N.Hollandi  3010 suguse tuua. Saab ikka väga aeglaselt veerema panna(näiteks üksi kive korjates, katteloori üles korjates). Küllaltki kiire ja hea läbivusega et jälle paati randa viia ja vette lasta.
Vasta

(19-08-2016, 01:32 AM)hannest Kirjutas:  Eriti tore soovitus küll. Põllult 160m kaugusel oleva hoovi peale peab sõitma samuti tund aega.

Kui jõuvõtuvõll välja lülitada, siis töötab nagu tavaliselt Smile
Vasta

(18-08-2016, 20:09 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-08-2016, 19:24 PM)marguspau Kirjutas:  
(06-04-2016, 17:51 PM)unimüts Kirjutas:  
(06-04-2016, 17:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Russi küttepump peale siis saab mootori tühikäigu nii väikseks ajada,et tigukäiguga läheb veel aeglasemalt. Smile

Väntvõlli tahad hakata vahetama ve? Või mõtled õlituse peale ka. Ega see nali pole, et mootorid kuivale jäävad väikeste pööretega.
Õnneks juba kuusakoski hinnad tõusevad ja selliste soovitajate jutu järgi remontijate  masinad juba tõstetakse hunnikuotsa. 

T25st ja maasika kasvatusest.
Mul viljandimaal naabril maasikakasvatus. Mistõttu sai ka katsetusi tehtud.
Alates 88aasta tuli välja aeglasema tigukäiguga masin. 15vs18 hambaga altveoga. Seega esmalt uuriks mis aastaarvuga masin on.

Siin sai proovitud teehöövli 20" rattaid. Isegi need jäid kiireks, niiskema ilmaga ei olnud jällegi vedu, kuna ratas käis lihtsalt ringi heina peal.  Seestpoolt käigukastis annab mängida muidu tigukäiguga ja teise tigukäiguga, tagasillast annab ka mängida veidi pooltelgedega ja külgülekande suure plaathammakaga. Kuid see ei anna piisavalt aeglast käiku.  Suuremad kasvatajad kasutavad väikseid Landini ja 1,3meeetrist John Deere murutraktoreid selle töö jaoks.

Sai tehtud selline ajutine lahendus, et panin hüdromootori jõuvõtuvõlli külge. Kui sidurit all hoida (kuvalda peale) ning jõuvõtuvõll sisse lülitada, siis on jõuvõtuvõll ratastega sünkroonis ning hüdroga saab siis rattaid ringi ajada. 100ne hüdromootor andis parasjagu ca 160 m/h kiiruse. Eks näis kaua sidur vastu peab. Regulaarselt survelaagrit õlitades ning käppasid kontrollides, vast natuke kestab.

Sünkroonis küll,aga mis seda õlipumpa ringi ajab?Hüdropumba ajami kast maha seal taga plekist luuk selle kaas maha ja kaane all võllide jätku koht,muhv maha ja siiduriga ei pea stsima enam.Kusagil siin teemas eespool muhvist isegi pilt olemas.

Hüdropumpa ajab ringi ikka traktori mootor. Jõuvõtuvõll sisse, käik sisse, sidur alla ning hüdro kang alla ning töötab Smile Kiirus sõltub ka sellest, mis käik sees on s.t. mida kõrgem käik, seda kiiremini ajab hürdomootor traktorit edasi.
Vasta

(22-08-2016, 19:41 PM)marguspau Kirjutas:  Hüdropumpa ajab ringi ikka traktori mootor. Jõuvõtuvõll sisse, käik sisse, sidur alla ning hüdro kang alla ning töötab Smile Kiirus sõltub ka sellest, mis käik sees on s.t. mida kõrgem käik, seda kiiremini ajab hürdomootor traktorit edasi.

mootoriga on poltühenduses sidurikorv. Sidurikorvi keskel on nuut, mille sisse käib toruvõll, mis veab edasi hüdroajamit. Juhul kui sidur on alla vajutatud siis ise kahtlen, et see kaua kestab. Sidurikäpad, sidurilaager ei ole mõeldud tehasest pikalt töös olema. Siduri ketas ka vaevalt pikka pidu omab. Samas kui korra aastas sidurit remontida siis võib isegi vastu pidada aastaid.

Ise soetaks juba maasika kasvatusse new hollandi. Neil piisavalt madalaid käike.  Googelda maasikakasvatus + lavaga korjamine. Seda meetodit kasutavad paljud suuremad Eestiski.

Vene tehnika ja maasika kasvatus lihtsalt ei käi koos.  Töökindlus puudub suurelt.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne