Estfield S030
#21

Omadest kogemustest tean öelda et kui juba mingi ümberehitus passis kirjas on siis ei hakata väga nokkima et mitu juppi nüüd ikka ümber vahetatud on... iseasi kas seda on vaja siin avalikus foorumis arutada et kus ja kuidas, võib nii autoomanikule kui ülevaatuspunktile probleeme juurde tuua  Smile
Vasta
#22

Sügavalt illegaalsete modifikatsioonide arutamisel foorumis tuleb silmaspidada, et "vastuluure" ei maga Big Grin Big Grin

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#23

(23-08-2016, 15:24 PM)zurik Kirjutas:  Sügavalt illegaalsete modifikatsioonide arutamisel foorumis tuleb silmaspidada, et "vastuluure" ei maga Big Grin Big Grin

Millises tehnilises passis on kirjas karburaator  voi sissepritse? Keelatud on mootori võimsuse tõstmine teatud protsendi jagu.
Vasta
#24

Süsteemis, süsteemis milles ülevaataja surfab, on kõik kirjas Big Grin
Vasta
#25

(23-08-2016, 16:56 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Süsteemis, süsteemis milles ülevaataja surfab, on kõik kirjas Big Grin

Jajah... mossed millele paigaldati tehases lada karpa on ka kindlasti süsteemis kirjas. Ja kindlasti on kirjas usakad millel on sissepritsega karburaatori moodi asjad ...
Vasta
#26

Tegelikult seal ikka ühtteist on kirjas küll, teh passis pole ju sedagi et kas auto on automaat vöi anaalkastiga.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#27

(23-08-2016, 22:24 PM)kalacompany Kirjutas:  
(23-08-2016, 16:56 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Süsteemis, süsteemis milles ülevaataja surfab, on kõik kirjas Big Grin

Jajah... mossed millele paigaldati tehases lada karpa on ka kindlasti süsteemis kirjas. Ja kindlasti on kirjas usakad millel on sissepritsega karburaatori moodi asjad ...

Võrdleme näppu ja m... Big Grin Aasta 1982 ja 2002 Big Grin
Vasta
#28

R6 karpad töötavad palju ühtlasemalt kui Lada karpa, seda on näha logidest (Lada oma eelmisel lehel) ja tunda sõites.
Madalatel pööretel pole enam järske lahjasid piike. Aga päris paika pole ikkagi saanud, 3500+ rpm võiks rikkam olla segu, aga et seda saada peaks vist nõelasid treima hakkama.

Graafikul Air Intake Temp = Load, 44=100%
[Pilt: 2s92736.jpg]
Kuna R6 karpal on gaasi siibril potekas peal, siis saab nüüd ka 3D kütuse mäppi koostada:
vertikaaltelg on koormus (load), 15=0%, 45=100%.
[Pilt: 6gk8le.jpg]
Tühikäik (ülemine vasak osa tabelist) on ilusti paigas. Muus osas aga ideaalist kaugel. 

PS. Estfield on registris "omavalmistatud" ja kui vaja kannan muudatused sisse. Preagu aga tahaks mootori nii originaal-võimsusega tööle saada.

Aitan 3D joonestamise ja printimisega: http://www.thingiverse.com/olafesq/designs
Vasta
#29

Selle kütuse kaardi järgi pakuks, et pane suurem peatüüs ja proovi segukruve veidi tsurkida. Nõela veel ei treiks, sest 2000p/min 100% koormusel on segu rikas. Mis vahel viitab hoopis klappide kehvale pidamisele.

Muidu on hea öko segu ju. Smile

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#30

(23-08-2016, 22:28 PM)90Deville Kirjutas:  Tegelikult seal ikka ühtteist on kirjas küll, teh passis pole ju sedagi et kas auto on automaat vöi anaalkastiga.

Nimetatud info on avalikult kättesaadav.

Olen näinud nii ja naasuguseid masinaid mis paberil üks ja looduses teine.
Suure tõenäosusega ei ole tegu omavolilise ümberehtiusega.

sai vist kõik öeldud
Vasta
#31

(05-09-2016, 23:52 PM)karvik Kirjutas:  Selle kütuse kaardi järgi pakuks, et pane suurem peatüüs ja proovi segukruve veidi tsurkida. Nõela veel ei treiks, sest 2000p/min 100% koormusel on segu rikas. Mis vahel viitab hoopis klappide kehvale pidamisele.

Muidu on hea öko segu ju. Smile

Peatüüs on 150 pealt 200 (2mm) peale puuritud. Ja pea õhudüüsi 110 pealt 80 peale piiratud, seda saaks veel väiksemaks teha aga siis läheb 2000p/100% veelgi rikkamaks, mis oleks juba palju. Segukruvi suht max väljas, et kompenseerida suuremat pilot õhu düüsi, et ökö osa paremaks saaks. Saigi aga ikkagi veel rikas. Tegelikult selline tühikäigu, ja cruise osa on vägagi sõidetav sedasi. Käima läheb külmalt ka ilusti kui choke peal. Soojalt käivitub ka hästi.

Teoorias lähtun taolisest pildist ja umbes nii on karpad ka reageerinud muudatustele:
[Pilt: tuningparts.jpg]

Aitan 3D joonestamise ja printimisega: http://www.thingiverse.com/olafesq/designs
Vasta
#32

Eeldasin, et sul originaal seades.

Kas ja mis õhufilter sul on? Neid karpasi mõjutab selline pisividin pärispalju. Ennem ikka ei treiks nõela kui see asi ka kindel ja korralik.
Igasugu imet tegevad filtrid, mis valgusegi läbi lasevad, ei ole minuarvates filtrid, aga eks selle üle saab omanik ise otsustada. Toungue
Mingites reising tingimustes sääsetõrjeks käivad küll, aga üldotstarbelises olukorras ma ei saa aru milleks oma mootorit asjatult kulutada.
Karpade liblikad ja siibrid kuluvad kah päris jõhkralt.


Düüsidega saab neid tööle erinevate õhufiltrite ja mootorite küljes, aga jubimist jagub.

Dynojet toodab selleks tarbeks päris häid jubinaid.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#33

(06-09-2016, 18:47 PM)karvik Kirjutas:  Eeldasin, et sul originaal seades.

Kas ja mis õhufilter sul on?

Enne kui ITB'd peale läksid puurisin pea düüsid 160 peale, nagu see UK autoleht soovitab; Definitive guide to bike carbs. Käima läks kohe hästi. Aga tühikäigul oli hästi-hästi rikas ja pööretel hästi-hästi lahja. 

Õhufilter on 2x Ramair'i Weber'i sokk, castroli foam filtri õliga kaetud.

Aitan 3D joonestamise ja printimisega: http://www.thingiverse.com/olafesq/designs
Vasta
#34

Praegu mingeid tarku mõtteid ei oskagi enam pakkuda kui vaid et edu häälestamisel.

Üks küsimus siiski on. Kuidas karpa ujukikambri tuulutus on lahendatud?
Vähe hoolikamalt pilte vaadata, siis leidsin ka sellest filtrist pildi. Rolleyes
See tuulutuse teema tekkis just seepärast, et eR-Kuusel peaks olema tuulutus viidud õhufiltri kopsikusse seoses ram-airiga. Ja kui rõhud erinevad sõiduajal(voolik lahti) mingi tuuletõmbuse tõttu kusagil, siis hakkab tõrkeid andma.
Karpadega Ninzhadel(kawasaki ZX-id) oli võimalik sellega purjus sõbrale piiraja seada, et esitule all on paar voolikut mille lahti võttes masina kiirusomadused kannatasid rängalt ja alla tuult sai isegi kohati 60km/h kätte. Sedagi hirmsa raputamise saatel.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#35

Mis autost saanud on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne