Küsimused IZ350 detailide kohta
#1

Mõned küsimused targematele ja elukogenumatele Wink Rattaks mida originaali ajan on 1948.a IZ350

1. Oskab keegi öelda, kas IZ350 pandi kaasreisija sadulaks mida jumal juhatas või olid enimlevinud tolle aja poekaubana siiski need kaks varianti ?
RIGA kirjaga olen rohkem pilte näinud!

https://www.dropbox.com/s/qsqsv1wl4ei7ux...D.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/fx1hfkgm5kvo5y...D.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/hcmwss1kaekj35...D.jpg?dl=0

Samas sai kohapeal võrreldud erinevaid IZ350 pakiraame, mõnel pakiraamil oli taga 3 poldiaugu kinnitust, teisel pakiraamil jälle peegelpildis vastupidi.
Samas ei ulatu kumbagi sadula raudkere täielikult pakiraami otsast otsani, vaevalt esimene istme ots kandis ainult kahe külgmise tellitava poldi liuguri peal mis kinnitus pakiraami serva ?

2. Eboniidist signaale olen samuti kohanud mõlemaid variante!

https://www.dropbox.com/s/4frgvajcvk076s...o.jpg?dl=0

3. Kas IZ49 ja IZ350 bensiinipaagi korgil teeb ka kuidagi vahet ? Mõni väidab et 350 on korgi serva kumerus nõgusam. Kuna omal võrdlusmoment puudub siis ehk keegi teab mida sellest arvata!!!

4. Luubiga esilaterna reflektori klaas oli IZ49, millise kirja ja mustriga on aga varajase IZ350 klaas ?

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

(17-09-2016, 16:42 PM)ala310 Kirjutas:  Mõned küsimused targematele ja elukogenumatele Wink Rattaks mida originaali ajan on 1948.a IZ350

1. Oskab keegi öelda, kas IZ350 pandi kaasreisija sadulaks mida jumal juhatas või olid enimlevinud tolle aja poekaubana siiski need kaks varianti ?
RIGA kirjaga olen rohkem pilte näinud!

https://www.dropbox.com/s/qsqsv1wl4ei7ux...D.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/fx1hfkgm5kvo5y...D.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/hcmwss1kaekj35...D.jpg?dl=0

Samas sai kohapeal võrreldud erinevaid IZ350 pakiraame, mõnel pakiraamil oli taga 3 poldiaugu kinnitust, teisel pakiraamil jälle peegelpildis vastupidi.
Samas ei ulatu kumbagi sadula raudkere täielikult pakiraami otsast otsani, vaevalt esimene istme ots kandis ainult kahe külgmise tellitava poldi liuguri peal mis kinnitus pakiraami serva ?

2. Eboniidist signaale olen samuti kohanud mõlemaid variante!

https://www.dropbox.com/s/4frgvajcvk076s...o.jpg?dl=0

3. Kas IZ49 ja IZ350 bensiinipaagi korgil teeb ka kuidagi vahet ? Mõni väidab et 350 on korgi serva kumerus nõgusam. Kuna omal võrdlusmoment puudub siis ehk keegi teab mida sellest arvata!!!

4. Luubiga esilaterna reflektori klaas oli IZ49, millise kirja ja mustriga on aga varajase IZ350 klaas ?

Tere,
tehas IZ 350-le tagumist istet ega jalaraudu ei paigaldanud. Need osteti lisavarustusena ja seetõttu on ka  palju variante nähtud, millest originaal pole ükski. Eks sealt ka pakiraami aukude erinevad kohad.

Esimestel tootmisaastatel võis olla signaali kuju veidi erinev, ilmselt kasutati DKW laovarusid.

Paagikorkide kirjad ja kuju on erinevad. Seda on fotodel parem näidata.

Nn. luubiga esituleklaasi ei kasutatud ühelgi IZ mootorattal. Varastel 350-l võis olla BOSCH-i klaas, muidu olid IZ 350-49-56 kõik ühtede klaasidega kuni 61 esitule korpus väiksemaks muudeti.
Vasta
#3

Tänud vastamast.

Kurtna laadal nägin mina vähemalt ringi liikudes kokku 3 pensiinipaagi korki, mis kuulusid IZ350'le  ja tõesti olid kirjad kõigil erinevad, kuid valtsi serv tõesti suurem ja nõgusam. 
Mehed rääkisid et tänapäaeval kui kroomimisele saadetud korgile kirja juurde ei kirjuta, siis tagasi saadki paksema kroomikihiga korgi ning nõgususel enam vahet ei tee.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

See paar mikronit kroomi seda nõgu ei täida.
Pigem tehakse eeltöö kehvasti ja iseloomulikud kumerused kaotatakse ära.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne