16-09-2016, 22:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2016, 23:11 PM ja muutjaks oli CHRhmm.
Muutmise põhjus: väikeste vigade parandus...
)
Tere
Paul Falk oli minu vanaonu, ning kunagi sai temaga ka arutatud natuke tehnika vallas enne 2001 aastat.
Tema kuldsed sõnad olid mootori kohta, mis on rikkis:
1. kontrolli kompressiooni
2. kontrolli sädeme olemas olu
3. küttesegu jõudmist silindrisse.
Alles pärast eelneva kontrollimist tuleb alustada muude asjade korrasolekus veenduma.
Aga tema elulugu ma siin praegu kirja ei pane, vaid tutvustan pigem tema ettevõtmist Rakveres kuni küüditamiseni... kus tuli tagasi ja elas julgelt ning hoogsalt edasi (lahutas seitsmekümne aastasena naisest ning võttis uue...)
UNICuga on tal olnud seos vist isegi olnud, sest UNICu jälgi tema materjalide vahel leian.
Loodan, et kajastan põgusalt siis siia ka tema jutustuse sellelt kohtumiselt.
Juhiluba oli tal olemas juba 12. veebruaril 1927a.
Oma firma avas ta 1935a.
Reklaamis ta ennast järgnevalt:
OK firmast siis hetkel rohkem ei pajata.. hiljem lisan juurde ka natuke mahlasemat materjali (nt käivet...)
Aga tema väike mälestuskiri, mis on ülestäheldatud:
Lühike autojuhtide õppe tutvustus enne II ilmasõda
Hetkel on teil siis nüüd lugemist...
Paul Falk oli minu vanaonu, ning kunagi sai temaga ka arutatud natuke tehnika vallas enne 2001 aastat.
Tema kuldsed sõnad olid mootori kohta, mis on rikkis:
1. kontrolli kompressiooni
2. kontrolli sädeme olemas olu
3. küttesegu jõudmist silindrisse.
Alles pärast eelneva kontrollimist tuleb alustada muude asjade korrasolekus veenduma.
Aga tema elulugu ma siin praegu kirja ei pane, vaid tutvustan pigem tema ettevõtmist Rakveres kuni küüditamiseni... kus tuli tagasi ja elas julgelt ning hoogsalt edasi (lahutas seitsmekümne aastasena naisest ning võttis uue...)
UNICuga on tal olnud seos vist isegi olnud, sest UNICu jälgi tema materjalide vahel leian.
Loodan, et kajastan põgusalt siis siia ka tema jutustuse sellelt kohtumiselt.
Juhiluba oli tal olemas juba 12. veebruaril 1927a.
Oma firma avas ta 1935a.
Reklaamis ta ennast järgnevalt:
OK firmast siis hetkel rohkem ei pajata.. hiljem lisan juurde ka natuke mahlasemat materjali (nt käivet...)
Aga tema väike mälestuskiri, mis on ülestäheldatud:
Lühike autojuhtide õppe tutvustus enne II ilmasõda
Hetkel on teil siis nüüd lugemist...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913