Mõistusevastased manöövrid liikluses

Kas mitte siin pole eeskuju noortele ja iseäranis kogenematutele liiklejatele -
http://publik.delfi.ee/news/inimesed/vid...d=75651819
Vasta

Mu maja kõrval pani auto ennast kägarasse. Läksin vaatama, juht jumala segi. Auto oli kraavis ja autol tuled põlesid ning näitasid teele risti kraavist üles. Oleks juht olnud vähe teravam pliiats, oleks ta tuled kustutanud aga kuna ta seda ei teinud, jäid kõik järgmised autod seisma, vaatasid mis toimub ja kutsusid talle mendid. Siit moraal... Kui sa autoga kraavi paned, pane ka tuled kustu, sest siis ei ole sind kraavist näha. Kui sa aga oled nii segi, et isegi nii lihtsa asja peale ei tule... joo mõistuse piires enne rooli istumist!

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(25-09-2016, 00:59 AM)viplala Kirjutas:  ...
joo mõistuse piires enne rooli istumist!

Kas tõesti on kellegi elu nii perses, et ilma joomata enam sõita ei kannata? Ma ei mõista neid tegelasi, kes 1+ promilliga rooli istuvad ning veel vähem saan aru neist seltskondadest, kus säärast asja sündida lubatakse. Persse see tolerastia, on asju, mida lihtsalt ei tehta. Või kui tehakse, siis salaja ja teki all...

Kohe tuleb keegi, kes hakkab roolijoomareid õigustama. Kuulge, lõpetage ära! Ühe õlle võtnud mees ei sõida kraavi ega jää sinna magama. Kes aga on end joonud/töötanud/süstinud nii lolliks, et ei püsi teel ega taipa oma lolluse järel häbenedes jälgi koristama hakata, peabki saama täismenetluse. Ning mitte ainult riigivõimult, vaid ka ülejäänud ühiskonnal oleks aeg endale munad kasvatada ja hakata asju õige nimega nimetama.

Millegipärast lõpeb liikluslollide õigustamine ikka alles siis, kui keegi oma lähikonnast on pihta saanud. Seniks on kodanikuõigused ja pahad mentit... Sad
Vasta

Ehh, oli ju selgelt öeldud -  "joo mõistuse piires enne rooli istumist!".
Kui mõistust pole, siis lähedki joogisena rooli, arusaadav Wink.


Ma joon ka. 

Vett. 
Mõistuse piires. 
Et peaks trassil vähem kusemise pausisid tegema.
Vasta

Pigem jah mõistuse piires et kui palju pea välja kannab. Ja välja kannab mitte alkoholi vaid seadustundlikkust ja seaduskuulekat käitumist. On ju palju näiteid nii meediast kui pärislelust et kui pea lõikab siis alustas juht alkoholitarbimist "väljasõidu järgselt" et ikka kraavi sõitis kainena. Ning on selgunud et kui purjus peaga jalgratturist pimedas metsavahe teel üle sõita (nii et viimane otsa saab) siis kohe advokaadiga konsulteerides, õigesti käitudes ja piisavalt kaineks ennast redutades jääb põhimõtteliselt  ikka rattur süüdi et tal helkurit ja rattalampi polnud.

Vahele jäävad ikka sellised ullikesed nagu viplala kirjeldas või siis tõesti reaalselt 3 promilli joobes inimesed kes enam asjadest aru ei saa.

Ei propageeri mingilgi määral purjuspeaga autojuhtimist, kraavis võib juua niipalju kui hing ihaldab aga sõiduajal ja enne sõitu minekut mitte tilkagi!
Vasta

Beebilõusta videost.
Ilmselgelt on tegemist väga-väga sügava hälbega isikuga ja kahjuks pole ta ainus taoline.
Rohkem aga häirib mind politsei reageerimine stiilis, et see on paha-paha, aga kuna me pole seda taadeldud radariga fikseerinud, siis pole midagi teha. Kas peame ikka alati ennem ära ootama, et kedagi surnuks sõidetakse???
Vasta

(25-09-2016, 16:25 PM)kr8nik Kirjutas:  Beebilõusta videost.
Ilmselgelt on tegemist väga-väga sügava hälbega isikuga ja kahjuks pole ta ainus taoline.
Rohkem aga häirib mind politsei reageerimine stiilis, et see on paha-paha, aga kuna me pole seda taadeldud radariga fikseerinud, siis pole midagi teha. Kas peame ikka alati ennem ära ootama, et kedagi surnuks sõidetakse???

Seda provokatiivset ja ajuhalvavat teksti mis videotes antud indiviidi suust välja tuleb ei taha kommenteerida ja ega seal polegi midagi eriti kommenteerida. Aga kiiruseületamise kohapealt minuarust väitis politsei et nad ei suuda kindlaks teha et antud videod oleks filmitud Eestis ning Euroopas on ju täiesti olemas kiirteed ilma kiirusepiiranguta kuhu on igaühel täitsa võimalik siit sõita. Või on nii et eestlasest autojuht kes eesti liikluskoolituse ja -kogemusega on peaks ka kõikjal maailmas maanteel 90/110 km/h piiridesse jääma viiskusest/solidaasusest kuna meil on nii ja mõni kaaskodanik võib viltu vaadata  Big Grin
Vasta

Ma ei tea, missugusest Euroopast Sa räägid - Itaalia kiirteedel on minu teada piirkiiruseks 150, Poolas 140, Saksamaal küll ametlikult piirangut pole, aga soovituslik on 130. Ma muidugi ei püüa väita, et kõik inimesed sõidavad Saksamaal max 130, aga ma pole kuulnud, et eestlastel oleks seal keelatud 110-120 sõita. Ja ilmselgelt ei tekita niisugune kiirus kohalikus politseis sellist huvi kui 250.
Vasta

Salamõrtsukad liiguvad ringi.
Vasta

(25-09-2016, 10:36 AM)v6sa Kirjutas:  
(25-09-2016, 00:59 AM)viplala Kirjutas:  ...
joo mõistuse piires enne rooli istumist!

Millegipärast lõpeb liikluslollide õigustamine ikka alles siis, kui keegi oma lähikonnast on pihta saanud. Seniks on kodanikuõigused ja pahad mentit... Sad

Mu lähikondlaste peredest, mu sõprade peredest on hukkunud kaks inimest liikluses täiesti kainete juhtide käe läbi. Ära kujuta endale ette, et enamus liiklussurmad on põhjustatud joobe seisundis. Ei ole! Enamus neist tekitatakse kaine peaga. Kas joobes rooli istumine on õigustatud minu meelest... ei ole. Kas aga sellist ühiskondlikku silmaklappidega ühte auku paanilist karjumist on vaja tekitada nii, et kõik muud raha mitte sisse toovad tegemised liikluse ohutumaks kujundamisel jäävad tähelepanuta...noh, minu arvates samuti mitte. Pudel õlut roolis ei tähenda eriti mitte sittagi juhtimisele ega ka laipade hulgale liikluses, küll aga see tähendab riigi rahakotile sitta kanti pappi juurde.  Ja see ka veel, et palun, ärge avalikus ruumis propageerige liiklusmente headeks halastajateks või Ema Teresadeks. Seda saiti loevad ka alaealised, ning mina ei taha, et mu laps tuleb homme koju mõttega hakata mendiks. 


Sry, kui ma kellegi  arvamust nüüd isiklikult solvasin, kuid meil on läinud terve mõistuse tasakaal täiesti paigast tänu igapäevasele ajupesule meedias. Pole olemas seda 100% õiget seadust, on vaid üldine terve mõistus, mis aga tänase seisuga ei ole väga adekvaatne üldises plaanis. Ka meie oleme siin foorumis avalik meedia (võibolla ainus aus ja sõltumatu) ja ma saan aru, et tänases meedias ei ole in tekitada vastu argumente või vastakaid arvamusi lähtuvalt enamuse tahtele, kuid kurat, proovige aru saada, medalil on alati kaks külge.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ma saan aru, mida Viplala tinistab, paraku neid inimesi, kes suudavad märkidest kiiremini ohutult sõita ja kuni promilliga härjaks ei lähe on esiteks vähe ja teiseks on neid võimatu ennetavalt välja selekteerida. Seega peame leppima, et kainena ja märkide järgi.
Olen libastunud aga ikkagi null avariid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-09-2016, 23:57 PM)viplala Kirjutas:  Pudel õlut roolis ei tähenda eriti mitte sittagi juhtimisele...


ERITI võibolla mitte, aga siiski mõjutab ja kindlasti mitte paremuse poole.
Vasta

Veiksil ka õigus. Ma kuskile vist juba kirjutasin, et neid teste on soovitav teha arvutimänguga. Omal mõne lahja õllega ringiaeg halvenes uskumatult, seepärast peabki kahtlastel hetkedel adrenaliini kontrolli all hoidma.
Kui ei suuda, siis voodi asukoht on loodetavasti meeles Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

MarkoVeiksil ka õigus. Ma kuskile vist juba kirjutasin, et neid teste on soovitav teha arvutimänguga. Omal mõne lahja õllega ringiaeg halvenes uskumatult, seepärast peabki kahtlastel hetkedel adrenaliini kontrolli all hoidma.
Kui ei suuda, siis voodi asukoht on loodetavasti meeles Smile
..........................................................................................................................................................................................................................................................................

Kas sa oled ka proovinud ringiaegu kohviga ja ilma, unisena ja ilma, väsinuna ja ilma, paha tujuga ja ilma... kust see piir jookseb killeri ja klouni vahel?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Seda piiri ei olegi võimalik tõmmata. Väsinud tüüp on kordi hullem kui kaks õlut joonu. Paneme eraautodele tunnilugejad peale?
Ainuke valik on juhi kõrvade vahel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Mida ma selle kõigega öelda tahan, on see, et ka näiteks hr v6sa on teinekord väsinud enne rooli istumist, kuna kaarutas terve öö heina, või ta naine ei olnud tema soovide suhtes just eriti positiivselt meelestatud tema võlude suhtes eelmisel puhkehetkel ning nüüd on ta närvis rooili istudes, või väsinud, või fekaal keeb pere elust või mis iganes, ja nüüd tulge ja öelge, et see pereelu ei mõjuta teie liikluskäitumist rohkem kui pudel õlut... tra, viskame aga puid sinna kuhu meeldivam on käesolevas teemas... Big Grin

E: Marko jõudis ette oma sõnumiga, aga mu mõte jääb samaks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Käisin Saaremaal ja tagasiteel praamile kogesin  mitte just huvitavat pööramist. Näidatakse suunda vasakule, hoitakse tee keskele. Siis parem suund ja  mingile teekesele paremal. Ja nii oli mul kaks korda ühe sõidu ajal. Mina tsikliga juba paremalt mööda minemas ja vaevu märkasin uut suunamärguannet. Saan aru, et tee kitsvõitu ja pööramisel peaks too pärismaalane või pottsepa pojapoeg muidu kiirust paljum maha võtma, kuid võiks vähemalt paremale peeglisse vaadata...
Vasta

(26-09-2016, 01:00 AM)Marko Kirjutas:  Väsinud tüüp on kordi hullem kui kaks õlut joonu. Paneme eraautodele tunnilugejad peale?
Olen samuti seda meelt, et väsinud juht on ohtlik. Ainult et tunnilugeja peaks olema inemise, mitte masina küljes. Kui palju on meil neid, kes on ennast toimetuleku nimel töö juures rihmaks tõmmanud ja siis surmväsinuna koju kulgevad? Või tõusevad juba hommikul väsinuna, sest kannatavad kroonilise väsimuse käes? Võtaks kõigest puhkust, aga siis variseb majandusliku heaolu kaardimajake kokku. 
Et nüüd keegi valesti aru ei saaks, siis ma ei õigusta ega kritiseeri selle tiraadiga midagi ega kedagi. Lihtsalt "mööngem tõika". Olen ise selles samas oravarattas ega näe väljapääsu. Unistan isesõitvatest autodest, milledel ei oleks pahasid päevi, perekondlikke muresid, joomatõbe ega muid inimlikke vigureid. Jäävad ainult rikked.
Mis roolijoomarlusse puutub, siis selle kohta ütles meie autokooli õpetaja, et kõike muud võib liikluses kogemata juhtuda, aga ennast täis juua ja purjus peaga sõitma minna kogemata ei saa. See on igaühe enda kindel otsus. Kui ikka pidureid ei ole, siis ei ole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(26-09-2016, 08:11 AM)Basilio Kirjutas:  
(26-09-2016, 01:00 AM)Marko Kirjutas:  Väsinud tüüp on kordi hullem kui kaks õlut joonu. Paneme eraautodele tunnilugejad peale?
Olen samuti seda meelt, et väsinud juht on ohtlik. Ainult et tunnilugeja peaks olema inemise, mitte masina küljes.

Seda seadet juba ehitatakse tasapisi. Kellelegi olla naha alla pandud mingi ID-kiip, selle programmi saab panna aktiivsuskellade omadused, samuti panna ta suhtlema iga rongi-bussi-auto-jalg- ja mootoriga rattaga, rääkimata allvee, pealvee, õhu ja kosmosesõidukeist. Muidugi lapsevankri juhil peaks see kohustuslik olema. No verest alkosisalduse mõõtmine peaks ka kuuluma kiibi põhiülesannete hulka, nagu diabeedi ja muud haigusnähud. Teatud unisuse astme puhul hakkavad ohutuled põlema ja lähimasse parklasse lubab veel liikuda.
Tehke ära, Tartu teadlased! Peaks ju lihtsam olema kui kosmosekuubiku lennutamine.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(26-09-2016, 01:04 AM)viplala Kirjutas:  Mida ma selle kõigega öelda tahan, on see, et ka näiteks hr v6sa on teinekord väsinud enne rooli istumist, kuna kaarutas terve öö heina, või ta naine ei olnud tema soovide suhtes just eriti positiivselt meelestatud tema võlude suhtes eelmisel puhkehetkel ning nüüd on ta närvis rooili istudes, või väsinud, või fekaal keeb pere elust või mis iganes, ja nüüd tulge ja öelge, et see pereelu ei mõjuta teie liikluskäitumist rohkem kui pudel õlut... tra, viskame aga puid sinna kuhu meeldivam on käesolevas teemas... Big Grin
...

Isand v6sa on korduvalt saatnud inimesi kukele, kuna ei ole olnud võimeline väsimuse tõttu ohutult sõitma. Samuti on isand v6sa teinud asju, mille eest on ette nähtud karistused. Aga erinevalt sellegi debati algatanud kangelasest, ei ole teda veel tabatud sigadusi tegemast. Ning tõenäoliselt ka ei tabata, kuna ma valin seaduse painutamise kohta ja aega väga hoolikalt. Aga kui tabatakse, siis peabki isand v6sa karistuse ära kandma, kuna nii on õige.
Aga jätaks äkki minu personaalküsimuse siiapaika ja keskenduks olulisele.

Nimelt sellele, et pidevalt toimub sigaduste õigustamine stiilis: a mis see pudel ikka teeb. A mis see kilomeeter üle ikka teeb. A mis see sadakond kilo ülekoormat ikka teeb. A mis see mittepeatumine enne raudteeülesõitu ikka teeb. A mis see (siia pane suvaline rikkumine) ikka teeb. Ega teegi, kui keegi viga ei tee.  Aga kui eksib üks ja teinegi on juba ohutuspiiri ära kasutanud, saab kobruleht sitaks klikke rammusa musta pealkirja alla.

Kui seadusesilm juhtub tutistama, on tegemist kukkeka, kes Head Ja Ausat Inimest kiusab.

Kui pauk on ära käinud ja järjekordne kangelane on "tarbinud alkomahooli alles kraavis" (milline idiootne juriidiline konstruktsioon!) karjuvad kõik kooris: kus on liiklusjärelvalve. Ära koondati riiki õhemaks lihvides, vat kus see on! Mu aastane läbisõit jääb 35 kkm kanti, üle terve Eesti. Ning ma sõidan vahel nädalaid, nähes vaid kiiruskaameraid (milel asukohad on mul peas) ja politseimajade ees seisvaid sinivalgeid. Ning sellest hoolimata suudab igapäevaselt mingi teistkümmend nägu end promilliga üles anda. Palju neid oinaid siis liikluses tegelikult on?

Ega isand Viplala ometi ürita väita, et tegelikult alkohol ei mõjuta inimese ohuhinnaguid ega reageerimiskiirust? On muidugi võimalik, et ma olengi kanapea, aga pudel õlut või suur pokaal veini tähendab siiski seda, et järgnevad 20 minutit ei ole asjad päris nii, nagu nad tavaliselt on. Ning ma tean, et enne kahte tundi saab protseduuri aluseks olevad promillid välja puhutud. Proovitud suletud alal, korduvalt Toungue

Minul on aga hoopis teine küsimus. Miks me oleme viisakad ja hoolivad ainult malaka hirmus? Miks peab just politseile vahele jäämise hirm olema see, mis ei lase asulas teistsadakilomeetrit tunnis läbi mitme aia tuhiseda. Varblas läks õnneks - aiad olid tühjad ja auto ei tabanud maju. Alati nii hästi ei lähe...

Eestlasel on mingi arusaamatu hirm vastutuse võtmise ees. Pilte klõpsime küll, aga lollparkijalt kõva häälega selgitust küsida ei julge. Muidugi on võimalus kolakat saada. Aga on ka võimalus, et teinekord nii lollisti enam ei pargita.

Ükskõik, milline sigadus võtta, nende kõigi ühiseks nimetajaks on JOKK. Ollakse ülileidlikud oma jamade õigustamisel. Võtame või selle "kraavis avatud pudeli!" TMV! Sad

EDIT: või see vasakust servast paremale pööraja. Jah, LS on vastav punkt sees. Aga selle mõte on siiski millegi suurema, kui mopeedauto, liiklemise hõlbustamiseks.

Jään enda juurde kindlaks: juhtimisõigus ei ole inimõigus ja selle andmine tuleks muuta rangemaks. Ning kiiremas korras käivitada trahvipunktisüsteem. Kui seda pruukida sihtotstarbeliselt, oleks teoorias võimalik roolist kõrvaldada hulk juhtimisvõimetuid. Nende füüsilise roolipääsu tõklestamisel jäävad aga riigi ja seaduse käed lühikeseks, siin aitab vaid naabrivalve. Et kui oma kõrvade vahel olev "tunnilugeja" (aitäh, hea Marko) ei toimi, siis ehk kellelgi teisel veel toimib...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne