Mõistusevastased manöövrid liikluses

Kui nähtavus temaks tuli, siis jagaks viimasel ajal tekkinud tähelepanekuid. Nimelt jääb suisa igapäevaselt silma esimeste tumendatud küljeklaasidega liikureid. Täna oli au vähemalt kolme sellisega kohtuda. Ütleme nii, et kuna ise olen pidanud enda autol ülevaatuse ajal kiled maha kiskuma (mis olid eelmise omaniku poolt paigaldatud), siis tunnen ehk väikest kadedust. Reeglid oleks nagu kõigi jaoks ühtemoodi küll, aga osadel ilmselt pohlad, või mingi teadmatusega seotud asi, aga liiklusmiilitsal see oleks kindel koht, kust kaevandama hakata Rolleyes
Vasta

Kas on veel mõni "Krat" või mis selle klaasi läbipaistvuse mõõtja nimi oligi olemas ? Villu V. vist likvideeris selle klaaside mõõtmise võimekuse .
Vasta

Vastav seadeldis peaks olemas olema igas ülevaatuse punktis, ilmselt liimitsaonu peaks need sõbrad sinna kanalisse suunama kahtluse korral. Raha on siis eraomandusse suunatud ilmselt. A noh, las siis sõidavad, võibolla on kodanikel mingi päikesetalumatuse erivorm ja arsti loaga vastavad õigused välja antud, kes teab. Umbes sama nagu invamärkidega 100000+ maksvad krüsad kuskil moskva kohviku ees. JOPP...t
Vasta

(28-09-2016, 20:14 PM)edvard Kirjutas:  Kas on veel mõni "Krat" või mis selle klaasi läbipaistvuse mõõtja nimi oligi olemas ? Villu V. vist likvideeris selle klaaside mõõtmise võimekuse .

Viimasel talvel käisin oma igapäevaliikuriga esmakordselt peale ostmist ülevaatusel. Mõõdeti esimesi ukseklaase ning tuvastati toonkile. Anti ziletitera ja öeldi: Enne ära ei lähe kui kiled maha võtad. Ja kusjuures silmaga polnudki mingit tooni näha. Ja otseloomulikult said ülevaatajad teada, mida ma nendest tobedatest toonklaasidest arvan...
Tagaustel ja tagumisel aknal olid süsimustad kiled ning seda topelt! Oi rsk kuidas ma neid kiletajaid kirun! Väljast on küll ilus vaadata, aga ise seal pimedas salongis küll olla ei taha. Tirisin need kõik maha, usteklaaside puhastamiseks läks ilmatu aeg ja vaev. Ei taha toonitud klaase ning ei salli neid ka teistel autodel. Minge sõitke mõne sellise taga, liigub ees nagu nähtamatu sein. Liikluses peab tükk maad ettepoole nägema ja vaatad seda läbi eessõitja akende, aga mida ma ikka vaatan, kui ei paista!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

(27-09-2016, 21:08 PM)nustu826 Kirjutas:  ...
Rohuservani oli pea meetrijagu maad veel ja nägin kuidas auto saba paremale vajuma hakkas. Hoo pealt lükkasin difriluku sisse ja andsin gaasi(kast oli juba enne metsa minekut manuaali peale lülitatud). Välja ronis teine....
...

Assaraisk, kus sealkandis on ikka avenüüd. Meeter rohuni ja juba hakkas vajuma. Palju seda teelaiust siis pruukida oli? Meiekandis kipub kruusatee kogulaius olema 3 m...

Aga hea, et jõudsid kenasti kohale ja koormast ka miskit ei pudenenud. See on oluline.

Vaatasid järgmise koormaga tulles ka, mis seal siis järgi andis? Truup või kraavikallas? Või vajus lihtsalt suts ülekoormat kehvast teest läbi?

Aga muidu ilus näitlik kirjutis mulle vastukarva õigustamisest ja riigipeksust. Aitäh. Cool
Vasta

(27-09-2016, 20:51 PM)samodelkin Kirjutas:  ...
See on ka üks põhjustest, miks ma selle ameti maha panin. Autojuht ei osta ju firma sõidukile rehve alla.
...

Aga ometi on autojuht ja mitte firma juht see, kes jääb kabiini lõksu. Kas tõesti on täna häid autojuhte nii palju, et peab enda elunatukesega niimoodi riskima....

Kuniks leidub autojuhte, kes oma elu ei hinda, leidub sääraste kulu kasumit lõikavaid firmajuhte. Sad
Vasta

(29-09-2016, 21:56 PM)Edel Kirjutas:  
(28-09-2016, 20:14 PM)edvard Kirjutas:  Kas on veel mõni "Krat" või mis selle klaasi läbipaistvuse mõõtja nimi oligi olemas ? Villu V. vist likvideeris selle klaaside mõõtmise võimekuse .

Viimasel talvel käisin oma igapäevaliikuriga esmakordselt peale ostmist ülevaatusel. Mõõdeti esimesi ukseklaase ning tuvastati toonkile. Anti ziletitera ja öeldi: Enne ära ei lähe kui kiled maha võtad. Ja kusjuures silmaga polnudki mingit tooni näha. Ja otseloomulikult said ülevaatajad teada, mida ma nendest tobedatest toonklaasidest arvan...
Tagaustel ja tagumisel aknal olid süsimustad kiled ning seda topelt! Oi rsk kuidas ma neid kiletajaid kirun! Väljast on küll ilus vaadata, aga ise seal pimedas salongis küll olla ei taha. Tirisin need kõik maha, usteklaaside puhastamiseks läks ilmatu aeg ja vaev. Ei taha toonitud klaase ning ei salli neid ka teistel autodel. Minge sõitke mõne sellise taga, liigub ees nagu nähtamatu sein. Liikluses peab tükk maad ettepoole nägema ja vaatad seda läbi eessõitja akende, aga mida ma ikka vaatan, kui ei paista!

OK.mõni autop......t eputab kiledega.Aga rekkad, kaubikud,bussid..neid ju ikka rohkem Rolleyes
Vasta

(29-09-2016, 22:25 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-09-2016, 20:51 PM)samodelkin Kirjutas:  ...
See on ka üks põhjustest, miks ma selle ameti maha panin. Autojuht ei osta ju firma sõidukile rehve alla.
...

Aga ometi on autojuht ja mitte firma juht see, kes jääb kabiini lõksu. Kas tõesti on täna häid autojuhte nii palju, et peab enda elunatukesega niimoodi riskima....

Kuniks leidub autojuhte, kes oma elu ei hinda, leidub sääraste kulu kasumit lõikavaid firmajuhte. Sad

Käsi püsti, kellel ei ole kohustusi panga ees! Minul ei ole. Aga ikka käin rekka peal tööl Sad Ja mis palga eest Sad
Kellel on kohustused panga ees, PEAB PALGATÖÖL KÄIMA.
http://www.logistikauudised.ee/uudised/2...hkem-palka
Vasta

Teine põhjus veel...
Kuna mina alustasin 1980, siis mul on võrdlusmoment sellesinasest maantee korrashoiust GOSTI järgi ja tänapäeva Euronormidele vastavat teehooldusest. See tänapäevane teedepuhastusnorm on välja mõeldud ju kusagil Brüsselis, kus lund ei saja´... Vene ajal olid teed kl 7.00 hommikul sahatatud -liivatatud-soolatud ja töö võis alata. Tänapäeval on Euronormide järgi tee puhastatud, aga kui rekkaga jääd korraks sileda ja sirge maatee peal seisma, siis paigast enam minema ei saa...  Aga nõue on, et ka talvel pead just selle paadi paele igal juhul jõudma. Pealegi tee vastab normidele...!
Ja on ju ka neid juhuseid, kus "normidele vastava" tee pealt on seisev rekka, või buss lihtsalt kraavi valgunud...
Vasta

Ah mis te virisete. Kui te aru pole veel saanud süsteemist, kuidas internetis asjad käivad, siis lubage mul selgitada... Juht vastutab kõige eest ja juht on alati paha, kui ta just ideaalne ei ole aga ideaalsed juhid eksisteerivad ainult foorumite lehekülgedel... Oot, mis mõttes lähed tööd tegema kulunud pasteldega? Mis mõttes sina ei hakka firma autole uusi pastlaid ostma. Mille kuradi pärast sa sõidad piirkiirusel, et jõuda sihtkohta või elad roolis pidevalt riski piiri peal, riskides kurat teab millega. Miks sa vaidled mendiga, kui ta sulle trahvi tahab teha? Kas sa raisk ei taha vastutust võtta oma tegude eest? Internetis pead sa olema nendest probleemidest üle. Sa pead olema ideaalne! Sa pead ülemuse perse saatma ja minema kohe teisele tööle. Kui sa internetis ei suuda kohe teist tööd leida endale, oled hälvik ning ülejäänud interneti kasutajatest lollim ja halvem persoon. Kuna sa aga ei soostu koheselt oma ülemust maha laskma ning lahkumisavaldust kirjutama, oled põhimõtteliselt mõrvar, tänu kellele kõik see eesti liiklus ongi maailma kõige riskantsem ja kõige eluohtlikum. Just sina oledki see inimene, kelle pärast laibad taga on kõikjal, ning sa ei vabanda oma teguviisi mitte kuidagi asjaoludega, et kui sa tööst ilma jääd, tekivad maksmata maksud, probleemid perekonnaga, probleemid eluspüsimisega, probleemid probleemidega ning siis tuleb paha kohtutäitur (siinkohal peab mütsi ka kohtutäiturite ees maha võtma, sest nad on meie ühiskonna alustalad) ja müüb su kodu ja muu vara võõrastele. Sina debiilik aga mine koos oma perekonnaga kuuse alla elama, kui sul on veel peret selleks ajaks.  Aga õnneks on internetis ka see kõik ok, sest sa oled loll ja saamatu, ning kindlasti potentsiaalne mõrtsukas ja meist kõigist madalam ja mis kõige tähtsam, sa oled seda kõike väärt...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Öösel ikka magatakse.... Toungue

Aga rehviteema on oluline asi küll - teeääred üsna tihedalt rehvijuppe täis ju. Ega vist suur auto selle ühe paugu pärast veel teelt välja sõida, aga eks oleneb kah natuke, milline konkreetsel hetkel läheb. Kui möödasõidul esimene põmaka paneb, on kehvemal juhul laibarida järgi küll. No ei tahaks liialt üle ka mõelda muidugist. Aga lihtne oleks lahendus, et las kõik eesti veokid panevad omale kohustuslikus korras iga aasta tagant uued pastlad alla. Elame siiski kaubateede ristumiskohas ja kes seda teab, kust kohast siia liikureid võib sattuda. Ise olen näinud jaapani numbritega, no küll dziipi, aga ikkagi. Igasugu bulgaaria, vene, ukraina ja muudest heaoluriikidest pärit fuurasid kimab küll üsna rohkesti ja jumal teab, mis põhimõtte järgi seal jooksu uuendatakse. Ehk ongi nii, et kui läheb, siis paneme uue kasutatud rehvi alla ja rallime edasi. Üldiselt mööda via peterburgsi liigeldes on silma hakanud just idapoolsete numbrimärkidega kumme vahetatavad õliste tunkedega endised seltsimehed.
Vasta

"Polizei und Zoll" paistavad küll silma välismaa numbritega autode kotimisega Big Grin ehk kui liikled meie teedel siis sõidad meie kehtestatud reeglite järgi. Ja need "seltsimehed" õpiks kiiresti et Eestis sõites peavad korralikud rehvid olema. Aga praegu ei ole vist mingit maksugi eesti läbimiseks ´mida samas maksavad eesti autod mujal.
Vasta

Minu üks kogemus näitab et ka kutselisel autojuhil endal pole ka eriti sooja ega külma rehvide seisukorrast. Eelmine kevad sai Tartu mnt-l poolhaakega veokal (mille peal 15 t militaarsõiduk) järgi sõidetud teise samasuguse 15 t masinaga. Haage oli vist 3-teljeline topeltratastega ning üks sisemine rehv läks katki nii et oli suur tolmupilv ja rehvitükid lendasid üle minu masina esiosa niiet ei saanud märkamatta jätta. Mõne ja pärast hakkas selle vastas olev sisemine rehv ka alguses tossama ja läks samamoodi katki lõpuks. Kütsin siis suure pingutusega (max. kiirusega masinal seal 100-110 lähedal) veokast mööda ning sundisime peatuma. Juht tuli välja ja vaatas et on jah katki aga ikka juhtub pole midagi praegu teha. Kui kohale jõuame ju ma siis helistan ülemusele et selline asi. Edasi sõitsime ülejäänud 40 km maanteed keskmiselt ehk 5 km/h aeglasemalt (80-85 km/h) kui sedagi, samas ka rohkem rehve katki ei läinud nii et see vb. normaalne antud haake puhul  Big Grin

Endale tundus veidi et imelik et nii pohhui oli juhil et haakel 12-st rehvist 2 tk on katki.
Vasta

Ülevalt hakkab ükskõiksus peale ja jõuab lõpuks ikka alla välja.
Vasta

mossepower
Järelikult ei olnud haage maksimaalselt koormatud. Tänapäevased haaked tõstavad silla/sillad maast lahti, kui ei ole piisavalt koormatud. Nii 8-9 tonni silla kohta on norm.
Väsimusest veel. 
Õhtul tuleb laadimis aadress. Sõidad poole ööni. Hommikul hakkab logistik pinda käima, mine küsi kunas laadimine algab. Nii terve päev. Õhtul lähed varem magama. Siis tuleb kõne, et koorem valmis! Ja eesti aja järgi 23.30 saadki liikuma. KIIRE ON! Sõidame ööga 10 TUNDI! Toll töötab 24h. Hommikul jõuad mingisse "metsakasse". Arvate, et järgmine öö saad puhata. EI! Nüüd kihutad öises graafikus Sad
Selline teekond, iga ilmaga
https://www.google.ee/maps/dir/Rypefjord...5315?hl=et
Vasta

Tean ettevõtet, kus regulaarselt käiakse pakibussiga ca. 2k km edasi-tagasi. Tuuakse eeskujuks meest, kes sõidab seda ilma magamata. Õhtupoolikul stardib Eestist, hommiku laadib kauba peale ja samaks keskööks on eestis tagasi. Teeb siis 32h sõidus ja tegevuses.
Vasta

(29-09-2016, 21:56 PM)Edel Kirjutas:  
(28-09-2016, 20:14 PM)edvard Kirjutas:  Kas on veel mõni "Krat" või mis selle klaasi läbipaistvuse mõõtja nimi oligi olemas ? Villu V. vist likvideeris selle klaaside mõõtmise võimekuse .

Viimasel talvel käisin oma igapäevaliikuriga esmakordselt peale ostmist ülevaatusel. Mõõdeti esimesi ukseklaase ning tuvastati toonkile. Anti ziletitera ja öeldi: Enne ära ei lähe kui kiled maha võtad. Ja kusjuures silmaga polnudki mingit tooni näha. Ja otseloomulikult said ülevaatajad teada, mida ma nendest tobedatest toonklaasidest arvan...
Tagaustel ja tagumisel aknal olid süsimustad kiled ning seda topelt! Oi rsk kuidas ma neid kiletajaid kirun! Väljast on küll ilus vaadata, aga ise seal pimedas salongis küll olla ei taha. Tirisin need kõik maha, usteklaaside puhastamiseks läks ilmatu aeg ja vaev. Ei taha toonitud klaase ning ei salli neid ka teistel autodel. Minge sõitke mõne sellise taga, liigub ees nagu nähtamatu sein. Liikluses peab tükk maad ettepoole nägema ja vaatad seda läbi eessõitja akende, aga mida ma ikka vaatan, kui ei paista!
 Eessõitja kohapealt olen toonklaasi puudusega enam-vähem nõus. Aga enda autole tahaks küll Big Grin  Kogemus nii vabriku või siis esinduse "prügikoti" kui ka täiesti halja klaasiga- haljas klaas on suvel täielik nuhtlus.  Auto läheb sellega seest palju soojemaks seistes, lastele ei pea neid totakaid iminapaga varje panema jne. 
 Vähemalt rohekas "suitsuklaas" vmisiganes selle nimi on peaks olema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

soojuse läbilaskvuse teemal ei ole küll tumedat kilet vaja. veidi koogelmoogelit ja leiad autodele pandavatest toonkiledest mitmeid kordi või suisa suurusjärke paremate omadustega ja täiesti läbipaistvaid kilesid.

eelpool oli ka juttu teedel vedelevatest rehvitükkidest. kuulan vahel ülelahe naabrite raadiojaamu. muuhulgas tuleb neist vahel ka liiklusteateid. ja hiljuti oli teade rubriigist kuula ja imesta. nimelt teatati häiritud liiklusest mingil lõigul mingil x maanteel. üks sõidurida olevat suletud, kuna teel olevat rekka rehvide tükke. poliisi pidi liiklust reguleerima.
no tule taevas appi, abitus on ikka niikolevägahirmus hästi selgeks õpitud.

ja tänane mõistusevastane manööver liikluses oli huvitav. sõitsin linna sisse mööda vabakat. no seal üsna toimiv rohelline laine, aga vahel ikka on trügijaid ja vale tempoga sõitjaid. ja siis läheb pehmelt öeldes laine sassi. täna aga oli paar autot minust eespool kolonni ninas sinivalge masin. mööda imbuda julgejaid ka ei olnud ja nii tiksusime kogu seltskonnaga ilusti võimuesindajate sabas. juhtmasina roolis oli kohalikke foore hästi tundev sohver ja järve kandis vajutati mõneks foorivaheks niipalju, et load oleks kohe võind kõigil ää võtta. hämmastavalt kiirelt sai edasi. käiku vahetama ei pidanud, pidurdama ka mitte. mõistusevastane oli siis see, et möödatrügijate puudumine ja fooritsüklite tundmine võimaldab linnas ka tihedas liikluses sujuvalt ja kiirelt edasi saada.
no igapäevaliiklus käib õnneks ikka mõistlikult. mõni trügib, mõni uimerdab, liiklus seisab, normaalne.
Vasta

(30-09-2016, 16:34 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(29-09-2016, 21:56 PM)Edel Kirjutas:  
(28-09-2016, 20:14 PM)edvard Kirjutas:  Kas on veel mõni "Krat" või mis selle klaasi läbipaistvuse mõõtja nimi oligi olemas ? Villu V. vist likvideeris selle klaaside mõõtmise võimekuse .

Viimasel talvel käisin oma igapäevaliikuriga esmakordselt peale ostmist ülevaatusel. Mõõdeti esimesi ukseklaase ning tuvastati toonkile. Anti ziletitera ja öeldi: Enne ära ei lähe kui kiled maha võtad. Ja kusjuures silmaga polnudki mingit tooni näha. Ja otseloomulikult said ülevaatajad teada, mida ma nendest tobedatest toonklaasidest arvan...
Tagaustel ja tagumisel aknal olid süsimustad kiled ning seda topelt! Oi rsk kuidas ma neid kiletajaid kirun! Väljast on küll ilus vaadata, aga ise seal pimedas salongis küll olla ei taha. Tirisin need kõik maha, usteklaaside puhastamiseks läks ilmatu aeg ja vaev. Ei taha toonitud klaase ning ei salli neid ka teistel autodel. Minge sõitke mõne sellise taga, liigub ees nagu nähtamatu sein. Liikluses peab tükk maad ettepoole nägema ja vaatad seda läbi eessõitja akende, aga mida ma ikka vaatan, kui ei paista!
 Eessõitja kohapealt olen toonklaasi puudusega enam-vähem nõus. Aga enda autole tahaks küll Big Grin  Kogemus nii vabriku või siis esinduse "prügikoti" kui ka täiesti halja klaasiga- haljas klaas on suvel täielik nuhtlus.  Auto läheb sellega seest palju soojemaks seistes, lastele ei pea neid totakaid iminapaga varje panema jne. 
 Vähemalt rohekas "suitsuklaas" vmisiganes selle nimi on peaks olema.

Veel üks asi, miks ma oma autole toonklaase ei taha: Väljavaade läheb tunduvalt kehvemaks. Pimedal ajal, isegi tänavavalgustuse olemasolul, on väga halb läbipaistvus, väga kehv on tagurpidi liikudes sõita (unustage oma peeglijutud, mina vanakooli juht tahan näha otse, mis vaateväljas toimub!), peaaegu nagu sein oleks ees. Ka suvel salongi hämarus ei istu mulle kuidagi.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Härra v6sa - Lindiga ei mõõtnud aga silma järgi tundus nagu tavaline vähe kitsam riigimaantee. Kaks rekkat said üksteisest mööduda ilma hoogu maha võtmata ja ruumi kokku hoidmata. Kummaliselt lai tundus küll tagantjärele mõeldes. Eelmisel ööl oli muidugi ka ilmselt kõvasti sadanud, aga kui teel kaalupiirangut ees ei ole siis ei oska sellist asja nagu kartagi. Langil käies (6 - 7km mööda autolaiust tammi, ehk ainult autolaius) ei tekkinud küll sellist tunnet et nüüd peaks mõtlema kinni jäämise peale... Lankidel on muidugi ka see eelis et seal ühesuunaline tee ja mööduda ei ole vaja.

Edel: Toonitud klaasidest rääkides - Saan sinust igati aru ja maanteel või linnas sõites oleks nagu vaja näha ka läbi eessõitva auto klaaside, selles mõttes saan sinust igati aru. Tunnen tihtipeale sellest läbivaatamisest puudust. Maanteel aitab küll paraja pikivahe hoidmine. Aga vaata asja ka teise nurga alt - Kui sul on näiteks autos niiumbes tonni kuni pooleteise eest tööriistu ja igas suvalises parklas nähakse su akvaariumi akendest sisse. Ja see on minu kaasasveetava kraami puhul veel väike rahaline summa. Lihtsalt vaheinfoks, et mul näiteks on ühe asjana kaasas väike kohver koos 2 akutööriistaga, mille hind oli natuke üle 600€. Muud tööriistad/töövahendid juurde - Järgmisest nädalast lisandub veel üks ~200€ kohver, nii et summa tõuseb. Aga kaua kulub, et klaas sisse ja kohver kaasa. On nad mul küll koormarihmaga kinni, aga see annab ainult sekundi kuni kaks.

Sellest on küll aastaid möödas, aga keset Rocca parklat tehti mul signaga Transiit 3 minutiga seest puhtaks - jumal tänatud et firma poolt tööriistad kindlustatud olid. Aga viidi kongist ära kõik alates redelist ja lõpetades mutrivõtmetega. Ilmselt laoti ühest masinast teise...

Neljapäeval ootab mind kesklinnas koolitus - arvan et tõstan enne seda oma kuudi kallimatest kohvritest tühjaks, ja tööl käin praegu paraku lasnakas täis venelaste jms. rajoonis, edaspidi on komandeeringud üle eesti, kus ööbimiskohta tööriistu niisama lihtsalt kaasa ei vea... Ja kui sisse ei näe siis on 50/50 võimalus...

12 aastat olen ringi vuranud akvaariumitega, aga paraku seoses uue tööga ootab ka mind nüüd ees klaaside toonimine........

Aga mis saab siis kui sind pannakse rekka või kaubiku rooli - kas venitad ennast aknast välja või jooksed ringi ümber auto?

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne