Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
tere
sai siis teema vähe õigemasse kohta tehtud, tegemist siis 89 aasta tz 4k 14 mis on tõsise ratsi üle elanud. võtsin siis mootori lahti ja sisemus nägi suht kurb välja. sai siis posu juppe koju tassitud ja suurem osa ka külge poogitud. küsimusi tekitab pihusti surve määramine ja milleks on vaja 4 erineva paksusega tihendit silindripea alla???
mida sellega reguleeritakse ? küsin ka veel kas on kedagi kes viitsiks enda masinast paar pilti teha, et saaks näha kus mis on ja mis puudu on.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
sai otsitud siit ja sealt igas keeles, ühtegi vastust küsimusele milleks vaja 4 tihendit ei saanud. Sama küsimus oli ka ühes teises postituses aga ka sealt jäi vastus saamata. Lisaks kas saab keegi suunata kust eestikeelset manuali selle masina kohta saab. varuosa kataloog on olemas.
asi niikaugel et käivitumisel podiseb vaevaliselt täisgaasil ja sureb lõpuks välja.
seedrist pilte pole vaja
Postitused: 93
Teemad: 0
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Silindripea all määratakse tihenditega surveaste. Tuleb ära mõõta kolvi tõus üle silindri ja siis pannakse vastava paksusega tihendid, et saada õige surveaste. Pumba all määratakse tihenditega pritsehetk.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
Küsimus ka suurele ringile, tänase seisuga panin silindri kaane alla kõige paksema tihendi, keerasin pihusti survet küll ühele küll teisele poole aga kasu midagi, sai siis lõpuni keeratud kinni ja pool pööret tagasi. Sellise seadega sain tööle.
suitses nagu auruvedur kord oli suits valge kord must kuni selle hetkeni et summutist leegi välja lõi.
kas järeldan õigesti et süüde hiline ??? .
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Silindripea alumiiniumtihendid on squish clearance'i seadistamiseks. St tihendite arv ja paksus tuleb valida nii, et ÜSS-is kolvi ja silindripea lauppinna vahele jääb 0,8-1,2 mm.
Pihusti avanemisrõhk on 14 +/-1 MPa.
Hooratta peal on 2 märki, nende nägemiseks on mootori paremal küljel starterist tahapoole u 2cm ümar ava. Kui kõrgsurvepumbalt kõrgsurvetoru maha võtta, siis väntvõlli aeglaselt ringi ajades peab 1. märgi korral hakkama kütus kõrgsurvepumba stutseris tõusma ja 2. märgi juures üle voolama. Kontrollitakse seda gaas põhjas ilma tooreta ja seadistatakse kõrgsurvepumba alumiiniumtihendite valiku/arvu kaudu. Paksust lisades läheb süüde hilisemaks, vähendades varasemaks.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
tervitus
vahepeal siis niipalju asi edasi arenenud et masin toimetab nii enamvähem, käima läheb aga kuna kuumeneb kergesti üle ja summutisse lööb vahel sädemeid siis saan aru et süüde oleks nagu vale.
pilte oleks vaja siduri pedaali alusest trossi kinnitusest ja mootori poolest kus siduri tross kinnitub. Iva selles et keegi sinna hüdraulilise siduri aretanud aga see ei taha toimetada käigud ragisevad ja pedaal nagu lambajalg. originaal asjad maha lõigatud ja nüüd tahaks seda taastada.
lisaks veel kui kellegi on vedelemas hüdropumba flants millega pump mootori külge kinnitub siis olen huvitatud, sellel see maha murdunud ja kõveralt tagasi keevitatud.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: Sep 2016
Maine:
0
küsin sellist asja, kas tz kütusepumbale on ka rem.komplekti saada kus oleks sees ka alumine puks, mis mööda nukka käib.
see kinni jooksnud ja ajaga on üks külg maha kulunud. nüüd siis süüde muutub nii nagu ise tahab. kord käib matsust ja kord ei taha käia ja kuumeneb üle.