TZ 4 K 14 Metsaabi

(16-03-2016, 11:05 AM)klaave Kirjutas:  Olen teinud ka külgreduktorist pildi kus kontrollava  asukoht näha.

Vaadates pilti, siis tekkis küsimus: kas poldiring on 5x139,7? M14 pulkadega?

Mis on telje diameeter?

UAZ häda on vajadus suure keskava järgi esisillal, traktoril vist seda häda ei ole?
Vasta

Peast ei ütle, kui keegi enne ei jõua siis õhtul võtan supleri ja...
Vasta

(12-03-2016, 23:56 PM)klaave Kirjutas:  Big Grin Raamat väidab et ratta tsentrid on 1200 mm kaugusel teineteisest.

Hmm,no mul lääb raamatu andmetega kokku,aga küljes olevad tagaporikad,need on küll ebaloomulikus asendis.Herr mlsluige mõttelend vbl.polegi kõikse kehvem,kui sättida hoopis uaasiku velje külge,need kitsad trakamustriga rattad.Need ikka nii kitsad,et soometsas pole nendega miskit peale hakata.Siis ei peagi velgi poolitama ja suured panduurad müüki.eks näis.
Vasta

Uurisin oma velgesid ja leidsin järgmised andmed.        Velje keskava sain mõõtmistulemusena 93mm ja kinnitus poldi otsast sain mõõdu (ilma mutrit ja velge eemaldamata) 14mm. Veljel olev kirje: 400E*16 on imelik ainuke millele mõte jõudis on et "E" tähendab poldiarvu "A=1, B=2 ,C=3, D=4, E=5. Kuna ma ei saa eriti aru ka tänapäevasest variandist siis keeg võiks lahti seletada ka selle mulle.
Vasta

(17-03-2016, 08:53 AM)klaave Kirjutas:  ...
Kuna ma ei saa eriti aru ka tänapäevasest variandist siis keeg võiks lahti seletada ka selle mulle.

Poldiring ehk PCD 5x139,7 tähendab 5 polti ringjoonel, mille diameetriks on 139,7 mm. Viiepoldisel otse mõõta ei anna, aga mõõda kahe kõrvutise poldi vahe ja korruta 1.7012:
http://www.mwsint.com/site/cms/contentvi...rticle=661
Vasta

(13-03-2016, 00:00 AM)klaave Kirjutas:  Pagan unustasin veel ühe asja. Kas alumise keskliigendi "poldi" vahetus on kuidagi eriline. Eemaldasi stopper pleki, sain lahti mutri, kuid polt ei eraldunud isegi keskmisest suurema haamriga. Kuna seal ka väike loks sees siis tahaks vahetada.

Peaks eralduma täitsa kergesti. Mingit pidurdavat aspekti seal ei ole. Olen enda oma korduvalt poolutanud ja sõrmegi vahetanud, sõna otseses mõttes põllupeal tehtav töö. Võibolla sinu raskem mootor ühes kulunud sõrmega hakkab nõnda palju pooma?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(16-03-2016, 11:03 AM)klaave Kirjutas:  sain teljevaheks 1380mm seega 18 cm juurde. Samuti kerkis minu masina raske mootoriga nina 4 cm. Big Grin
 
Proovisin ka oma lumesahaga rasket sulalund trügida, tagaratastest oli tuntavat abi, seega töö tasus ennast ära ja tagaots on ka kõvemini vastu maad surutud

Niiet,see ongi tehaseseade?Huvitav mis,kui aint tagaosaga nii toimiks,et keeraks nö. originaali?
Vasta

??????  Tehaseseade on 1200mm, esirataste ja tagarataste külgreduktorid on kõik tahapoole, mina keerasin esimesed reduktorid ettepoole ja sain 1380mm teljevaheks
Vasta

https://youtu.be/P3lpx5yH49Q

Vahet vist pole,saab krudida kliirensit nii kui keegi heaks arvab
Vasta

(07-03-2016, 17:25 PM)Marko Kirjutas:  Viimaseid arenguid siin vaadates ujub kõvakettalt välja ammune mõte teha käru tiislile kinnituv hüdrokraana, kuni tonn tõstevõimega (primitiivse külgtoe abil mõistagi) Kas kambajõmme/huvilisi/ostjaid oleks?
Saaks ka vintsi lisada.
Sorry Veskioja risu kirjutamise pärast!

Ahhoi
Kle nää talv tulemas ja kraanat ikka pole.Täna kogusin kõik auto remonti sooviad paberile,neid tuli kokku pea 20,vähemal või suuremal määral tööd.No ei ole mul seda aega,ega vist eriti ei tekigi,kui siis vbl.kauges tulevikus,või kui lihtsalt enam ei viitsi,taha teha,need mürgid rsk hakkavad juba kergelt tervisele.Garaget vaja putitada jne.maal töid niiet tappa.Ega ma suurt su tegemistega kursis pole,ei tea mis teha mõistad jne.Aga kui sellest nn.kraanast edasi äkki rääkida,vbl.kui sa ehk leiad aega koguda kokku materjalid,loomulikult pean ma rahasi sulle siis kantima hakkama.Ennem tuleks vast siin ikka pidada väheke moka laata,et enmv.mingi makett koostada.Kus jne.oleks mõistlik igast sõlmesi,mat.hankida jne.Kokku ladumise,keevituse teeks parema meelega ise  Big Grin
Vasta

Ma hetkel nats rivist väljas aga oma mõtteid võin ikka jagada. See kerghaagise külge sobituv kraana peaks valmima ühe tööpäevaga. Tungraud poest.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(17-03-2016, 09:56 AM)v6sa Kirjutas:  
(17-03-2016, 08:53 AM)klaave Kirjutas:  ...
Kuna ma ei saa eriti aru ka tänapäevasest variandist siis keeg võiks lahti seletada ka selle mulle.

Poldiring ehk PCD 5x139,7 tähendab 5 polti ringjoonel, mille diameetriks on 139,7 mm. Viiepoldisel otse mõõta ei anna, aga mõõda kahe kõrvutise poldi vahe ja korruta 1.7012:
http://www.mwsint.com/site/cms/contentvi...rticle=661

Poldiring. Kui mõõta ei viitsi siis Niva Baz2121 või siis Gaz24/2410/21 ja Uazide veljed sama poldivalemiga. Neid peaks ikka kuskilt proovida saama. Wink

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta

(05-10-2016, 23:50 PM)Marko Kirjutas:  Ma hetkel nats rivist väljas aga oma mõtteid võin ikka jagada. See kerghaagise külge sobituv kraana peaks valmima ühe tööpäevaga. Tungraud poest.

Nii tundub,et huvilisi on . Äkki uus teema "Kerghaagisele kinnituv kraana" ? Tõstevõimega 1 tonn? Mõned variandid mida arendada. Tugijalgadeta, käsitsi käivad tugijalad, hüdraulikaga käivad jalad. Ja nende arendus(asendus ja lisamis) võimalustega. Pööravad? Cool

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta

(06-10-2016, 09:07 AM)agaa Kirjutas:  
(05-10-2016, 23:50 PM)Marko Kirjutas:  Ma hetkel nats rivist väljas aga oma mõtteid võin ikka jagada. See kerghaagise külge sobituv kraana peaks valmima ühe tööpäevaga. Tungraud poest.

Nii tundub,et huvilisi on . Äkki uus teema "Kerghaagisele kinnituv kraana" ? Tõstevõimega 1 tonn? Mõned variandid mida arendada. Tugijalgadeta, käsitsi käivad tugijalad, hüdraulikaga käivad jalad. Ja nende arendus(asendus ja lisamis) võimalustega. Pööravad? Cool

Üks huviline veel. Marko, äkki teed oma mõttega uuel teemal otsa lahti?
Vasta

(05-10-2016, 23:50 PM)Marko Kirjutas:  See kraana peaks valmima ühe tööpäevaga. Tungraud poest.

 Selline mul olemas,mõtsin ikke seda õiget nö.asja,metsakäru tõstuk millel hulka sõlmesi ja igast silindrid voolikud jne.No tegelt peab ütlema jälle,et YT on sellist kraami pingali täis,pole muud kui maha viksida tarvis.Aga vot nii pole huvitav,äkki sa oled nendest kõvem vend ja genereerid midagi veel ägedamat.1 võimalikest lihtsamatest varjantidest oleks külastada pkmp  Wink
https://youtu.be/aFdgGPJuHeg
Vasta

Enne kui hüdrokraanat joonistama hakkad, käi kindlasti mõne päris tõstuki juurest läbi, et ei juhtuks nii nagu selle punase asja valmistamisega seal videos.
Ma lisan ühe teise video. Päris tõstukist. Konstruktsiooni erinevuste märkamiseks.

https://youtu.be/8wJ88Oy_nAc
Vasta

Vaata ma olen nii ülbe, et mingit janti jälle uurima ei hakka Big Grin
Projekt on peas valmis, kõik liigne pask on välja visatud, kõiki mugavusvidinaid on võimalik lisada.
Kuna "ketšupiga" sina peale pole saanud ja Autocad on teises arvutis siis tuleb eskiis vist fotokoopiana paberkandjalt.
Autocadi faile nagunii saavad lugeda vaid valitud.
Andke aega atra seada...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Markole...Mind kunagi see AutoCad ikka huvitas.Hiljem tuli justkui lihtsam,loogilisem SolidWork.Reainimesele tüki lihtsam(ka tasuta manuaale jagub)
mis aga puutub hüdrasse,siis soovitaks jälle Eurollut.(vaadake tehtud aparaate)
PS.Õiges formaadis saavad ehk kõik näha.
Vasta

(06-10-2016, 21:29 PM)Veskioja Kirjutas:  
(05-10-2016, 23:50 PM)Marko Kirjutas:  See kraana peaks valmima ühe tööpäevaga. Tungraud poest.

 Selline mul olemas,mõtsin ikke seda õiget nö.asja,metsakäru tõstuk millel hulka sõlmesi ja igast silindrid voolikud jne.No tegelt peab ütlema jälle,et YT on sellist kraami pingali täis,pole muud kui maha viksida tarvis.Aga vot nii pole huvitav,äkki sa oled nendest kõvem vend ja genereerid midagi veel ägedamat.1 võimalikest lihtsamatest varjantidest oleks külastada pkmp  Wink
https://youtu.be/aFdgGPJuHeg

Külaskäik pkmp  ehk minu juurde võib toimuda ka virtuaalselt, küsige ja teen pilte.  Tuleb odavam. Nu enne vaadake kõik siin juba olemasolev üle.
Vasta

(07-10-2016, 00:24 AM)Marko Kirjutas:  Vaata ma olen nii, et jälle uurima ei hakka Big Grin
Projekt on peas valmis,
"ketšupiga" sina peale ...

Nüüd vähe pkmp rikkus olu x heasmõttes,aga mudu ise olen veic mõelnud,et masti jalg,tugi,känd kuda keegi nimetab,peab saama vääga tummine.Ja vbl.see masti keeramine võiks olla äkki hammas ratas ülekandega,siis ta vbl.liiguks vähe sujuvamalt,kui silindritega.Ja liikumine p-v oleks piiratud mingi valemiga näit.igalajal saab ju trakaga liikuda soovitud suunas,paha ei teeks vbl.silinder mis lükkaks käru külgepidi. Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne