(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2016, 02:28 AM ja muutjaks oli Tsistern.)
Paneks, autost veel mõned fotod, mis vahepeal tehtud on. Kõik probleemid algasid siis kui sinna sai pandud uazi originaal mootor, mootor käis vahetavahel ja vahetevahel ei käinud ka. Jägaja küünlad ja kollektorihend ja uus karbuss peale, no ikka ei töödanud. startereid oli kolm tk, üks sai ära remonditud. kõik tore. ükshetk aga pääses kütus läbi bensiinipumba karterisse. Peale seda oli mootor õhtal. Olen sellest mootorist üpris tüdinud ja sellepärast tuleb ka lääne mootor peale, Peale selle jäi kapotialune värvimatta see viga saab ka siis kõrvaltatud.
Kuna, enne mootori pealepanekut oli plaanis mootoriruum korda teha siis, on möödunud mõned päevad mootoriruumi pestes, ja roostesurmaga raami üle pintseldades, seda on tehtud päris, mitmed korrad, et tulemus parem oleks.Peale selle tuleb veel sillad ,ette võtta kuna neile tulevad ketaspidurid.
Tänase öö joolsul oli raam ilusti, reageerinud, homme saab värvi peale tõmmata. Käigukast ja vahekast on ka igavesed õlikäkid, peaks need ka ennem uue mootori pealepanekut ära pesema. ja võibolla ka ära värvima. peale selle on surnud survelaager, teeb käevahel jubedat häält ja survelaagri vedru on ka pehmelt öeldes väsinud. Tehtud on palju aga veel rohkem on teha. pole hullu , ideaalis tahaks, jaanuariks töödega lõpule jõuda. Panen pildi ka joonisest, nimel on vaja teha sellised dedailid piduri süsteemi jäoks, kas on mõni meistrimees, kes teeks need valmis, või peab hakkama ise tegema. pildid, internetist. Loodan ,et keegi pahaks ei pane, et neid kasutan.
Ega tehnoülevaatusele pole sellega vist plaanis minna?
Kui on siis pidurite omakäeline ja igasugune ümberehitus Eestis keelatud tegevus ja vaevalt et 91`aasta Villise korral väita saab et tehasest ketaspidurid juba all on olnud.
(18-10-2016, 10:57 AM)mossepower Kirjutas: Ega tehnoülevaatusele pole sellega vist plaanis minna?
Kui on siis pidurite omakäeline ja igasugune ümberehitus Eestis keelatud tegevus ja vaevalt et 91`aasta Villise korral väita saab et tehasest ketaspidurid juba all on olnud.
Tere.
Sellele mudelile saab ka ketaspiduritega ametlikult läbida ülevaatust. Rebellast õiged tükid ja asi korras. Aga selle eelkäija 469 peab jääma trummel piduriga. Vähemalt nii sain vastuse kui pärisin sarnase ümberehituse kohta.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
(18-10-2016, 10:57 AM)mossepower Kirjutas: Ega tehnoülevaatusele pole sellega vist plaanis minna?
Kui on siis pidurite omakäeline ja igasugune ümberehitus Eestis keelatud tegevus ja vaevalt et 91`aasta Villise korral väita saab et tehasest ketaspidurid juba all on olnud.
Tere.
Sellele mudelile saab ka ketaspiduritega ametlikult läbida ülevaatust. Rebellast õiged tükid ja asi korras. Aga selle eelkäija 469 peab jääma trummel piduriga. Vähemalt nii sain vastuse kui pärisin sarnase ümberehituse kohta.
Super, siis mõtleme ka selle peale, et tulevikus saaks masin legaalseks, kuidas on lood aga mootorivahetusega, peab enne ümberehitus loa võtma või võin asjad valmis teha ?
Vahepeal sai natuke värvitud, tunduvalt parem kui enne sai,ehk hoiab rooste ka natuke aega eemale. Nüüd on siis järg mootori käes. seda saab näha juba järgmises postituses.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2016, 16:45 PM ja muutjaks oli Tsistern.)
Hetkel ei ole suurt midagi arenenud, hetkel on mootoriprobleemid, kiirmini saaks originaal bensukaga sõitma , ainult sellel juhul kui keegi töökorras mootori müüks. Kahjuks pole siiani õnnestunud saada sellist mootorit mis oleks paugupill, kap remonti teha ei taha.Kas Kellegil oleks pakkuda uazi komplektset mootorit mis oleks kindlasti ka töökorras... Kahjuks, enne Jaanuarit uuendust ei tule, kuna ennem ei saa asju liikuma. Kindlasti on vaja mul see masin saada valmis 10 juuniks. Veebruaris oleks nagu rohkem raha, Kui keegi pakuks ülihead lahendust, et tal on kuurinurgas ülihea mootor diisel,bens vahet pole, siis ma oleks nõus ka natuke maksma.Lihtsam, oleks tuua romu auto mis liigub, aga tehnika korras. Jaanuaris siis selgub kas peale läheb 2.3 või v6 vms.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2016, 17:05 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(02-12-2016, 16:43 PM)Tsistern Kirjutas: ...ainult sellel juhul kui keegi töökorras mootori müüks. Kahjuks pole siiani õnnestunud saada sellist mootorit mis oleks paugupill, kap remonti teha ei taha.Kas Kellegil oleks pakkuda uazi komplektset mootorit mis oleks kindlasti ka töökorras...
Osta.ee-s pakkuda katkise plokikaanetihendiga mootor:
Pmst. vanaraua hind ning sellisest odavamalt vaevalt et kuskil saada on. Plokikaane tihendi vahetus võrreldes kapitaalremondiga ka nii lihtne ja võrreldamatult odavam tegevus et mina prooviks selle võimaluse ära.
Mõne teise masina diisli pealeehitamine vaevalt et ära tasub ennast ühestki otsast.
Sa ksf elad tiba kaugel aga Viljandimaal on selline firma nagu Karter, aadress http://www.karter.ee/ nad tegelevad ka UAZ-varuosadega. võib juhtuda et saad infot müügiks olevate mootorite kohtagi. Uusi ma ei mõtle, kasutatuid ikka.
(02-12-2016, 17:05 PM)JaakH Kirjutas: Sa ksf elad tiba kaugel aga Viljandimaal on selline firma nagu Karter, aadress http://www.karter.ee/ nad tegelevad ka UAZ-varuosadega. võib juhtuda et saad infot müügiks olevate mootorite kohtagi. Uusi ma ei mõtle, kasutatuid ikka.
(02-12-2016, 16:43 PM)Tsistern Kirjutas: ...ainult sellel juhul kui keegi töökorras mootori müüks. Kahjuks pole siiani õnnestunud saada sellist mootorit mis oleks paugupill, kap remonti teha ei taha.Kas Kellegil oleks pakkuda uazi komplektset mootorit mis oleks kindlasti ka töökorras...
Osta.ee-s pakkuda katkise plokikaanetihendiga mootor:
Pmst. vanaraua hind ning sellisest odavamalt vaevalt et kuskil saada on. Plokikaane tihendi vahetus võrreldes kapitaalremondiga ka nii lihtne ja võrreldamatult odavam tegevus et mina prooviks selle võimaluse ära.
Mõne teise masina diisli pealeehitamine vaevalt et ära tasub ennast ühestki otsast.
Tänud sulle abi eest! Nüüd siis väike mõttekoht ja siis tuleb otsustada.
Mootorite vahetusega oli vähemalt ennem ARKis sellised tingimused:
1. antud mudelile tehases paigaldatud isendid - pandi ka mingeid Iveco diisleid vist
2. suvaline kuid võimsuse vahe ei tohi olla üle 30%
(02-12-2016, 16:43 PM)Tsistern Kirjutas: Hetkel ei ole suurt midagi arenenud, hetkel on mootoriprobleemid, kiirmini saaks originaal bensukaga sõitma , ainult sellel juhul kui keegi töökorras mootori müüks. Kahjuks pole siiani õnnestunud saada sellist mootorit mis oleks paugupill, kap remonti teha ei taha.Kas Kellegil oleks pakkuda uazi komplektset mootorit mis oleks kindlasti ka töökorras... Kahjuks, enne Jaanuarit uuendust ei tule, kuna ennem ei saa asju liikuma. Kindlasti on vaja mul see masin saada valmis 10 juuniks. Veebruaris oleks nagu rohkem raha, Kui keegi pakuks ülihead lahendust, et tal on kuurinurgas ülihea mootor diisel,bens vahet pole, siis ma oleks nõus ka natuke maksma.Lihtsam, oleks tuua romu auto mis liigub, aga tehnika korras. Jaanuaris siis selgub kas peale läheb 2.3 või v6 vms.
Tere. Oleks pakkuda täiesti töökorras komplektne Gaz 24 mootor 200 € eest. Käigukast ka otsas. Huvi korral saada sõnum privaati.
(04-12-2016, 10:02 AM)miilits Kirjutas: UAZ-i juppide maaletoojaks on OÜ Akuant http://www.akuant.ee/
järgmised kõik vahendajad.
Jõudu tööle.
oled kindel?seal uaz juppide valik ikka väga nigel.muude vene veokatte juppe jah.karteris seevastu mega valik uaz juppe ja pakun,et nemad toovad ise maale.
(12-12-2016, 09:49 AM)Tsistern Kirjutas: Ei julge ikka neid kuurinurga mootoreid osta, plaanin ühe avariilise lääne jeepi tuua ja see siis ümber ratsida ...
mis seal ikka karta?mõõdad surved,käivitad ja siis pilt selge.mul 53 katel osteti ka niivisi,et ostja mõõtis surved üle ja läks loosi.