13-10-2014, 13:29 PM
dt-20 "Põka"
13-10-2014, 14:15 PM
(13-10-2014, 13:29 PM)andopando Kirjutas:sidurikoja luuk eest,tihft välja,paned heebli survelaagri 3 õlaku vahele nii et heebli ots luugi serva peal ja keerad vänta päripäeva,kuni tihft uude auku kukub-ongi peale keeratud ja kui vaja liigutad veel ühe augu võrra(26-04-2010, 21:31 PM)uko Kirjutas: Seda sidurit nagu ka kõiki teisi sama tüüpi,saab peale keerata.
Kui võimalik, saad sa täpsemalt siduri reguleerimist kirjeldada - joonistada!?
21-02-2015, 10:15 AM
(13-10-2014, 14:15 PM)ylli Kirjutas:(13-10-2014, 13:29 PM)andopando Kirjutas:sidurikoja luuk eest,tihft välja,paned heebli survelaagri 3 õlaku vahele nii et heebli ots luugi serva peal ja keerad vänta päripäeva,kuni tihft uude auku kukub-ongi peale keeratud ja kui vaja liigutad veel ühe augu võrra(26-04-2010, 21:31 PM)uko Kirjutas: Seda sidurit nagu ka kõiki teisi sama tüüpi,saab peale keerata.
Kui võimalik, saad sa täpsemalt siduri reguleerimist kirjeldada - joonistada!?
Lugu järgmine. Toimisin nii nagu eelnevalt õpetatud, kõik oleks loogiline. Tift fikseerub järgmises augus, kuigi raskelt. Seda reguleerimist on tunda ka sidurikangist.
Kuid peale käivitamist on algne olukord, kas on võimalik, et fiksaatortift ei toimi nii nagu peaks.
21-02-2015, 10:54 AM
Võib ju markeriga kriipsu tõmmata ja pärast näha kas läheb tagasi või ei.
17-05-2015, 16:57 PM
Tere!
oleks üks küsimus mis mind on piinanud, nimelt tagumise ratta vahelt ajab õli välja ja lahti võttes oli võlli tihend läbi. Küsiksin siis targemate meeste käest, et mis oleks selle tihendi täpne nimetus, kus sellist tihendit müügil võiks olla ja kas t-25 oma istub ka sinna.
Ette tänades,
Janar
p.s
püüdsin pilti lisada aga kuna on liig suur siis ei saanud seda lisada ja telefonist maru jukeramine, loodan, et minu seletus oli piisavalt arusaadav
oleks üks küsimus mis mind on piinanud, nimelt tagumise ratta vahelt ajab õli välja ja lahti võttes oli võlli tihend läbi. Küsiksin siis targemate meeste käest, et mis oleks selle tihendi täpne nimetus, kus sellist tihendit müügil võiks olla ja kas t-25 oma istub ka sinna.
Ette tänades,
Janar
p.s
püüdsin pilti lisada aga kuna on liig suur siis ei saanud seda lisada ja telefonist maru jukeramine, loodan, et minu seletus oli piisavalt arusaadav
09-09-2015, 10:48 AM
Vaja tarkade meeste nõu.
Sai soetatud DT-20.Käivitub suht kergesti,aga pöörded lainetavad.Plunzer sai vahetatud,pihusti ja etteandepump ka.
Kui gaas täitsa maas siis nagu päris ok,aga kui pöördeid juurde anda siis hakkab lainetama.Pöörded vajuvad maha siis ajab valget,
kui üles siis on ok või kergelt musta.
Süüde vale?
Kompressiooni sai möödetud mingi riistapuuga mis näitas maks 18 ja selle lõi põhja.
Sai soetatud DT-20.Käivitub suht kergesti,aga pöörded lainetavad.Plunzer sai vahetatud,pihusti ja etteandepump ka.
Kui gaas täitsa maas siis nagu päris ok,aga kui pöördeid juurde anda siis hakkab lainetama.Pöörded vajuvad maha siis ajab valget,
kui üles siis on ok või kergelt musta.
Süüde vale?
Kompressiooni sai möödetud mingi riistapuuga mis näitas maks 18 ja selle lõi põhja.
09-09-2015, 20:43 PM
(09-09-2015, 10:48 AM)Tiiit Kirjutas: Vaja tarkade meeste nõu.Sinu jutt viitab sellele, et ei saa korralikult kütet kätte. Kas filtrid on puhtad?
Sai soetatud DT-20.Käivitub suht kergesti,aga pöörded lainetavad.Plunzer sai vahetatud,pihusti ja etteandepump ka.
Kui gaas täitsa maas siis nagu päris ok,aga kui pöördeid juurde anda siis hakkab lainetama.Pöörded vajuvad maha siis ajab valget,
kui üles siis on ok või kergelt musta.
Süüde vale?
Kompressiooni sai möödetud mingi riistapuuga mis näitas maks 18 ja selle lõi põhja.
Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
23-09-2015, 19:41 PM
Sinu jutt viitab sellele, et ei saa korralikult kütet kätte. Kas filtrid on puhtad?
Tere ja tänud
Süüde oli vale.Tänud abi eest.
Käib nagu kell nüüd!
Tere ja tänud
Süüde oli vale.Tänud abi eest.
Käib nagu kell nüüd!
20-10-2016, 17:20 PM
Paar küsimust targematele:
1. Kas 20 ja 25 piduri trumlid on samad?
2.Kas keegi taastab pidurilinte 20-nele?
3. Kas on kuskilt lugeda mis asjad muutusid läbi aastate. Nimelt sooviks tuvastada oma traktori aastaarvu.
4. Millist silindrit olete pannud keskmise tõmmitsa asemele?
Edu
Veiko
1. Kas 20 ja 25 piduri trumlid on samad?
2.Kas keegi taastab pidurilinte 20-nele?
3. Kas on kuskilt lugeda mis asjad muutusid läbi aastate. Nimelt sooviks tuvastada oma traktori aastaarvu.
4. Millist silindrit olete pannud keskmise tõmmitsa asemele?
Edu
Veiko
MTJ.EE
23-10-2016, 22:22 PM
(20-10-2016, 17:20 PM)Veiko Varik Kirjutas: 1. Kas 20 ja 25 piduri trumlid on samad?
Kataloog pakub T25 piduritrumli numbriks 7.38.103, nii et peaks sobima küll. Kui ma nüüd õieti aru olen saanud, siis käigukasti ja muude alusvankri juppide puhul esimene number peaks näitama, millisele mudelile see algselt loodi. T25'l esinevad numbritega 7, 14 ja 20 algavad osad võiks siis olla samad, mis DT-20'l.
24-10-2016, 11:33 AM
(20-10-2016, 17:20 PM)Veiko Varik Kirjutas: ...
2.Kas keegi taastab pidurilinte 20-nele?
...
4. Millist silindrit olete pannud keskmise tõmmitsa asemele?
Edu
Veiko
Pos. 2 - Pidurimeister Tallinnas.
Pos.4 - suvaline paslik, soovitavalt lukustusklapiga (et siibrileke ei laseks paigast vajuda). Tööpikkus võiks olla vahemikus 450-800 mm, kiirvabastusega pea teeb elu kopaga hõlpsamaks.
24-10-2016, 16:23 PM
Aitäh vastuste eest. Järgmine küsimus:
Kas orjenteeruva friktsioonmaterjali paksuse pidurilindil ka keegi osakab öelda.
Veiko
Kas orjenteeruva friktsioonmaterjali paksuse pidurilindil ka keegi osakab öelda.
Veiko
MTJ.EE
13-04-2017, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2017, 15:42 PM ja muutjaks oli alrad.
Muutmise põhjus: vale marginimi
)
Tere!
Otsin DT-20-le uusi kolvirõngaid.
Õlirõngas oli eelnevalt katki ja ülevalt teise surverõnga lõhkusin mahavõtmisel ise ära.
Kas keegi saab aidata? Endal jääb tõenäoliselt üle kasutatud,kolb .(Vahetuskaubaks kui vaja)
Panen mõne pildi ka. Kas lukuvahe 1,6 mm. on ok ?
Alrad.telef. 53415221
Otsin DT-20-le uusi kolvirõngaid.
Õlirõngas oli eelnevalt katki ja ülevalt teise surverõnga lõhkusin mahavõtmisel ise ära.
Kas keegi saab aidata? Endal jääb tõenäoliselt üle kasutatud,kolb .(Vahetuskaubaks kui vaja)
Panen mõne pildi ka. Kas lukuvahe 1,6 mm. on ok ?
Alrad.telef. 53415221
13-04-2017, 14:14 PM
Tere.
Küsimus põka mootorinumbri kohta.
Kas kusagilt saab traktori vanust ka välja lugeda?
(endine peremees on surnud)
Ploki küljel on mõned numbrid,mis need võivad tähendada?
Samuti kolvi pealt on võimalik välja lugeda üht koma teist.
Lisan pildid.
alrad
Tänan targemaid, ja häid munadepühi!
Küsimus põka mootorinumbri kohta.
Kas kusagilt saab traktori vanust ka välja lugeda?
(endine peremees on surnud)
Ploki küljel on mõned numbrid,mis need võivad tähendada?
Samuti kolvi pealt on võimalik välja lugeda üht koma teist.
Lisan pildid.
alrad
Tänan targemaid, ja häid munadepühi!
13-04-2017, 23:13 PM
Kui leidub algseid kellasid ja ka massilülitil on aasta ja kuu peal.
02-06-2017, 09:57 AM
(13-04-2017, 23:13 PM)vanaain Kirjutas: Kui leidub algseid kellasid ja ka massilülitil on aasta ja kuu peal.
Tänud vastamast, massilülitit ei olnud peal ja kahtlen kellade originaalsuses.
Kui ma selle traktori sain oli teine üsna vanaraualaadne toode.
Kolvi pealt loeb välja XTz 14 ja 04 08 66
Kolb on siis aastast 1966?
Ega see ei oma suurt tähtsust , Varsti saab ehk valmis masinast pilti teha.
Tänaseks on mootoris veed ja õlid sees, paak peal ja küte ühendatud.
Üks küsimus ka,kuhu läheb eelsüüteküünla käsipumba toitetoru,
pildi pealt on näha tänane põka olukord. Kena kevadet!
Alrad.
02-06-2017, 13:23 PM
Ilmselt need kaks varianti.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
02-06-2017, 13:28 PM
Toitetoru läheb paagi all olevasse väljavõttesse.Sinnasamasse kust kütusepumba toide.Ja peale käivitamist suletakse sissekeeratava nii öelda kraaniga.Selline pikem stutside ja vahetükkide kompunn .
02-06-2017, 14:16 PM
(02-06-2017, 13:28 PM)uko Kirjutas: Toitetoru läheb paagi all olevasse väljavõttesse.Sinnasamasse kust kütusepumba toide.Ja peale käivitamist suletakse sissekeeratava nii öelda kraaniga.Selline pikem stutside ja vahetükkide kompunn .
Tänud info eest. Arvasin sedasama, mul antud hetkel paagi all orig. kraan ja selle küljes
kohe pumba küttetoru. Puudu siis need vahestutsid, kraan ja ühendus toitetoruga.
Veel on vajaka settepoti kinnitus pumba külge.
Ehitan visalt aga aeglaselt edasi,kui puuduolevad vidinad leian topin hiljem vahele.
(Pilt ka eelnevast ajast, nüüd on käivitamiseks vajalikud kütusetorud juba küljes.)
14-09-2017, 09:58 AM
Lisan ühe idakeelse lingi, kus leiab mitu lehekülge juttu ja tehnilisi jooniseid> venelaste tehnika
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne