Vast on sobilik teema, et muret kurta.
Tegelikult küll võõras mure ja pole hetkel enam aktuaalne ka, aga mind siiski huvitab.
Peategelaseks AL-KO trimmer. Täpsemat mudelit ei tea, sest pole teda ihusilmaga näinud. Telefonijutt + minu kätte jõudnud karbuss.
2 aastat töötas probleemideta. Sel kevadel käivitus laitmatult, aga gaasi vajutamisel suri välja. Ülddiagnoos seega näljahäda. Soovitasin omanikul telefoni teel alustada lihtsamatest/odavamatest/süütumatest asjadest: vahetada kütusefilter ja panna sisse uus bensiin. Ei miskit. Siis soovitasin karbussi läbi puhuda. Aga selgus, et polegi kuskilt puhuda. Karbussi mark Walbro 389 343.
Nagu teiselt pildilt näha, kanalitel korgid ees, ei mingeid vanakooli kruvisid. Ainus kruvi siibri mõjutamiseks, et tühikäiku reguleerida (kolmandal pildil paremal).
Lõpuks läks omanik ikkagi teenindusse. Seal väideti, et selle karbussiga miskit teha ei saa ja pandi uus. Läks mingi 50+ ruublit.
Puhtsportlikust huvist küsin: kas mingi (ime)keemiaga on võimalik seda karbussi tööle saada?
Peale selle väideti omanikule, et kasutab vale bensiini. Et kohane olevat ainult spetsiaalne kahetakti oma. Olen siit foorumist selle imebensu kohta lugenud, aga kas tõesti on see karbuss nii hell, et "solki" ei kannata? Minu 20+ aastane kogemus ütleb, et kehv bensiin (vanasti müüdi ikka tõesti ilget solki) avaldub esmalt küünla tahmumises kuni ülelöökideni välja.
Ja ei ole kuulnud-näinud, et profid spetsbentsu kasutaks, minu arvates ongi rohkem "õrnahingeliste" hobikasutajate nišitoode. Ja andkem nüüd sõna matemaatikale: kui kuus läheb läbi kahetaktilise 50...60 liitrit, siis kes selle spetsbensu kinni maksab? Kas klient on nõus teenuse eest kõrgemat hinda maksma? Või peab tegija abstraktse idee nimel lapsed nälga jätma?
Ok, see selleks, aga kas tõesti tavabenss võib karbussi ära ummistada?