Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Nende kahe klemmiga releede plinkimiskiirus sõltub tarbitavast voolust. Nad on ette nähtud kahte pirni vilgutama kui üks pirn läbi, läheb vilkumine kiiremaks, paned teise kontuuri järgi nö ohutuled, siis jääb väga aeglaseks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kiiremini hakkab vilkuma relee lisaharu (kolme klemmiga relee). Kahe otsaga relle olulist vahet ei tee.
Kasuta Lada ohutule lülitit. Sealt saab ka releed vajadusel. Väga lihtne ühendada, skeeme on vabalt saada. Saad ohutuled sisse lülitada ka "süüdet" mitte sisse lülitades.
Võib ka lihtsalt nii, et lükkad ühe suuna sisse ja vahelülitiga kaks kontuuri omavahel kokku.
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Palun mulle ka tulemusest raporteerida termorelee puhul!
Mis aasta autol käruga ei lähe aeglasemaks?
Ma ei viitsi täna sõdida, võibolla oli möödarääkimine kohe alguses.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
04-11-2016, 23:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2016, 23:48 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Täpselt nii. Mis sel Russil siis algselt on? See tähendab, mida Luik mõtles oma küsimuses kui mitte termo(bimetall)releed?
PS Aitab tänaseks, oleme sodinud piisavalt siin, ootame täpsustuse ära.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(04-11-2016, 22:09 PM)motamees Kirjutas: Kiiremini hakkab vilkuma relee lisaharu (kolme klemmiga relee). Kahe otsaga relle olulist vahet ei tee.
Kasuta Lada ohutule lülitit. Sealt saab ka releed vajadusel. Väga lihtne ühendada, skeeme on vabalt saada. Saad ohutuled sisse lülitada ka "süüdet" mitte sisse lülitades.
Võib ka lihtsalt nii, et lükkad ühe suuna sisse ja vahelülitiga kaks kontuuri omavahel kokku.
Vahelüliti taha paneks mina ühe relee tõmbemähise, see tõmbaks kokku kontaktid, mis annavad voolu teise poole suunatuledele ja mitte suunaree kaudu vaid kusagilt mujalt. Siis koormaks suunareleed ainult kaks ühe poole pirni ja lisarelee tõmbemähis. Mis lubaks voolu suunarelees hoida normi piires ja samal ajal vilguvad kõik neli suunda korraga ühes taktis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
A ma paneks lihtsalt ägedad led vilkurid, ikka need mis erinevate diskorežiimidega on.
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Suunatulesüsteemidest saaks ka eraldi teema juba...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kohe üldse ei raatsi öelda, millist releed elava keskustelu algatanud küsimuses silmas peeti?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Diy vilgutusrelee saab, kui mingi vee temperatuurianduri klemmi külge ühendada autoasjanduses kasutatava vaherelee(näit. signaali, täistulede jms) mähiseots. Anduri kere ikka massi. Teise m.otsa anna aku pluss. Hakkab kõrr-plõks-kõrr käima. Vilkumine ei sõltu koormusest, Kontaktid kannatavad ajutist lühistki. Ohutulede jaoks ideaalne kahe kontaktipaariga (5-6 otsaga)relee Kasutasime uudismaal ja Moskva all ehituspataljoni autobaasis sellist vilgutusrelee lahendust zahaari e. Zil 164, -554 juures. Mingi defitsiit oli sõjaväelgi kuuekümnendatel...
Postitused: 6,892
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pildil olevat releed ma ei tunne. Kuna tal on lubatud 2 - 6 pirni, siis ilmselt ei ole bimetall ja saab ohutuled ka teha, vaja ainult otsad selgeks teha.
Case closed!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.