(10-11-2016, 23:12 PM)motamees Kirjutas: Rull ja midagi, kast ja raske ... Sul on küll väga "täpsed" võrdluse ühikud.
Kaalu ruberoidi ruut ja helimati ruut ja siis saad võrdluse. Vat siis võid tulla rääkima, et "mõni gramm" raskem helisummutusmatt summutab oluliselt paremini müra.
Ok, kaalusin.
Aga vist ei oleks pidanud, sest selgus, et sa tegid üleeüldse kilplase tööd...
Ruberoidi ruutmeeter kaalub 0,45kg ja 4mm
müramati m2 kaalub MITTE VÄHEM KUI 6kg. !!!!!!
Ehk siis õige asi on katusematerjalist 13 KORDA raskem ja oma "mõnest grammist" võid märga und näha.
Ja siit sulle vihje: ära sellest ruberoidist rohkem kõva häälega räägi....

Vähemalt automeeste seltskonnas mitte.
...............
Markoga, aga, võite vastatstikku punkte edasi jagada, mina vastu ei ole.
Aga selle "plekitükkide" joonise võiks küll välja otsida, täitsa põnev oleks näha.
Ma käisin seal Bochumi tehases, kui nad parasjagu Omegat tegid, mingeid plekitykke küll polnud näha. Ühe liini pealt veeresid täiesti kordamööda maha nii Tulika Takso (plank käsiväntadega 1,8 Omega), MV6 ja Cadillac Catera.
Opeli EPC oli mul sel ajal kah arvutis, kere plekkosade numbrid kattusid üks ühele. Iluvõre jm varustus, muidugi totaalselt erinevad.
.