25-11-2016, 03:08 AM
Happega jootmise järel peaks neutraliseerima, tavaline soodavesi on bro.
Tulemuste ootamine võtab muidugi aega.
Tulemuste ootamine võtab muidugi aega.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(25-11-2016, 03:00 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ma juhuslikult katsetasin ka oma Moskvitsi tagatiiva peal tinutamist. Saltserit kasutasin ja lasin tavalise elektrilise jootekolviga suvalist tina peale. Ja pärast puhastasin terasharjaga enne kruntimist. Ja tõesti mõned päevad peale seda nägin samuti mingeid roosteseid mullikesi krundi peal.... Pidasin seda natike imelikuks... aga võtsin kaltsu ja pühkisin ära. Hiljem sai värv selga ja praegu ei ole muud juhtunud. Ju seal ikka mingi reaktsioon tekib peale tinutust. Eks siis jälgin asja edaspidi ja annan teada.... kevadeks võibolla juhtub midagi. Aga oleksin ka ise huvitatud,et mis värk on ja kuidas sellest hädast mööda hiilida. Võibolla keegi on asjaga kursis. Ise pole kunagi ennem keret tinutanud,tegin lihtsalt proovi,et väikseid nõela-auke täita mis peale keevitamist ja selle mahakäiamist tekkisid.
T.
(25-11-2016, 10:58 AM)linnuke Kirjutas: Kui nüüd tõsiselt , siis see möks väga hea.
See küll pisikeses topsis(kodukasutuseks)Aga hind müstiliselt väike ,arvestades ,mis temaga teha saab.Musta metalli joodab Cu ga kokku ideaalselt.Mustad omavahel ammugi.Metalli jootmiseks olen kasutanud nn.0 pitsi.Töötab aga väga hästi ka tavaline gaasipõleti(balloonist)
(25-11-2016, 18:03 PM)muska71 Kirjutas:(25-11-2016, 10:58 AM)linnuke Kirjutas: Kui nüüd tõsiselt , siis see möks väga hea.
See küll pisikeses topsis(kodukasutuseks)Aga hind müstiliselt väike ,arvestades ,mis temaga teha saab.Musta metalli joodab Cu ga kokku ideaalselt.Mustad omavahel ammugi.Metalli jootmiseks olen kasutanud nn.0 pitsi.Töötab aga väga hästi ka tavaline gaasipõleti(balloonist)
kust toda pastat saab ja mis too 0 pits om.
(25-11-2016, 01:31 AM)13piisab Kirjutas: põrnikafoorumis kirjeldati huvitavat "tinanatud ja värvitud kerest ilmub roosteoranzh veemull"-teemat:
http://beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=4222
kas oskab keegi midagi arvata põhjustest?
pole päris sama asi, aga sarnane: mu M2140 klaaskiud-esitiivad omavad samuti veemulli-probleemi: tiibade ülaosas on mullikesed, milles tundub olevat vesi. Ka tunduvad tulevat ja minevat. Ilmselt mingi niiskus, mis end sobivate tingimuste puhul seestpoolt värvimata klaasplastist läbi meelitab ning seejärel värvikile taha "lõksu" jääb? Ilmselt oleks tiibade seespidine värvimine olnud vajalik ja anomaaliat poleks?
(25-11-2016, 01:31 AM)13piisab Kirjutas: põrnikafoorumis kirjeldati huvitavat "tinanatud ja värvitud kerest ilmub roosteoranzh veemull"-teemat:
http://beetle.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=4222
kas oskab keegi midagi arvata põhjustest?
(25-11-2016, 22:29 PM)edvard Kirjutas: Klaasplastiga on selline lugu , et kui on "dekooriga" katmata , siis imab vett , lisaks peab nn. dekoor olema vahaga kaetud või sisaldama vaha , näiteks topcout on vahasisaldusega dekoor .mosu plasttiivad olid pealtpoolt tõesti plastikihiga kaetud. Ning see tundus kergelt "rasvane". Kuna tiivad olid suht kõrverad (muide üht pidin isegi klaaskiudpahtliga ligi 10mm pikemaks kasvatama ), jäi plast-pealiskiht karestamiste ja lihvimiste käigus kohati suht vähe järele. Seestpoolt olid tiivad lihtsalt klaasplast. Järeldan nüüd, et see üritus toimib siis käsnana - oleks pidanud ka seestpoolt ära värvima.
(25-11-2016, 19:29 PM)linnuke Kirjutas:(25-11-2016, 18:03 PM)muska71 Kirjutas:(25-11-2016, 10:58 AM)linnuke Kirjutas: Kui nüüd tõsiselt , siis see möks väga hea.
See küll pisikeses topsis(kodukasutuseks)Aga hind müstiliselt väike ,arvestades ,mis temaga teha saab.Musta metalli joodab Cu ga kokku ideaalselt.Mustad omavahel ammugi.Metalli jootmiseks olen kasutanud nn.0 pitsi.Töötab aga väga hästi ka tavaline gaasipõleti(balloonist)
kust toda pastat saab ja mis too 0 pits om.
Tops pildilt pärit küll Svenssonist ,aga vähemalt Tallinna Oomipoes täitsa olemas.O pits on aga pisim gaaskeevituse pits.(võibolla tänased terminid teised)
(26-11-2016, 16:17 PM)edvard Kirjutas: , selle võime kohta on mingi termin ka , mis hetkel ei meenu .
(25-12-2016, 18:49 PM)alfredo Kirjutas: ...
Uks oli muidu ise jumala korralik, ei roostet, ei midagi jne. Milleks siis vahetada, kui samast veel asja saaks? tuksub mul siiamaani peas, mõnikord.
(14-01-2015, 12:13 PM)DevilDeVille Kirjutas: Korrosioonikaitsepüssidele käib otsa voolik, mille otsas on omakorda pronksist või valgevasest junn, millel siis pikiteljel üks jämedam sisenemisava ja radiaalselt peenemad avad ümberringi. Piltlikult siis sisendava on tähtmootori tiivikuvõll ja radiaalsed avad silindrid. Pasandab ümberringi nii, et vähe ei ole. Ise ostsin vist Devorist aga kui tööriistad käes seisavad, ei tohiks asja isevalmistamine ka suuremasi probleem olla.
(29-06-2017, 16:31 PM)Erik Kirjutas:(14-01-2015, 12:13 PM)DevilDeVille Kirjutas: Korrosioonikaitsepüssidele käib otsa voolik, mille otsas on omakorda pronksist või valgevasest junn, millel siis pikiteljel üks jämedam sisenemisava ja radiaalselt peenemad avad ümberringi. Piltlikult siis sisendava on tähtmootori tiivikuvõll ja radiaalsed avad silindrid. Pasandab ümberringi nii, et vähe ei ole. Ise ostsin