23-03-2014, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2015, 21:22 PM ja muutjaks oli Ikaldaja.)
Hei!
Otsustasin ka oma mustast värdautost teema teha. Nimelt on siis tegu Charade 3-nda mudeliga, mis näeb välja jube. Aga mida rohkem ma teda vaatan seda ilusamaks muutub. :badgrin: Toodeti siis selliseid 1991 kuni 1993(andmed wikipediast), antud isendi aastat ei oska hetkeliselt öelda.
Räägin siis ka natukene auto saamise loost. Oli ilus sügispäev, mil lehed puhusid vastu musta Charadet, mis seisis ühe töökoja hoovi taganurga, nukralt papud tühjad ja lõug mööda maad. Sai käidud ümber auto, hakkas huvitama. Möödusid minutid, tunnid, mõned päevad ja peale 2 nädalast taasnägemist sõitsin suksuga konna peale ja hakkasin teda koju tooma. Käima läks 3. pöördest, oli seisnud 5a. külgkülje kõrval haiget saanud E39 kõrval. Ennem veel kallasin värske kütuse sisse ja käima minnes käis nagu Antsu viiul. Koju jõudes sai kohe suure pesu, mis muidugi palju puhtamaks teda kasepudrust ja rohelisest konnakudest ilusamaks ei teinud. Rehvid olid all tutikad, millest 2 tk suutsin juba 1,5 bar peal ribadeks lasta. Niivisi olen temaga siin sõitnud ja tundud seda minekut, kui turbo taha tuleb ja tahab su koos istmega autost välja visata, et veel kiiremini liikuda.
No tegemist temaga jätkub, algupärane värv olnud valge, kuid ülevärvitud mustaks. Pidurid on kõige hulle mure, esimestest sain tööle parempoolse esimese, juhipoolne aga ei taha kuidagi autol hoogu maha võtta, vaid teeb hirmsat haisu peale igat sõitu. Mootor töötab ilusti, intercooler sai ära puhastatud ja õli vahetatud(ei hakka rääkima õlist milline see oli) ning hetkel otsin juppe talle. Kilowatte siis 74 mida sellise värdi kohta päris normaalne. Tagumiste piduritega on selline asi, et seal pimedead ees, kuid plaanis osta piduri remondi komplektid ja korda saada ikka. Hetkel nagu muud polegi, kostitan teid ka pildi materjaliga.
Ennem jäi veel mainimata et eelnevalt on kuskil 3a minu käes olnud vanema generatsioon Charade, 1.0 tavamootoriga mille peale oleks soov aretada see turbomootor kuid see juba tuleviku plaanid.(Mida arvatavasti ei tule, kuna viin kere emexi kuna see omadega läbi).
Autoga olen nüüd saand vähe tegeleda ja teha, varsti saab ka äkki tänaval sellega sõita.
Niisiis ostsin ette uued klotsid, esimesed pidurite remont komplektid, tagumised pidurikomplektid ja pidurivoolikud. Kõik see läks kokku kuskil 100€ kanti(rohkem kui auto maksis) kuid olen rahul ja asjad hetkel küljes. Pidurid suuremjaolt töötavad, mureks ainult käsipidur. Nimelt kui vajutad tavapidurit, siis pidurid töötavad aga käsipidur mitte, kohe üldse ei võta, seega võtsin ühe suport maha ja vaatasin mis toimub. Sellel imeloomal käib käsipidur ja tavapidur eraldi ja käsipidur käib sellise kruviga. Arvatavasti on kruvi katki seal sees ja sellepärast ei toimigi käsipidur. Sai siis mindud lammutusse ja hakatud uut supportit otsima, kuid soovitati uuesti õhutada, et vanadel japsidel pidi kõige pealt tavapiduri ära õhutama ja siis käsipiduri trossi külge panema ja siis käsipidur paika panema. Pole veel proovind, kuid nädalavahetusel saab tegeleda sellega. Muus osas olen proovind vanema Daihatsu istmeid sisse panna, mis välimuselt vähe teistsugused, kinnitused veel suuremjagu teistmoodi. Välja sai ka vahetatud rool, mis nüüd palju sportlikum ja vähekesem räbalam.
Muidugi sai ka Tallinnast toodud uus daihatsu, mis omakorda ka turbomootoriga kuid eelmine omanik Turbomootoriga jooksu pand. Muu on olemas, käigukast ja karpa ning väljalase. Enda omale heaks doonoriks. :-D (ja muidugi tänan ka musta Land Cruiseriga idiooti(700MLR), kes oma suurest uudisimust käru ümberhaakimisel tiirutas ümber auto tekitades mitu liiklusohtlikku olukorda ja päevastel aegadel mängib vene idiooti ettelõigates ja pidurdades, Aitäh sulle!).
Vähem juttu rohkem pilte, siin siis seda viimast ka:
Leid! Ehk siis originaal daihatsu Charade tööriist ja muidugi pole mul aimu mida seal tööriista karbis veel võiks olla, hetkel oli ainult see.
Niisiis kirjutan jällegi, nüüdseks juba asi väga hea.
sai ülevaatusel ära käidud, läbi läks ning tänava liiklemiseks oligi ta valmis. esiteks käis suur koristus ja sai temaga rahulikult sõidetud ja kütusekuluks sain 7,5 100km, mis veel ilma termostaadita ja mõni pihusti võib ka natuke kuseda.
Ostetud sai ka valukad, alla pandud ja nüüd väga maasikas.
Talveseades oli selline:
Hetkel tahan veel toonklaasi ja ette alla panna kollaseid udukaid, muidugi vaja uued suuna ette tellida, amordid ja vedrud kõik vahetada, jagaja ja rootori ning termostaadi võiks ka osta.
Ja lõpetuseks, nagu ikka siis issanda loomaaed on kirju ja selliseid masinaid jätkub.
Mõni tekstilõik võib vähe valesti olla, kopeerisin Turboklubist, seega ärge pahandage!
Otsustasin ka oma mustast värdautost teema teha. Nimelt on siis tegu Charade 3-nda mudeliga, mis näeb välja jube. Aga mida rohkem ma teda vaatan seda ilusamaks muutub. :badgrin: Toodeti siis selliseid 1991 kuni 1993(andmed wikipediast), antud isendi aastat ei oska hetkeliselt öelda.
Räägin siis ka natukene auto saamise loost. Oli ilus sügispäev, mil lehed puhusid vastu musta Charadet, mis seisis ühe töökoja hoovi taganurga, nukralt papud tühjad ja lõug mööda maad. Sai käidud ümber auto, hakkas huvitama. Möödusid minutid, tunnid, mõned päevad ja peale 2 nädalast taasnägemist sõitsin suksuga konna peale ja hakkasin teda koju tooma. Käima läks 3. pöördest, oli seisnud 5a. külgkülje kõrval haiget saanud E39 kõrval. Ennem veel kallasin värske kütuse sisse ja käima minnes käis nagu Antsu viiul. Koju jõudes sai kohe suure pesu, mis muidugi palju puhtamaks teda kasepudrust ja rohelisest konnakudest ilusamaks ei teinud. Rehvid olid all tutikad, millest 2 tk suutsin juba 1,5 bar peal ribadeks lasta. Niivisi olen temaga siin sõitnud ja tundud seda minekut, kui turbo taha tuleb ja tahab su koos istmega autost välja visata, et veel kiiremini liikuda.
No tegemist temaga jätkub, algupärane värv olnud valge, kuid ülevärvitud mustaks. Pidurid on kõige hulle mure, esimestest sain tööle parempoolse esimese, juhipoolne aga ei taha kuidagi autol hoogu maha võtta, vaid teeb hirmsat haisu peale igat sõitu. Mootor töötab ilusti, intercooler sai ära puhastatud ja õli vahetatud(ei hakka rääkima õlist milline see oli) ning hetkel otsin juppe talle. Kilowatte siis 74 mida sellise värdi kohta päris normaalne. Tagumiste piduritega on selline asi, et seal pimedead ees, kuid plaanis osta piduri remondi komplektid ja korda saada ikka. Hetkel nagu muud polegi, kostitan teid ka pildi materjaliga.
Ennem jäi veel mainimata et eelnevalt on kuskil 3a minu käes olnud vanema generatsioon Charade, 1.0 tavamootoriga mille peale oleks soov aretada see turbomootor kuid see juba tuleviku plaanid.(Mida arvatavasti ei tule, kuna viin kere emexi kuna see omadega läbi).
Autoga olen nüüd saand vähe tegeleda ja teha, varsti saab ka äkki tänaval sellega sõita.
Niisiis ostsin ette uued klotsid, esimesed pidurite remont komplektid, tagumised pidurikomplektid ja pidurivoolikud. Kõik see läks kokku kuskil 100€ kanti(rohkem kui auto maksis) kuid olen rahul ja asjad hetkel küljes. Pidurid suuremjaolt töötavad, mureks ainult käsipidur. Nimelt kui vajutad tavapidurit, siis pidurid töötavad aga käsipidur mitte, kohe üldse ei võta, seega võtsin ühe suport maha ja vaatasin mis toimub. Sellel imeloomal käib käsipidur ja tavapidur eraldi ja käsipidur käib sellise kruviga. Arvatavasti on kruvi katki seal sees ja sellepärast ei toimigi käsipidur. Sai siis mindud lammutusse ja hakatud uut supportit otsima, kuid soovitati uuesti õhutada, et vanadel japsidel pidi kõige pealt tavapiduri ära õhutama ja siis käsipiduri trossi külge panema ja siis käsipidur paika panema. Pole veel proovind, kuid nädalavahetusel saab tegeleda sellega. Muus osas olen proovind vanema Daihatsu istmeid sisse panna, mis välimuselt vähe teistsugused, kinnitused veel suuremjagu teistmoodi. Välja sai ka vahetatud rool, mis nüüd palju sportlikum ja vähekesem räbalam.
Muidugi sai ka Tallinnast toodud uus daihatsu, mis omakorda ka turbomootoriga kuid eelmine omanik Turbomootoriga jooksu pand. Muu on olemas, käigukast ja karpa ning väljalase. Enda omale heaks doonoriks. :-D (ja muidugi tänan ka musta Land Cruiseriga idiooti(700MLR), kes oma suurest uudisimust käru ümberhaakimisel tiirutas ümber auto tekitades mitu liiklusohtlikku olukorda ja päevastel aegadel mängib vene idiooti ettelõigates ja pidurdades, Aitäh sulle!).
Vähem juttu rohkem pilte, siin siis seda viimast ka:
Leid! Ehk siis originaal daihatsu Charade tööriist ja muidugi pole mul aimu mida seal tööriista karbis veel võiks olla, hetkel oli ainult see.
Niisiis kirjutan jällegi, nüüdseks juba asi väga hea.
sai ülevaatusel ära käidud, läbi läks ning tänava liiklemiseks oligi ta valmis. esiteks käis suur koristus ja sai temaga rahulikult sõidetud ja kütusekuluks sain 7,5 100km, mis veel ilma termostaadita ja mõni pihusti võib ka natuke kuseda.
Ostetud sai ka valukad, alla pandud ja nüüd väga maasikas.
Talveseades oli selline:
Hetkel tahan veel toonklaasi ja ette alla panna kollaseid udukaid, muidugi vaja uued suuna ette tellida, amordid ja vedrud kõik vahetada, jagaja ja rootori ning termostaadi võiks ka osta.
Ja lõpetuseks, nagu ikka siis issanda loomaaed on kirju ja selliseid masinaid jätkub.
Mõni tekstilõik võib vähe valesti olla, kopeerisin Turboklubist, seega ärge pahandage!