Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Ei oska muud ütelda, et lollid mis lollid seal. Teevad ainult endale probleeme juurde.
Postitused: 1,673
Teemad: 188
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
Ehk see tähendab seda, et rondiäris muutub normaalsuseks/probleemiks, et ükski osapool pole huvitatud omanikuvahetust teostama. Kui praegu peab omanikuvahetuse loetud päevade jooksul tegema siis reaalselt ei huvita see kedagi ja mingit sundi/menetlust sellele ei järgne. Võin minna registrisse ka 10a tagasi sõlmitud ostu-müügi lepinguga ja see ei huvita kedagi. Politseionule näitad alati 3 päeva vanust lepingut ja kimad edasi registritoiminguid tegema. Tegelikult ei huvita see ka politseid, neil on loodetavasti ka muudki teha.
Nüüd on aeg ilmselt vanaauto klubidega seljad kokku panna ja teha nii, et vanaautod sellest jamast välja jäetakse.
Postitused: 1,490
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Krt, see on küll natuke p**ses idee. Iga kord kui omanik vahetub kasseeritakse jälle siis seda lõivu?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Huvitav kuidas käsitletakse vanatehnikat?
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Kuidas praegu parkla- ja kiiruskaamera trahvidega on, kui ostumüügileping on ette näidata, kas siis pääseb auto omanik ära?
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Pääseb ära, aga sekeldamist on palju. Hoopis sitem lugu on siis kui sinu nimel oleva autoga keegi surnuks aetakse, vot siis on tõestamist ja nutmist.
Postitused: 26
Teemad: 31
Liitus: May 2005
Maine:
0
Nojah, hea et registripõhine ei tulnud. Hakkab igavene susserdamine omanikuvahetusega/müügilepingutega. Õnneks vanemaid automobiile eriti ei vahetata.
220326
Postitused: 664
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Vaatasin delfist leidvat tabelit - isiklik alla 2 aasta vana vabalthingav väikeauto 1,4 l co2 näitaja on 133g/km, maks 218 eur. Tavaline 2,0 l bensukas ca 185 g/km - 358 eur. Tänapäevane turbomootor ca 1.0L jääb sinna 100g/km kanti 58 eur, kui juba 101, siis 98. Sisuliselt kui just elektriautot või hübriidi ei osta, siis ka mikromootoriga maksad juba rohkem kui hetkel. Ehk siis mingist soosimisest siin juttu ei ole, soositakse vaid raha kogumist ja kõigilt.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Mõistlikum oleks tegeleda rekkatransiidi maksustamisega.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Eks see asi ilmselt nii hull ikka lõppkokkuvõttes ei ole. Ma ei saa aru, mis probleem selle vanatehnikaga on? Ostad, siis maksad korra kõik. Tõenäoliselt midagi mõeldakse välja, et nö väärtuslikud vanasõidukid kuidagi vabastatakse vms. Neil, kel lihtsalt 7 Sierrat plaan osta, tulebki mõelda, et äkki saaks ühega ka hakkama. Ehk siis tahan öelda, et küllap alguses tundub olukord hirmsam kui tegelikult.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Ajuvaba on see vanade autode registreerimisel komplektsuse nõue.
Mul on üks 1943 aasta pill millel on hulga juppe puudu (kong ja salongi pudinad) ja ilma nendega ei registreerita.
Pidin kõvasti sõdima nendega ,et saaks selle Rootsi registrist maha.
Nüüd kui jupid leian peale 2017 juulit, siis pean maksma hunniku raha
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Meil on ju tegevad vanatehnika klubid olemas. Et oma eksistentsi mingilgi moel õigustada võiks nad vahel ju mõnda lille ka liigutada. Präegu on seadus ju alles koostamisel oleks vast õige aeg sekkuda, klubilise(te) pöördumise(te) moel.
Kuna seaduse mõte on maksustada autot kui tarbeeset siis võiks vanatehnika vanuses 35 aastat ja üle sellest maksust olla prii, kuna üle selle vanuse pole auto enam tarbeese aga juba osa tehnikaajaloost mille säilitajad ja taastajad vanatehnika huvilised moel või teisel on. Samal põhjusel ei pea selliste autode pealt üldjuhul ka kolmandate riikide tollimaksu tasuma.
Mina ootaks, et (vana)autoklubide suured ninad mingi pöördumise ikkagi koostaks. Kaotada pole ju midagi. Või mis see klubi mõte on... niisama sügada?