Plaan maksustada 2017. aasta juulist ka omanikuvahetus.
#21

Mind huvitab, mis hakkab saama odavatest ja suhteliselt võimsatest autodest, a la seitsmekad, teatud merssedessid vms. Tahad seda A8-t osta - aga palun, €1300. Tahad seda oma nimele saada - ikka saab, €518 ehk 40% auto hinnast lisaks tavalisele omanikuvahetuse lõivule veel juurde. Ma kipun arvama, et neid hakkab pigem kiiremini kui aeglasemalt pressi alla minema. Efekt pmst sama nagu Cash for Clunkers'i puhul, lihtsalt rakendusmehhanism teistpidine...
Vasta
#22

Kui näiteks volga maksab 900 e.siis riigile käid 300 e. tehingut eest ja ..... . Täis jama. Saan vist valesti aru.
Vasta
#23

(05-12-2016, 22:38 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Kui näiteks volga maksab 900 e.siis riigile käid 300 e. tehingut eest ja ..... . Täis jama. Saan vist valesti aru.

Volga ostu eest määratakse vast tingimisi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#24

Tsitaat:"Mootorsõidukite registreerimise tasu tuleb kõikidele sõidukitele, välja arvatud enam kui 3500 kilogrammise massiga veokid, bussid ja traktorid," rääkis rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika asekantsler Dmitri Jegorov pressibriifingul.
Siis alammäär 20,00 hakkab kehtima sääreväristajatele, sest neil ju üle null kW. Esialgu ainult rulad ja jalgrattad pääsevad, tasakaaluliikurid oma olematu kW-ga peavad ka 20 maksma. Bussid ja traktorid alla 3,5 T ka maksavad?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#25

Kas jutt käib ainult sõiduautodest või laieneb see ka veokitele?  Savijalgadel see riik, hunnik juriste koos kes muutkui otsustavad, kus on majandusliku taustaga riigikogulased?  Ainult juristid,  ei ole sellelt valitsuselt miskit loota, aga ega need uued valimised kaugel ole.
Vasta
#26

(05-12-2016, 22:58 PM)kylminaator Kirjutas:  Kas jutt käib ainult sõiduautodest või laieneb see ka veokitele?  Savijalgadel see riik, hunnik juriste koos kes muutkui otsustavad, kus on majandusliku taustaga riigikogulased?  Ainult juristid,  ei ole sellelt valitsuselt miskit loota, aga ega need uued valimised kaugel ole.

Ainult sõiduautod,   vähemalt esialgu...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#27

Aga mida te siis sotsidelt ootasite? Idee on neil juba ammuilma kuskil sügelemas olnud. Nüüd, kui rahalõhna tunda oli, hüppasid muud padajantsikud ka kohe nende järel peadpidi klosetipotti. Soovitaks potiomanikul vett tõmmata, saaks sotsiaalse omandi sunniviisil ümberjagajatest õhu vähe puhtamaks.......Peab vist lätti oma asjaajamisega kolima, kui siin riigis autode ost-müük välja suretada soovitakse.
Vasta
#28

(05-12-2016, 22:59 PM)saarrand Kirjutas:  
(05-12-2016, 22:58 PM)kylminaator Kirjutas:  Kas jutt käib ainult sõiduautodest või laieneb see ka veokitele?  Savijalgadel see riik, hunnik juriste koos kes muutkui otsustavad, kus on majandusliku taustaga riigikogulased?  Ainult juristid,  ei ole sellelt valitsuselt miskit loota, aga ega need uued valimised kaugel ole.

Ainult sõiduautod,   vähemalt esialgu...

Läti numbrid hakkavad siis Eesti teedel vurama......
Vasta
#29

kena, aga milleks seda autoostutrahvist laekuma hakkavat raha kasutama hakatakse???palgatakse asotsiaalid riisisöömispulkadega süsinikdioksiidi osakesi õhust kokku koguma peale saastava auto möödumist?
Vasta
#30

Kusagilt peab ju raha tulema näiteks tulumaksuvaba miinimumi oluliseks tõstmiseks. Kui maksuvaba tõuseb praeguselt 170-lt eurolt 500-ni, siis saab üks u. keskmist palka teeniv inimene aastas u. 700 eur rohkem kätte. Iga aasta 700 eur ikka auto omanikuvahetuse peale ei pane ju ja kokkuvõttes ok? Igatahes parema meelega maksan seda registreerimistasu (iga aasta seda ikka ei tee) ja saan aastas 700 eur rohkem palka. Rolleyes
Vasta
#31

Paari nädala eest sai ühes seltskonnas viibitud koos ühe Rahandusministeeriumi ametnikuga, kes mainis, et...nädalavahetuse tööülesanne kiiresti automaksu eelnõu kokku panna. Aluseks oli talle antud eesmärk 15M euro kogumiseks ja Maanteeameti uute sõidukite esmaregamise statistika (kilovattide kaupa)...

Jagan ka eelnenud arvamust, et eeskätt vanemate/odavamate (kuid oikuipalju on Eestis nt inimesi, kes ei suuda osta kallimat kui 1000...2000 euri autot) sõidukite puhul hakkab nö volitustega müük uuesti õitsema. Ka kõik muud sellega seotud probleempunktid (trahvid, kindlustus, avariid jne jne).

Võrdluseks enda ja perekonna nii era- kui ka töömasinate näited asja "proportsionaalsuse" kohta...

Igapäevane eraliikur, Outback BR, 123 kW, tehaseandmete järgi 195 g/CO2, 378 eurot (turuhind täna 15k +-tuhat)
Tööauto täna Hyundai i30, 73 kW, 139 g, 218 eurot (ca 6000)
Esivanemal BMW 530d E39, 142 kW/225 g (MNT andmeil), 438 eurot, turuhind ca 3000
Endal eelmine, kuid siiani liikuv igapäevaauto Vectra B Caravan, 85 kW, ilma CO2 väärtuseta, 98 eurot (turuhind heal juhul 700).

Seega võivad löögi ala sattuda just ka populaarsed 10+ a diislid (igasugused E39/E60 bemarid, erinevad Audid, Passatid, E-Mersud jne).
Vasta
#32

Paistab, et spintohtrid on head tööd teinud, sest juba kõik arutavad, et kuda ja mida, mõni plaanib suitsiidi või suisa väljakolimist. Natuke tundub sedamoodi, et seda seadust sedamoodi vastu ikka ei võeta, kui hetkel presenteeritakse. Tüüpiline hea-halva politseiniku mäng. Asi ehk ette söödetud kitsejuustuministri pealt tule ära suunamiseks. Lihtsalt tuli seesugune seos pähe, kuigi võib-olla ka suisa vale.


Aga kui nii ongi, mis plaanitud, siis no möörsi vor evrivan. oolmost, ütleb riik.

"Mootorsõidukite registreerimise tasu tuleb kõikidele sõidukitele, välja arvatud enam kui 3500 kilogrammise massiga veokid, bussid ja traktorid," rääkis rahandusministeeriumi maksu- ja tollipoliitika asekantsler Dmitri Jegorov pressibriifingul.
Vasta
#33

See ju päris soodus lahendus. Hullem oleks maksta kw pealt aastamaksu.
Vasta
#34

(05-12-2016, 23:35 PM)mrali Kirjutas:  Jagan ka eelnenud arvamust, et eeskätt vanemate/odavamate (kuid oikuipalju on Eestis nt inimesi, kes ei suuda osta kallimat kui 1000...2000 euri autot) sõidukite puhul hakkab nö volitustega müük uuesti õitsema. Ka kõik muud sellega seotud probleempunktid (trahvid, kindlustus, avariid jne jne).

Aga võibolla hoopis nende autode hinnad langevad selle mõnesaja euro võrra, sest muidu keegi neid ostaks?
Vasta
#35

Hetkel veel mingit eelnõud avalikult loetavana ei leidnud, kui see lõpuks kokku pannakse siis saab ka vastavalt reageerida. Isiklikult see uute autode reg. maks ei häiri. Kaudselt elavdaks kasut. autode müügi- ja remondisektori majandust. Aga omanikuvahetuse registreerimise riigilõivud on juba praegu ebamõistlikult kõrged.
Vasta
#36

Kui niigi omanikuvahetust teha ei tahetud päris paljudel juhtudel, siis nüüd kui ostad 3soti eest endale romu bemu emmi, millel ebamõistlikult palju kilovatte, siis see saabub sinuni mitte 8 vaid 28 ostumüügi lepingu vahendusel. Seda seetõttu, et keegi ei tahtnud maksta seda pappi et see asi enda nimele regada. 

Aga varsti ostame lätist nii kütust, viina, toitu ja muid kaupu ning regame ka auto lätti. Seega las nad siin ajavad oma asja... Eestlased ajame siit minema ja toome asemele süüriast spetsialistid ja muud sellised........
Vasta
#37

(06-12-2016, 02:02 AM)tamar99 Kirjutas:  Kui niigi omanikuvahetust teha ei tahetud päris paljudel juhtudel, siis nüüd kui ostad 3soti eest endale romu bemu emmi, millel ebamõistlikult palju kilovatte, siis see saabub sinuni mitte 8 vaid 28 ostumüügi lepingu vahendusel. Seda seetõttu, et keegi ei tahtnud maksta seda pappi et see asi enda nimele regada. 

Aga varsti ostame lätist nii kütust, viina, toitu ja muid kaupu ning regame ka auto lätti. Seega las nad siin ajavad oma asja... Eestlased ajame siit minema ja toome asemele süüriast spetsialistid ja muud sellised........

aga huvitav, kuidas plaanitakse maksustada omaniku poolt ajutiselt registrist kustutatud sõidukite registrikande taastamist??? Neid meil ju hulgi ...
Vasta
#38

(05-12-2016, 21:52 PM)spitfire Kirjutas:  Meil on ju tegevad vanatehnika klubid olemas. Et oma eksistentsi mingilgi moel õigustada võiks nad vahel ju mõnda lille ka liigutada. Präegu on seadus ju alles koostamisel oleks vast õige aeg sekkuda, klubilise(te) pöördumise(te) moel.

Kuna seaduse mõte on maksustada autot kui tarbeeset siis võiks vanatehnika vanuses 35 aastat ja üle sellest maksust olla prii, kuna üle selle vanuse pole auto enam tarbeese aga juba osa tehnikaajaloost mille säilitajad ja taastajad vanatehnika huvilised moel või teisel on. Samal põhjusel ei pea selliste autode pealt üldjuhul ka kolmandate riikide tollimaksu tasuma.

Mina ootaks, et (vana)autoklubide suured ninad mingi pöördumise ikkagi koostaks. Kaotada pole ju midagi. Või mis see klubi mõte on... niisama sügada?

Klubi koosneb inimestest, samas suunas tegutsevatest .... reeglina. Kui mitmes klubis siis sina osaline oled?

Kahjuks ei lasta meil enam rahulikult inimese kombel elada, sestap peab hakama oma koha/õiguste/soovide/jne eest ise võitlema .... st tee ise või ole vait ja MAKSA ....si** uudis lilleke!
Vasta
#39

Ära mängi tulega , veel maksustavadki.
Vasta
#40

mis te nutate paari rubla liigsemast väljakäimisest. Vaadake norrakaid:
http://subaru.no/prisliste/outback

Või taanlasi või rootslasi või soomlasi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne