Plaan maksustada 2017. aasta juulist ka omanikuvahetus.
#81

Kas eemaldada rooste enne või peale auto värvimist?
Vasta
#82

(07-12-2016, 14:50 PM)stihl Kirjutas:  1. juuni 2017 koguneks KÕIK, kel 25+ auto(d) (20a pidi ju keskmine lammutuse vanus olema, paneme 5 otsa; siis on kindel, et "mõttetu" auto) olemas, nendega Toompeale, romud, mustad numbrid, vahet pole, peaasi, et streetlegal, paneks autodele loosungid peale ja ummistaks kogu riigikogu esise, Nevski katedraali ümbruse, Falgi tee jne jne oma autodega ära ja hoiaks alates 11.00 hommikul 10 min järjest signaale peal.
Paljud oleks nõus tulema?

Toungue


.
No aga sinna võib ju ka uue autuga tulla? Big Grin  Ummistuse jaoks kõlbab ka jalakäija minuarvates.
Vasta
#83

(07-12-2016, 14:50 PM)stihl Kirjutas:  
(07-12-2016, 13:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Meie rahva häda on selles,et kõik me poeme peitu,kui midagi juhtub. Ma ikka mõtlen,et mis asi see võiks olla mis paneks meid kõiki koos kisama ja tänavatele tulema? 


Noaga teeme ära!

1. juuni 2017 koguneks KÕIK, kel 25+ auto(d) (20a pidi ju keskmine lammutuse vanus olema, paneme 5 otsa; siis on kindel, et "mõttetu" auto) olemas, nendega Toompeale, romud, mustad numbrid, vahet pole, peaasi, et streetlegal, paneks autodele loosungid peale ja ummistaks kogu riigikogu esise, Nevski katedraali ümbruse, Falgi tee jne jne oma autodega ära ja hoiaks alates 11.00 hommikul 10 min järjest signaale peal. (servades olevad saavad trahvi, aga palju nad ikka jõuavad)

Paljud oleks nõus tulema?

Toungue


.

Teagi nüüd kas tehakse nalja või on tegu tõsise ideega :Big Grin

kui säärane ettevõtmine peaks tõesti toimuma siis omaltpoolt paneks välja kõik vähegi legaalse ja liikuva tehnopargi.

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#84

(07-12-2016, 17:43 PM)randoA Kirjutas:  kui säärane ettevõtmine peaks tõesti toimuma siis omaltpoolt paneks välja kõik vähegi legaalse ja liikuva tehnopargi.

See ei ole nali ega reaalne üleskutse, vaid taustauuring. Kui palju ütlevad, et tuleks ja kui paljud, et miks varem ei tee jne eestlase ving (=ei tule).
Sirk ju ütles, et ta arvestab kõigega, mis siin räägitakse... Toungue  (= teatavasti mees, kellel autode kogunemise organiseerimine ei oleks elus esimene kord)
Ja kui ta oleks kindel, et tema seljataga seisab 100-500 täisrelvis (e. autodega) võitlejat, ma usun, et sellise "D-Day" orgunnimine poleks keeruline. Kõik eesti autofoorumid üleskutset täis riputada - oleks ehk inimesi veelgi rohkem.

Sellise demonstratsiooni peab ilmselt varakult regama ja loa saama. Korda rikkuda ei tohi. jne. Seal on omad nüansid ja neid kõiki peab teadma.
See, kui Lossiplats 10 ja Falgi teel mingi "juhuslik" ummik tekitada häirib küll riigikogulaste töölesõitmist (tulevad jala) aga tekitab ka frustratsiooni.

Samuti peaks hästi läbi mõtlema oma loosungi. Uute kuni 20a vanade autode puhul nad ilmselt mingeid mööndusi ei tee, raha on ju vaja. 25+ oleks reaalsem. Aga asi seegi - kel hädapärast liikurit vaja, kus buss ei käi (ja siiani edukalt sõtvad Audi 80 ja 100, Volvod, MBw124 jne jne) need jääks ilma lõivuta. Pluss muidugi täitsa vanad ja haruldased.

...

Mina oleks ka valmis tulema, kui keegi teeks. Talvel ühega, suvel lisanduks veelgi autosid.


.

Ja idee autor oleks hoopis T, kes lubas tulla uuema autoga. Tegelt pole ju ummiku mõttes muidugi vahet...Smile
Vasta
#85

(07-12-2016, 18:15 PM)stihl Kirjutas:  Samuti peaks hästi läbi mõtlema oma loosungi. Uute kuni 20a vanade autode puhul nad ilmselt mingeid mööndusi ei tee, raha on ju vaja. 25+ oleks reaalsem. Aga asi seegi - kel hädapärast liikurit vaja, kus buss ei käi (ja siiani edukalt sõtvad Audi 80 ja 100, Volvod, MBw124 jne jne) need jääks ilma lõivuta. Pluss muidugi täitsa vanad ja haruldased.
.

Kui panna 25+, siis ei tasu väga oodata 10+ omanikke, nad ei vaevu tulema aga samas on neid kõige rohkem. Pigem peaks loosung olema midagi stiilis, et laske lihtrahval elada vms.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#86

Oleks täitsa käpp.Pasun peal kah nagu veduril Big Grin Big Grin Eks pisku pollarinuumamise kannatame ära.
Vasta
#87

Omaniku vahetust maksustatakse ju!
Andke andeks, mitu korda aastas te autosid vahetate? Tõsiselt.
Mul 2007 ostetud auto ja ei plaani lähiajal vahetada. No 10-20 aasta jooksul jõuan selle 100 eurot autohinnale juurde maksta.
Saan aru, et see käib nende kohta, kes ostavad risusid kokku, teevad iluremondi ja siis panevad kallimalt müüki. See on nende äri. Äri tuleb maksustada. Alles oli mingi kõksu teinud auto saksamaalt äratoomisega raskusi, sai oma masinal kaitsmeploki vahetatud ja käivitub. Eestis vahetab poritiiva, tule, paar vidinat ja läheb kirikuõpetaja autona müüki. Sõitnud ainult suvel, talvel mitte. Hind missugine, mitteavariiline ju.

Ma ei usu, et neid musta numbriga vanaautosid nii massiliselt müüakse-vahetatakse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#88

Ehh optimistid , sellise ühisalgatuse saab võim nii lihtsalt blokeerida , näiteks korraldada samal päeval mõni jooks ümber Toompea , või korraldada kooliõpilastele üle eesti tutvumine Toompeaga , tuleb mõnikümmend bussi õpilastega , on paigaldatud ajutised liikluskorraldusvahendid , kohal on korraldaja poolt tellitud reguleerijad , lisaks on kohalikus omavalitsuses asju korraldamas sama poliitiline jõud , kes Toompeal , selline üritus on määratud läbikukkumisele .  Peale aprillimäsu sõitsid paljud autod aeglaselt takistades liiklust küljes georgi lint , said enamuses võimude poolt sanktsiooni 3 000 EEK , kas siis tumeda akna , puuduva tõkiskinga või muu rikkumise eest , seni kuni raha ära ei võetud olid upsakust täis  , kui tuli minna  oma kukrut kergendama , oli protestimise isu läinud .

Aga edu ! Võimudele vihjeid anda elu õiges suunas edendamisel , on vaja , sest sealt ülevalt mäepealt paistab elu hoopis teistsugune , kui näiteks Nõval
Vasta
#89

Protestima võid ju minna, aga kui sellest mingitki kasu ei ole, siis kaob nagu mõte ära peale selle, et ennast lihtsalt välja elada saaks oinaste peale toompeal. Kütuseaktsiisiga oli ju sama teema. Alguses kui info tuli, siis olid enamus vastu ja tõsteti palju kisa. Korraldati isegi ju mingisugune protestiaktsioon või midagi sarnast.

Tulemuseks oli ainult see, et vahepeal vaikiti asi maha et inimesed rahuneks ja siis päris mitu mitu kuud hiljem käis kuskilt delfist vms. kohast läbi pisikene paarirealine artikkel, et seadus ikkagi võeti muutmata kujul vastu ja aktsiis lähiajal ikkagi tõuseb.

Ühesõnaga asi mätsiti kui jõustumiseni kinni, usun, et sama juhtub ka sellesama omanikuvahetuse asjaga.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#90

BMW foorumist leitud selline asi http://www.petitsioon.com/signatures/ait...ostmisest/

Minu allkiri on juba antud,kas ja kui palju sellest kasu ei tea,aga see on vähim mida teha saan.
Vasta
#91

Eks ta ole ,riigikassat on vaja täita ja see maks tuleb naguinii.Enamuses valmistab see probleeme nendele kodanikele kes ostavad 500 eurise auto mis kestab täpselt ülevaatuse lõpuni ja siis uus auto.Enda omanduses on kolm autot ,üks mis on minu käes olnud 9aastat,ei viitsi müüa sest ei taha uue ostja vingumist kuulata  miks ei näe uus välja,üks hobiauto ka 8aastat omanik ja pool aastat vana ,enamuse jaoks mõttetu seljakotilaadne turbopunn.Aga kui auto on sama mis mõne mehe jaoks õlle või veiniriiul,et iga päev peab midagi uut proovima siis kisub kulukaks küll aga hobid ongi ju kulukad,reaalset vajadust autot iga päev vahetada ju reaalselt pole.Tuua näiteks 30000 euro eest taastatud autot siis kui tihti sellised autod omanikku vahetavad ja kui ka vahetad siis on see hind mi maksuks kulub ju marginaalne.Pigem võiks olla musta numbriga autodele rohkem soodustusi,pikem ülevaatusperiood, soodsam kindlustamine kuna nendega sõidavad kindlasti hoolikamad juhid.
Vasta
#92

(07-12-2016, 20:11 PM)roosteuss Kirjutas:  Eks ta ole ,riigikassat on vaja täita ja see maks tuleb naguinii.Enamuses valmistab see probleeme nendele kodanikele kes ostavad 500 eurise auto mis kestab täpselt ülevaatuse lõpuni ja siis uus auto.Enda omanduses on kolm autot ,üks mis on minu käes olnud 9aastat,ei viitsi müüa sest ei taha uue ostja vingumist kuulata  miks ei näe uus välja,üks hobiauto ka 8aastat omanik ja pool aastat vana ,enamuse jaoks mõttetu seljakotilaadne turbopunn.Aga kui auto on sama mis mõne mehe jaoks õlle või veiniriiul,et iga päev peab midagi uut proovima siis kisub kulukaks küll aga hobid ongi ju kulukad,reaalset vajadust autot iga päev vahetada ju reaalselt pole.Tuua näiteks 30000 euro eest taastatud autot siis kui tihti sellised autod omanikku vahetavad ja kui ka vahetad siis on see hind mi maksuks kulub ju marginaalne.Pigem võiks olla musta numbriga autodele rohkem soodustusi,pikem ülevaatusperiood, soodsam kindlustamine kuna nendega sõidavad kindlasti hoolikamad juhid.

Kuidas saab nii primitiivne olla? MINUL on 10 aastat auto olnud ja nii ongi hea...

Fakt on ju see, et enamik inimesi ei saa (või ei taha) endale osta autot, mis 10 aastat vastu peaks. Väga suure osa Eesti elanike jaoks on auto tarbeesemeks, mis on suhteliselt vana, suhteliselt soodne ja ei kesta tervet elu. Nende jaoks on see uus kulutus ikka täiesti arvestatav.

Ja vanatehnika poolelt... kus kurat need kolmekümnetonnised musta numbriga autod tekkima peaks, kui autondus hobina jäetakse vaid rikaste lõbuks? Odavama otsa vanaautodega majandamine eeldab paratamatult üsna palju ostu-müüki-vahetust, kui see tegevus nüüd ära kägistatakse ja polegi huvilistel varsti enam vanu autosid võtta, mida põlve otsas korda nokitseda (ja mille peal seda nokitsemist õppida). Siis jäävadki ainult ülikallid vanaautod, mis on mõne üksiku "kiiksuga" rikkuri lõbu. Ja need ülikallid lähevad omakorda veel kallimaks, sest oskajaid mehi enam pole, kes teeks...
Vasta
#93

Omaniku vahetust maksustatakse ju!
Andke andeks, mitu korda aastas te autosid vahetate? Tõsiselt.
Mul 2007 ostetud auto ja ei plaani lähiajal vahetada. No 10-20 aasta jooksul jõuan selle 100 eurot autohinnale juurde maksta. 
   Kust sellised küll tulevad , auto on tarbe ese ja vahetakse iga 2-3 aasta jooksul välja ja reeglina on peres veel mitu masinat . 100 euriga ei pääse kindlasti kohe ,.
Vasta
#94

(07-12-2016, 18:47 PM)aavu Kirjutas:  Omaniku vahetust maksustatakse ju!
Andke andeks, mitu korda aastas te autosid vahetate? Tõsiselt.
krt, ennevanasti 1-2a tagasi ma otsin vahetasin kaasaegseid autosid, ca 5-6 tk aasta, nüüd mõtlesin et ei viitsi selle jamaga tegeleda, aga vana auto  fanaatikuna võib juhtuda, et ostad aastas ka 2-5 autot juurde ja sama palju müüd, sest kunagi ei tea mis kellegi kuuritagant välja võib tulla ja vajab "päästmist"  ehk siis nüüd võib need "päästmist" vajavad autod vanarauda saata
Vasta
#95

(07-12-2016, 21:45 PM)supp Kirjutas:  
(07-12-2016, 18:47 PM)aavu Kirjutas:  Omaniku vahetust maksustatakse ju!
Andke andeks, mitu korda aastas te autosid vahetate? Tõsiselt.
krt, ennevanasti 1-2a tagasi ma otsin vahetasin kaasaegseid autosid, ca 5-6 tk aasta, nüüd mõtlesin et ei viitsi selle jamaga tegeleda, aga vana auto  fanaatikuna võib juhtuda, et ostad aastas ka 2-5 autot juurde ja sama palju müüd, sest kunagi ei tea mis kellegi kuuritagant välja võib tulla ja vajab "päästmist"  ehk siis nüüd võib need "päästmist" vajavad autod vanarauda saata

Ma ei saa seda nimetada hobiks, sest see 5-6 autot aastas vahetada või taastada on selge ÄRI. Sellel pole hobiga miskit pistmist. Normaalne riik peabki äri maksustama.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#96

(07-12-2016, 14:50 PM)stihl Kirjutas:  oaga teeme ära!

1. juuni 2017 koguneks KÕIK, kel 25+ auto(d) (20a pidi ju keskmine lammutuse vanus olema, paneme 5 otsa; siis on kindel, et "mõttetu" auto) olemas, nendega Toompeale, romud, mustad numbrid, vahet pole, peaasi, et streetlegal, paneks autodele loosungid peale ja ummistaks kogu riigikogu esise, Nevski katedraali ümbruse, Falgi tee jne jne oma autodega ära ja hoiaks alates 11.00 hommikul 10 min järjest signaale peal. (servades olevad saavad trahvi, aga palju nad ikka jõuavad)

Paljud oleks nõus tulema?

Toungue

Ma vist julgeks pakkuda äkki 30 ja edasi vanuseks.
Aga mina tuleks küll. Võib ju vormistada ka mingi kruiisi või rongkäiguna asja. Lihtsalt liikumise kiirus VÄÄga aeglane seal toompea juures. Tavalistel tänavatel pole mõtet aeglase liikumisega teiste autode juhte närvi ajada.Ja nii piduliku ürituse puhul olen nõus isegi talvisel ajal 71´ GTO-le talverehvid muretsema. Aga kohe oleks joonel 61´IHC(mis ei ole küll ilus aga omapärane) ja 75´ Lancer(mida vist väga rohkem maarjamaal ei kohta).
Kui natuke pusida saaks ka mõne 72´volli ja äkki 76´corolla ka joonele.
Ehk keskmiseks vanuseks 45 aastat.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#97

Aga ksf Aavu kui ostetakse hobiauto siis pead sa ju ka seda maksu tasuma?
Paljudel on oi oi palju neid aga nad pole auto ärikad seetõttu.


Muideks teadmiseks, autoärikad müüvad ostu-müüg lepingutega ja kasutavad oma naisi,tüdruksõpru selleks,et oma äri ajada. Nemad ei maksa praegugi riigi kassasse sentigi,vaevalt siis edaspidigi.


Vasta
#98

(07-12-2016, 18:15 PM)stihl Kirjutas:  
(07-12-2016, 17:43 PM)randoA Kirjutas:  kui säärane ettevõtmine peaks tõesti toimuma siis omaltpoolt paneks välja kõik vähegi legaalse ja liikuva tehnopargi.

See ei ole nali ega reaalne üleskutse, vaid taustauuring. Kui palju ütlevad, et tuleks ja kui paljud, et miks varem ei tee jne eestlase ving (=ei tule).
Sirk ju ütles, et ta arvestab kõigega, mis siin räägitakse... Toungue  (= teatavasti mees, kellel autode kogunemise organiseerimine ei oleks elus esimene kord)
Ja kui ta oleks kindel, et tema seljataga seisab 100-500 täisrelvis (e. autodega) võitlejat, ma usun, et sellise "D-Day" orgunnimine poleks keeruline. Kõik eesti autofoorumid üleskutset täis riputada - oleks ehk inimesi veelgi rohkem.

Sellise demonstratsiooni peab ilmselt varakult regama ja loa saama. Korda rikkuda ei tohi. jne. Seal on omad nüansid ja neid kõiki peab teadma.
See, kui Lossiplats 10 ja Falgi teel mingi "juhuslik" ummik tekitada häirib küll riigikogulaste töölesõitmist (tulevad jala) aga tekitab ka frustratsiooni.

Samuti peaks hästi läbi mõtlema oma loosungi. Uute kuni 20a vanade autode puhul nad ilmselt mingeid mööndusi ei tee, raha on ju vaja. 25+ oleks reaalsem. Aga asi seegi - kel hädapärast liikurit vaja, kus buss ei käi (ja siiani edukalt sõtvad Audi 80 ja 100, Volvod, MBw124 jne jne) need jääks ilma lõivuta. Pluss muidugi täitsa vanad ja haruldased.

...

Mina oleks ka valmis tulema, kui keegi teeks. Talvel ühega, suvel lisanduks veelgi autosid.

See võiks olla mitte pime lauspommitamine, vaid sihitud täpne löök ! 

Eesmärk ei tohiks olla ummiku tekitamine, vaid seaduse kirjutaja mõjutamine meid huvitavas suunas. Reeglina asjad juhtuvad kui nähakse, et selle taga on valijad.

Aga üleskutsel on jumet! Olen käpp. 
Ma ei tea mis tempos ja kes seda seadust treib aga see kogunemine ei pea tingimata olema protest, vaid see looks võimaluse ametnikega arutamaks probleemi olemust ja leidmaks sisulist lahendust. Tore on kuulda, et vanaautode osas koostatakse pöördumine ja asjad liiguvad. Oleme teiega, jõudu ..igatahes !
Vasta
#99

Autode müügiks ülesklopsimine ongi äri, paraku on riik võimetu seda maksustama ja nii lajatatakse kõigile ühe mõõduga. Kusagilt on vaja pikaajalist nälga valimislubadusi täita katteks raha saada. Kiirustamine käib mitmel rindel ja midagi head sellest ei tule.
Kas registritoimingu riigilõiv mitte enam-vähem kulupõhine ei peaks olema? Justkui oleks selline asi meeles...
Viis minutit kuudis "spetsialisti" pilgu all ja kolm minutit printeri tulemust oodates 130 euro eest? Ma tahan ka sellist äri Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(07-12-2016, 23:05 PM)Marko Kirjutas:  Autode müügiks ülesklopsimine ongi äri, paraku on riik võimetu seda maksustama ja nii lajatatakse kõigile ühe mõõduga. Kusagilt on vaja pikaajalist nälga valimislubadusi täita katteks raha saada. Kiirustamine käib mitmel rindel ja midagi head sellest ei tule.
Kas registritoimingu riigilõiv mitte enam-vähem kulupõhine ei peaks olema? Justkui oleks selline asi meeles...
Viis minutit kuudis "spetsialisti" pilgu all ja kolm minutit printeri tulemust oodates 130 euro eest? Ma tahan ka sellist äri Big Grin

Mul on ka nagu midagi kõrva jäänud, et "ARK toimingu tasud on arvestatud kulupõhised ja sealt kasumit ei teenita" jutt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne