Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
5
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Uhke värk! Keskdiffer on lukus või lahtine?
Postitused: 7,014
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Ilus, väga ilus. Keegi ikka viitsib veel midagi põnevat teha ja selle ka lõpuni viimistleda.
PS kuidas raami ülemine osa ära käib? Või on piltidel kaks erinevat raami?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
5
15-12-2016, 22:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2016, 22:58 PM ja muutjaks oli
UrmasA.)
Keskdiffer on kinnikeevitatud.
Raami ülemine osa on poltidega (M10 10tk.) kinni kolmest kohast.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Wow! Tubli ettevõtmine ja tasemel teostus! Kas kinnikeevitatud keskdiffer asfaldi peal ringe tehes midagi ära ei lõhu? Bemmi jupid peaks olema tugevad küll.. keevitamata jätmist ei kaalunud, pelgasid nn üheratta vedu?
Tervitan, IP
Postitused: 864
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
18
Mass on just hea, saavad need kw maha kah.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
5
Natuke ülekaaluline sai jah. Lootsin, et jääb 600 + kanti aga üllatus oli suur kui kaalupeale ajasin. Mõned autode osad on rasked, bmw differ kaalub 42 kg. Maasturi rehv koos veljega 25 kg ja nii need kilod tulevad ja ega ma rauapealt ka kokku ei hoidnud. Asi on tehtud rauast mitte plekist.
Raami tegemisel on kasutatud 40x40x3 ja 40x40x2 nelikant torusid. Pole veel järgi kuskilt andnud.
PS. Mis kasu oleks olnud diiselmootorist kui kaal oleks olnud 300 kilo. See atv on tehtud töötegemiseks ja vahel ka jahil käimiseks.
Postitused: 439
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5

.Tagant nagu tonnine can-am.
Tõsine tööloom.Mõnel mehel on siin ilmas käed ja mõte ikka tegijad koostöös.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Uhke asi mis paitab silma!!!!
Veel pole maha löödud
Postitused: 183
Teemad: 4
Liitus: Apr 2004
Maine:
5
Kuradi ilus, kohe halb vaadata. Omal oli kunagi sama mõte ainult besumootoriga ja automaat. Kahtlus jäi ainult lõppkiiruse suhtes. Kuidas sellega siis on ja kas käigud lühikeseks ei jää? Kuigi ega sellisega vist maanteele asja ei ole.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Apr 2016
Maine:
5
16-12-2016, 08:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2016, 08:39 AM ja muutjaks oli
UrmasA.)
Lõppkiirust ei tea aga 70 olen kätte saanud ja oli veel mineku ruumi. Automaatkast oleks mugavam aga ei meeldi mulle need. Kohapealt hakkan tavaliselt liikuma 2 käiguga, hakkab ka 3 käiguga ilusti liikuma ja siis pane mida tahad kas või 5 käik kohe.
Maanteedele asja eriti ei ole. Plaanis on küll kunagi proovida arvelesaada aga otsest vajatust ka ei ole. Tuled ja viled on pandud kõik nõuete kohased.
Postitused: 5,307
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
Tõesti väga viisakas masin, tundub täiesti arvestatav vastane nö elupõlistele atv-dele. Jätka samas vaimus.
On see ainueksemplar või plaasis ka järgmine mudel välja lasta?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 10
Teemad: 20
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Öhtust.Kena töö! Mis masina roolivõimu kasutasid?
Postitused: 422
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Kallutav haagis ka äge. Kas oma tehase toode või kaubandusest pärit? Kadestamist väärt tehnika. Tubli.