Mõistusevastased manöövrid liikluses

Ja egas siis kraanaga lõbusõitu ka ei tehtud....
Samuti ei tehta lõbusõitu näiteks linttraktoritega,koppadega,teehöövlitega jne. Ju siis ikka karjuv vajadus oli,kui kraanale sõit sisse tehti. Ja muidugi kurb küll,et uus sõiduauto niipalju lakse juba korjand. Igal masinal peab ikka kindel omanik olema. Auto tunneb oma omaniku ikka kaugelt ära ja hoiab ka. Smile  Iga suvalise selli kätte ei tohi oma autot anda. Peab ikka endaga vähemalt võrdne inimene olema. Muidu on nagu vorstiga koera kaelas. Big Grin 

T.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta

(21-12-2016, 18:55 PM)alfredo Kirjutas:  No vaevalt et vaene kraanajuht oma mõistusenatukesega sellise ekskursiooni ette võttis. Juu siis ikka natsalnik ütles, et naada fedja, naada.

...

Ja kuniks meil leidub sääraseid toredaid inimesi, kes vastutulelikult endale jamasid hankima lähevad, natšalnikud saavadki spanjelisilmadega otsa vaadates õhata: naada... Loodame siis, et pärast ventilaatoristväljunud sitapilve laskumist seisab see kujuteldav natšalnik ka sohvjoori eest. Mitte ei süüdista kõiges omatahtsi hommikul õlle järele sõitnud vaanjat.

Tõsi, see omapead õlle järele sõitmine on siiski kavõimalik....
Vasta

Rekka. Rekkajuht. Rekkafirma. Rekkajuht võetakse tööle. Rekkafirma juht räägib tööautost, töö sisust ja palgast, kuis muinasjuttu. Rekkajuht läheb siis tööle/sõitu. Siis hakkab tulema, rehvid kehvakesed, kohustuslikud asjad rekkast puudu, ajast tuleb puudu jne. Rekkajuht tahab koju. Ei saa, sisetöö kestab kuid. Lõpuks koju saades ilmneb, et raha pole probleem. Raha lihtsalt ei ole! Ring hakkab uuesti. Rekkajuht võetakse tööle...
Sama siin selle MAZ kraanaga. Kraanajuht võetakse tööle. Firmajuht valetab suu/silmad täis.
Vasta

MIks kõik kraanajuhi kallal võtavad? Liiklusreegleid rikkus Tesla, mis viis siis antud õnnetuseni, jah tõesti kraana oleks pidanud omama kehtivat liikluskindlustust. Kas õnnetus oleks juhtumata jäänud kui MAZ oleks olnud ilusti ülevaatuse ja kindlustusega?  Vaevalt, nad oleks samamoodi kokku saanud. Mulle meeldiks kui antud juhtumit käsitletaks nagu õnnetusjuhtumeid merel käistletakse, merel ei ole mitte kunagi süü ühepoolne. Kui on kaks laeva on kaks süüdlast, mülemad saavad karistada oma valesti tehtud otsuste eest.
Vasta

Miks inimestele pakub huvi kellegi õnnetustest jahuda ja jahuda ja jahuda? Kas see annab mingi sisemise kaifunni või on tegemist sellise alaga, kus kõigil saab olla alati arvamus, olenemata sellest kui lollid nad tavaelus on? Kus kõikide arvamused on alati õiged, ning väärarusaamad vaieldavad? Varsti hakatakse laibakuurist ja opi laua peal, elu surma vahel kõikumistest, ka ülekandeid näitama koos live kommide ning hilisemate ülesvõtetega, vot siis on pidu laialt, juttu jätkuks surmani... saab parastada, kriitika nooli pritsida, ennast tähtsustada ja ja tark näida...

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Hea viplala . Olen vaadanud, et igas uudises verd ei olegi...  Et verd tahaks näha , vaatan delfit ja euro njuuusi . katsu natuke aega leida, ja põika läbi... räägin Sulle meeldivamaid sõnumeid.  Tule räägi  superliikurist ja muid juppe on veel saadaval   :Smile  

Vähe on tegijaid, kes raua maitset tunnevad....Smile  


Parimat   h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Proovin tulla, tegelt ühe teemaga oligi plaanis Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(22-12-2016, 00:15 AM)kylminaator Kirjutas:  MIks kõik kraanajuhi kallal võtavad?
...

Mis mõttes kõik võtavad kraanajuhi kallal? Kõik ei võta sugugi. Mina vingun siin selle kallal, et  AD 2016 on võimalik hommikusel tipptunnil südalinnas kohtuda liikuriga, mille dokumendid pole korras. Kaanajuht oli liikluses kindlustuseta ja ülevaatuseta autoga. Me võime õigustada kraanajuhti igati, kuid vaid ja ainult masina juht on see, kes  kutsaripingil piitsa annab, mitte mugavas juhitoolis lösutav firmajuht. Samuti on sohver see, kes oma juhtimisõigusest võib ilma jääda. Firmajuhil on savi, tema teeb järgmise firma ja alustab sulitsemist jälle puhtalt lehelt.

Sest millekski muuks, kui sulitsemiseks ei saa ülallkirjeldatud "rekkamehe ringmängu" ju nimetada. Sad Siinkohal ei tohi ennast puudutatuna tunda need vähesed ausalt asju ajavad Firmajuhid, kes ringmängus kaasa ei tee. Teie ees müts maha, et jaksate Cool

Ning vaadates pilte, siis paraku kripeldab kahtlus: äkki ikka ei olnud puuduva ülevaatuse põhjuseks mitte veidi rammus heitgaas või auk kabiiniseelikuplekis, vaid kurb tõsiasi ainult ühe pidurdava esiratta näol... Kuidagi kaugele on see ülemõõduline spinning purjetanud linnakiiruse kohta. Sad

Mainitud õnnetuse kontekstis muidugi on hea, et Tesla otsustas end parkida Paksu Toriseja stangenurka, mitte neljast veerandist kokku keevitatud "heas korras, endise kirikuõpetaja auto" ette sõita, milles noor pere kuhugi parasjagu veeremas oli. Selles mõttes õnnelik õnnetus.
Vasta

Mitte ainult Talinas, vaid ka linnakeses nimekesega Asbest juhtub sarnaseid õnnetusi.

Vasta

(22-12-2016, 22:42 PM)alfredo Kirjutas:  Mitte ainult Talinas, vaid ka linnakeses nimekesega Asbest juhtub sarnaseid õnnetusi.

Paistab, et seal linnakeses on üsna ebatervislik elada...
Vasta

Jälle üks, kelle libe kraavi ajas:
http://www.postimees.ee/3966801/fotod-ra...ele-katuse

Mõni ikka ei peaks sõitma... Sad Õnnelik õnnetus, et ei juhtunud vastu mõni neljast veerandist kokku keevitatud autol veerev noor pere...

Olles seda kurvi sarnase oblikaga võtnud, siis 40 ei saanud küll juttugi olla. Big Grin Ilmselt ikka lubatu piires. Samas selles kurvis libeda peal võis nii 90-100 kandis küll näpust minna ja siis umbes sedamoodi see ka lõpeb, kui stabiilsuskontrollile vastu töötada. On kogemust, kuigi tuli tükk vaeva näha elektroonika lollitamisega. Aga lõpuks sain piruetiga põllule äraSmile
Loomkatsed viidi läbi suletud territooriumil Toungue
Vasta

Pigem on siin asi selles, et inimene kes ei oleks tohtinud autorooli istuda seda paraku tegi. Kiirus võis tal täiesti vabalt olla 40, sest kui sul auto üle kontrolli pole ja endal reaktsioon puudub, siis võis vabalt juhtuda, et esimese ehmatuse järel kui auto hakkas külge ette võtma vajutas papi hoopis gaasi põhja ja kulus paar sekundit enne kui ta oma veast aru sai.

Olen sõitnud ise ühe sellise vanapaari sabas libeda teega, kus siis kurvis lasti auto lappama ja maandus kraavis, õnneks ratastel ja suuremate vigastusteta. Küll oli see tee ka libe, nii et piirkiirusest ei olnud juttugi ja nii läksimegi umbes 60 - 70ga. Mäletan et vaatasin veel, et peale seda kurvi tuleb pikk ja tühi sirge, et nüüd saab vaikselt mööda meelitada, kuna suht suur lumerööbas oli ka teepeal aga enne ta jõudis välja sõita.
Peale pauku käisime vanamammiga koos traktorit otsimas ja lasin neil oma autos soojas olla senikaua kuni uuesti teele said, aga jutu sees ta ütles, et esimese ehmatusega vajutas gaasi põhja ja enne lahti ei lasknud kui auto paigal seisis...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

(03-01-2017, 20:31 PM)nustu826 Kirjutas:  ... jutu sees ta ütles, et esimese ehmatusega vajutas gaasi põhja ja enne lahti ei lasknud kui auto paigal seisis...
Olen näinud kahte õnnetust pealt, kus tädirahvas sangas ja reaktsioon sama - peale kokkupõrget teise autoga gaas põhja ja seni kuni auto millegi otsas või pinnasesse vajunult seisma jäi. Ühel juhul sai esinurga põksust tänu sellisele reaktsioonile veel korralik puukallistamine. Minu koduväravas seisva auto tagant vuhises see zombi mööda mõne meetri kauguselt.

Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta

Möödasõidud idanaabri stiilis, eriti tummine kollektsioon:

Sellise lauspohhuismini on meil õnneks veel tükk maad minna...

Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta

Keele, liiklus ja kaskadööriõppe video
Vasta

(07-01-2017, 17:37 PM)Basilio Kirjutas:  Möödasõidud idanaabri stiilis, eriti tummine kollektsioon.

Eriti muljetavaldav on see süütute kaasliiklejate hulk, mis arulagedate manöövrite käigus rajalt maha võeti. Sad
Vasta

(07-01-2017, 18:02 PM)speedsta Kirjutas:  Keele, liiklus ja kaskadööriõppe video
6:40-7:00 avariis osaleja oli tõesti kõrgema kategooria kaskadöör.Sellise kiirusega nii pikalt tagurpidi ja ise maanteele tagasi ... Tahaks näha, kes järele suudab teha! Aga uusi pükse läks ka vist tarvis.

Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta

Tundub, et seal on kõigil tahavaatepeeglid mustaks kiletatud või lihtsalt pimedate ühing õppesõidul...muud moodi on seesugust suht vaba käega ette-ja tahakeeramist üpris raske põhjendada. Ja sõidavad südamerahuga edasi, kui hunt kriimsilmad, endal kindlasti südametunistus natuke kripeldamas. Hea et veel ahjudega ei sõideta, nagu muiste muinasjutus.
Vasta

Kõige enam nende videode puhul paneb imestama et kust kohast leitakse selliseid olematu pidmisega rehve nii massiliselt autodele alla ning kas mõnel auto sellised pidurid ka on mis ühtlaselt töötavad?  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Hiina plastrehvid või otetšestvennõje, milledel riie juba väljas. See pole aga kõik, 5:25 - 5:45 klipis on näha kui laines on tee, vaadake mida sillad teevad. Kui amordid ka läbi on aga džigitt sõidab lapats põrandas, siis kraavist ei pääse.

Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne