Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Ega see nii lihtne ei olegi. Väntvõlli otsas peab olema õige mõõduga vedav rihmaratas. Kui seal on teise mõõduga rihmaratas siis pole genekast tulev signaal õige ja näitab aiateibaid. konkreetse bemari pealt peab võtma rihmaratta mõõdud ja bellarussile sama suure ratta orgunnima.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Lääne tehnikal võetakse tahhomeeter generaatori mähiste nullpunktist(W klemm).
Seega, kui selline klemm on olemas saab sealt võtta.
Kas ta aga õieti näitab sõltub juba generaatori pooluste arvust.
Huvitav millisel Belarusi tahhomeetril signaal generaatorist tuleb?
Mul ka oli elektroonilise tahhomeetriga aga see näitas pööret ka ilma rihmata käies...
Selleks oli tunnilugeja trossi ajami asemel andur kuhu läks 2 juhtmega pistik.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
2005a 1025.3 oli küll genekalt.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Häid pühi kõigile, kes tegelevad vanatehnikaga
!
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Ilusaid Pühi jah.
Tegu 2004a. 820-ga. Tal signaal generaatorist kahe juhtmega.
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(23-12-2016, 11:26 AM)Jahimees Kirjutas: (22-12-2016, 23:43 PM)Daff Kirjutas: Siin telliti pilte, palun, paar klõpsu siis. Plaat ja vints küll värvimata, sai alles kokku korjatud ja külmaga pole mõtet võõbata. Kevadel tuleb uus katusekate, PM pakub mingit originaalilaadset toodet ja kardaanikaitse vintsi kõitusele, et ülevaatusele saaks minna. Ja SIGNAAL ootab paigaldamist.
Kogu see vintsi krempel on Paide EPT toode, pole samkompunn. Rattad said kollased kuna enamuse oma eksistentsist on see relv veetnud kollaste ratastega. Seadus riigimetsades nägi ette, ohutustehnika ikkagi.
..............
Kas see plaadi kallutamise võimalus on originaal?
.............
Jah, see on originaal. Vene külviku silinder on seal kasutuses ja stutsid on tehtud 8mm aukudega. Muidu vist liigub väga kiiresti. Päris hea on mõnikord kändude vahel. Saab palginoti kohe plaadi peale tõmmata, ei pea siledat kohta otsima.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 69
Teemad: 0
Liitus: Dec 2016
Maine:
0
Tere! Ei ole veel hilja soovida. Head uut aastat kõigile! Mure järgmine: Mtz 82 originaal roolisüsteemiga läheb roolivõimendis õli vahule. Masin seisis ligi kaks aastat enne seda probleemi ei olnud. Vahetasime kindluse mõttes täna õli ka ära, kasu ei midagi. Vahutab nii palju, et hakkab korgi vahelt välja pressima. Pealevool muidu vaba, samuti ka tagasivool, mingit kolli ees polnud. Rool ise muidu kerge. Mis võib sellist vahutamist põhjustada?
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Õli ikka normi piires sees? Kui liiga palju ajabki välja. Vahutab ta kõigil masinatel natukene.
Sümptomid võivad olla näiteks:
1)Roolivõimu õlifilter must ja kinni. Pump peksab koguaeg peale, aga õli eest ära ei lähe. Pump hakkabki õli vahutama.
2)Võib ka pump ise olla poolpidune.
Omal oli ka sama jama, et õli vahutas, aga võimu polnud. Lõpuks tuli välja, et enne pumpa oli soditükk ees ja ei saanud õli kätte. Pump käis vähese õliga ning vahutas seda nii kuis jaksas.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kui oleks otsa tihend, siis oleks õli pidanud ära kaduma või mis? See vähemalt minu loogika. Arvan, et sul oli pump lihtsalt vigane.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Vahutamist pole isiklikult veel näinud aga seda küll et hüdropaak hakkab üle ajama ja õli läks ka mustaks.
Muidugi kadus mootorist ka vastav hulk õli ära...
Põhjus oli üks kummivooliku jupp pumba imitoru vahel mis otsustas seest poegima hakata ja pani ava üsnagi kinni.