06-11-2016, 21:58 PM
(06-11-2016, 20:21 PM)klaave Kirjutas: Gravity Kirjutas: Jällegi infoks kriban veidi.
Sisuliselt D722 ja Hatz 1D81/1D90 on enam vähem sama võimsusega kui võrrelda graafikuid. Tasub ka tähele panna, et Hatz teeb max 3K rpmi ning Kubotat piinatakse kuni 3600ni. 3600 pole enam praktiline , selleks on muud tüüpi mootorid juba.
Samas tekib küsimus ka näiteks jõuvõtu kohta. Tavaliselt on need sõltuvuses mootoriga ja sellisel juhul on paremad omadused 3600-ga. Näiteks frees mida rohkem rpm seda kergem on mööda maad ajada, sama on ka lihtsa lumepuhuriga, mille "vendi joonkiirus peab tegema kogu töö. Näiteid võib ju veel välja mõelda, aga see sõltub ju masina kasutamisest.
Asja peab ikka õigest otsast alustama.
Mootori pöörete tõstmisega tõuseb ka ju traktori kiirus st lumefrees peab pöördvõrdeliselt kiiremini pöörlema kuna sööb rohkem.
Lihtsalt pöördeid tõsta, et tööseade saaks vajalikud kätte ning mootorit 3600 kräunutada pole kõige parem mõte.
Õige on tööseadme kiirus viia paika mootori omaga. Ütleme , et 2800 siuke optimaalne. Siis tuleb tööseadme enda ülekannet muuta.
Erinevalt bensiinimootori omast diisli puhul võimsus pööretega peale magust ala(2400-3000) ei kasva suurt.
Vähemalt nii , ma olen ise praktikas erinevaid mootoreid ja tööseadmeid paika ajanud.
------
Vahemärkusena küsin , et palju üldse TZ orginaalmootoril max rpm oli? Nö tehase poolt.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed