Belarus traktorid.

(06-01-2017, 18:53 PM)meli666 Kirjutas:  Mtz-82 ühe pihusti juurest hakkas külmaga jahutusvedelikku immitsema. Pihustit maha ei võtnud esialgu, aga seal tundub olevat vahepuks pihusti ja plokikaane vahel. 
Selline ta vist on: 
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Siiski minul on näha nagu neli sälku, pildil sile aga äär. Oskab keegi öelda, milles erinevus seisneb? Või on puksi kohaltliigutamiseks lihtsalt keegi ratsinud juba ennem need sälgud.
Ilmselt siis selle puksi tihendamiseks kummirõngas käib soonde.
Teine küsimus D-240 kolbide kohta. Saada vähemalt neid rõngaste arvu poolest eri variante. Osadel ka allpool kolvisilma õlirõngas, ehk neid kaks tükki. Kumb see nagu mõtekam on?

See nelja sälguga on mutter mis hoiab puksi  plokikaane sees kinni.
Mina võtsin pihusti maha , keerasin mutri välja ning otsisin sinna sobiva O rõnga , pisut silikooni  ja tagasi. Praegu peab ei leki.
Vasta

Uute tihendite silikooniga "julgestamine" on leebelt väljendades tobedavõitu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Miks selline arvamus?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(06-01-2017, 19:46 PM)Marko Kirjutas:  Uute tihendite silikooniga "julgestamine" on leebelt väljendades tobedavõitu.

Teades kui "täpselt" on vene tehnika valmistatud, eriti varuosad,  siis mõistlikus koguses silikoni ei tee küll paha. Milleks siis need riiulid varuosade poes neid punaseid, musti jne. silikonipotte täis on milliseid isegi esindustes näha võib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(06-01-2017, 21:13 PM)Daff Kirjutas:  
(06-01-2017, 19:46 PM)Marko Kirjutas:  Uute tihendite silikooniga "julgestamine" on leebelt väljendades tobedavõitu.

Teades kui "täpselt" on vene tehnika valmistatud, eriti varuosad,  siis mõistlikus koguses silikoni ei tee küll paha. Milleks siis need riiulid varuosade poes neid punaseid, musti jne. silikonipotte täis on milliseid isegi esindustes näha võib.

Esindustes jah, kuna lääne masinatel on pinnad nii täpsed, et seal ei hakata papptihendiga mängimagi ja pannakse õhuke silikooni kile vahele ja vsjoo. Mis muidugi ei tähenda, et muud liiki tihendamisvõimalusi vajadusel ei kasutata.
Vasta

Vale läbimõõdu puhul tuleb panna tummisem O-ring. Silikoon ei aita, kuivab ära, hakkab nihelema, ronib osaliselt rõngastihendi vahele ja hakkab ikka lõpuks lekkima. Näinud neid tuunitud asju piisavalt, alati uutest tihenditest abi olnud. Esmaabiks sobib muidugi aga kuivamisaeg hüdro- ja veesüsteemide jaoks pikavõitu. Silikoon on korpuste tihendamiseks.
O-ringi lekke puhul on võimalik abi saada toruteipi (pikisuunas rebitut) natuke alla kerida, tihtipeale aitab. Mis ta nüüd teip, teflonkile rullis Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Mul kah 84 aasta MTZ80.
Ja puudu käivitusmootori sumbutaja.
Poes ei olnud.
Ja pean hakkama valmistama,Koos leegitoruga on vaja.
Kuid küsin igaks juhuks,Kas on kellelgi pakkuda?
Roland
Vasta

Teinekord on jahutusvedelik tihendipinna auguliseks "söönud". Siis vähe kasu uue kummirõnga paigaldusest.
Olen sellisel juhul ka silikooni kasutanud ja asi on pidama jäänud. Näiteks vana Passati flants plokikaane küljes toimib juba neljas aasta.
Muidugi selle oksiidikihi peab ikka korralikult metallini välja puhastama, samuti jahutusvedelikuga ei tohi liialt ruttu süsteemi täita.
Originaal kummirõngaga lahendus kindlasti kestvam, aga kui tihendipind ussitanud, siis saab abi ka silikoonist.
Vasta

Mis on T-150 K ja Mtz D-240 küttepihustite erinevus? Väliselt tunduvad sarnased.
Vasta

(07-01-2017, 10:02 AM)mtz80 Kirjutas:  Mis on T-150 K ja Mtz D-240 küttepihustite erinevus? Väliselt tunduvad sarnased.

Sarnane küll aga augud selles erineva suurusega ja ehk ka asetusega. Näiteks uuemal Russi pihustil on 5 auku nelja asemel. Vana Russi pihustiotsa mark on 4x0.29. Uue oma kahjuks ei mäleta,kuna korra on ainult käest läbi käinud mõni. T-150K pihustiots- 4X0.34  . Neid peaks veel kuigipalju mu isiklikes varudes olema,kui kellegil huvi on.
Viimasel ajal pole neid vana markeeringuga Russi pihustiotsi ka leidnud. Ju siis hakkavad kõigil lõppema. Oma traktorile sain veel komplekti kokku ja mõni ka tagavaraks. Ei julenud neid uuematega kokku panna,kuigi ega seal vist midagi suurt erinevust ei tule.
Vasta

(07-01-2017, 11:41 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-01-2017, 10:02 AM)mtz80 Kirjutas:  Mis on T-150 K ja Mtz D-240 küttepihustite erinevus? Väliselt tunduvad sarnased.

Sarnane küll aga augud selles erineva suurusega ja ehk ka asetusega. Näiteks uuemal Russi pihustil on 5 auku nelja asemel. Vana Russi pihustiotsa mark on 4x0.29. Uue oma kahjuks ei mäleta,kuna korra on ainult käest läbi käinud mõni. T-150K pihustiots- 4X0.34  . Neid peaks veel kuigipalju mu isiklikes varudes olema,kui kellegil huvi on.
Viimasel ajal pole neid vana markeeringuga Russi pihustiotsi ka leidnud. Ju siis hakkavad kõigil lõppema. Oma traktorile sain veel komplekti kokku ja mõni ka tagavaraks. Ei julenud neid uuematega kokku panna,kuigi ega seal vist midagi suurt erinevust ei tule.

Mõtlesin tervet pihustit ennast. Kas Russi pihusti otsad saaks panda T150 K pihusti külge ja siis Russi mootorile?
Vasta

(07-01-2017, 11:56 AM)mtz80 Kirjutas:  Mõtlesin tervet pihustit ennast. Kas Russi pihusti otsad saaks panda T150 K pihusti külge ja siis Russi mootorile?

Peaksid sobima küll. Küsisin sõbralt järgi,kes asja kinnitas.
Vasta

(07-01-2017, 13:51 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-01-2017, 11:56 AM)mtz80 Kirjutas:  Mõtlesin tervet pihustit ennast. Kas Russi pihusti otsad saaks panda T150 K pihusti külge ja siis Russi mootorile?

Peaksid sobima küll. Küsisin sõbralt järgi,kes asja kinnitas.

Siis saab 150ne pihustit kasutada ka jumzil kui õige ots panna ja regullida?
Vasta

Kas keegi teab kust saada russile roolivõimu toru. Täpsemalt seda, mis läheb pumbast võimu. Traktoriks 52 aga ilmselt läheb ka 80/82 toru. Tänud kui keegi netist selle leiab Wink .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(07-01-2017, 14:17 PM)priit165 Kirjutas:  Siis saab 150ne pihustit kasutada ka jumzil kui õige ots panna ja regullida?

No ju siis saab, kui ikka pikad pihustid Jumzil.
Vasta

(07-01-2017, 20:14 PM)52mees Kirjutas:  Kas keegi teab kust saada russile roolivõimu toru. Täpsemalt seda, mis läheb pumbast võimu. Traktoriks 52 aga ilmselt läheb ka 80/82 toru. Tänud kui keegi netist selle leiab Wink .

PM kaubamajas nii imipoole kui survepoole erinevad torud olemas. Vaata ise kuju järgi millist vaja.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(07-01-2017, 22:01 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-01-2017, 14:17 PM)priit165 Kirjutas:  Siis saab 150ne pihustit kasutada ka jumzil kui õige ots panna ja regullida?

No ju siis saab, kui ikka pikad pihustid Jumzil.

Sirvisin erinevaid raamatuid ja lugesin välja,et nõela käik on erinev siis ikkagi ei kasutada?
150nel on käik:0.35-0.40mm
MTZi käik: 0.25-0.32mm
Vasta

(09-01-2017, 11:38 AM)priit165 Kirjutas:  
(07-01-2017, 22:01 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-01-2017, 14:17 PM)priit165 Kirjutas:  Siis saab 150ne pihustit kasutada ka jumzil kui õige ots panna ja regullida?

No ju siis saab, kui ikka pikad pihustid Jumzil.

Sirvisin erinevaid raamatuid ja lugesin välja,et nõela käik on erinev siis ikkagi ei kasutada?
150nel on käik:0.35-0.40mm
MTZi käik: 0.25-0.32mm

Ma arvan,et see ei loe midagi. Nagunii vahetad otsad ära.
Vasta

(09-01-2017, 20:43 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(09-01-2017, 11:38 AM)priit165 Kirjutas:  
(07-01-2017, 22:01 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(07-01-2017, 14:17 PM)priit165 Kirjutas:  Siis saab 150ne pihustit kasutada ka jumzil kui õige ots panna ja regullida?

No ju siis saab, kui ikka pikad pihustid Jumzil.

Sirvisin erinevaid raamatuid ja lugesin välja,et nõela käik on erinev siis ikkagi ei kasutada?
150nel on käik:0.35-0.40mm
MTZi käik: 0.25-0.32mm

Ma arvan,et see ei loe midagi. Nagunii vahetad otsad ära.
Ütleme nii,et ei süvenend teemasse korralikult,otsad peab jah ära vahetama. Rolleyes
Vasta

Äkki keegi täpsustaks, kuidas seada D-240 mootori sissepritsenurka.
Juba pea 10 töötundi on peal olnud uus kõrgsurvepump. Sellega aga see häda, et külmaga käivitus kehv. Samuti sinine jookseb summutist kogu aeg tühikäigul. Koormuse all pole seda õiget russi "peeretust", suits halli poolne.
Vana pumbaga neid probleeme polnud. Lihtsalt pump leidis teise mootori, mille küljes edasi teenida.
Sai nagu aukudest varasemaks tõstetud, aga tunnetatavat tolku sest ei sündinud.
Pumba juurest sealt kaane alt aukude edasi tõstmise osa arusaadav. Küsimusi tekitab see hoorattasse mineva tihvti osa.
Kas täpselt sel ajal, kui tihvt läheb auku, peab küte hakkama tõusma esimese silindri pihustitorus? Üksinda nii maru kehv majandada, kuna tihvt teiselpool ja taseme tõus jääb nägemata.
Kas nii oleks ka ok, et otsin tihvti augu koha üles. Võtan tihvti välja ja siis lähen teiselt poolt keeran. Siis peab juba väntvõlli edasi keerates tase tõusma. Kuigi tõusu algus jääb ilmselt nägemata.
Tegin siit teemast Talupojalt snitti võttes algelise momentoskoobi omale ka:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?pid=284585
Minul on tilguti toru asemel kasutatud seemendustoru. Liimitud mahalõigatud vana pihustitoru külge. Ainult, et ta vist peaks veel väiksema läbimõõduga äkki olema. Mida peenem, seda paremini kütuse tõus nähtav.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne