Projekt TeeRöövel ehk ДЗ-99

Üksi võsas pimedas üks teehöövel seal, 
hüljatuna konutas, paks tolmukord tal peal.
Tehtud oli tema töö, nii tarbetu ja kurb.
Ootas, millal saabub talle metallihunt nii julm.


Meenutas veel päevi töiseid, mootor kuumas peal
Teiste masinate kõrval sõitis, süda uhkust täis.
Teda nõuti, vajati, tihti külas käis.
Suletud on tema ees nüüd iga talu uks...

Tuleks keegi lollikene, paneks käima taas
Kallaks sisse kütte, paneks tuksuma.
Kuid kes märkab võsaveeres kurba traktorit
Kedagi ei tõmba enam tema uhke silt...


[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kuri teeröövel nagu parimast õudukast...
Vasta

Lisaks Soome riigi alustalade õõnestamisele ja enamuse siinpool lahte säilinud Bellajumzide omandamisele-elustamisele suudab mees ka luuletusi kirjutada Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Väga lahedad pildid välja kukkunud!
Vasta

(11-12-2016, 21:43 PM)mlsluik Kirjutas:  [Pilt: 1]

Millega sa esiplaani valgustasid?

Kiiduväärsed klõpsud igatahes Cool
Vasta

(11-12-2016, 22:05 PM)AsTroSS Kirjutas:  Kuri teeröövel nagu parimast õudukast...

Sellisel kujul on tõesti päris kuri pilk...
Ühendasin nende tulede led rõngad alaldiga vooluvõrku, põlevad nii 24/7... annab justkui masinale elu kohe.



(11-12-2016, 23:18 PM)Marko Kirjutas:  Lisaks ...  suudab mees ka luuletusi kirjutada Big Grin

... ahh see kõigest plagiaat kukerpillide "Pudeliloost"


(12-12-2016, 14:53 PM)Coger Kirjutas:  Väga lahedad pildid välja kukkunud!

Läksin tegelikult välja kavatsusega tähistaevast pildistada aga tuunisin statiivi ja kohmerdasin niisama ning selle ajaga jõudis taevasse paar pilveräbalat ilmuda nagu pildilt näha... kui juba aga väljas oli ja soojalt riides ka siis klõpsisin mõned pildid ikka teha.  
Rohkem pilte võib leida minu FB konto pealt. Vahest viskan sinna ikka mõne üles.


(12-12-2016, 15:44 PM)v6sa Kirjutas:  
(11-12-2016, 21:43 PM)mlsluik Kirjutas:  [Pilt: 1]

Millega sa esiplaani valgustasid?

Kiiduväärsed klõpsud igatahes Cool

Pildile on jäänud seljatagant elumaja tulede kuma, säriajaks on siin pildil vast 25-30 sekundit ja pildistatud statiivilt ilma filtriteta. 
Kui on kuuvalge öö siis sellest piisab et teha väga ilusaid ja kergelt sürrealistlikuid pilte, kõik need varjud ja tähistaeva lõputu sügavus...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Isegi varjult on statiiv hästi näha Big Grin
Vasta

Kuidas tal selle kõhualuse tera asendi muutmine käib? Ma näen, et seal paistab see kõverik vene hüdromootor. Sellele on siis miskine reduktor vahele visatud, mis keerab omakorda hammasvööd? 
Ja kui rämedaks saab need nurgad ajada?

Almost Again
Vasta

Hüdromootori otsas on reduktor mis ajab ringi väikese hammasratta abil siis suurt hammasvööd mis juba karuselli peal tera pöörab. 
Tera saab kenasti kõhualla ära peita nii et gabariitidest miskit väljjapoole ei jää.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kuna väljas ilmad vähe viludavõitu siis tuleb soojas nokitseda, täna õhtul näiteks sai korrastatud vanale teehöövlile uus peakate...  Big Grin
 
Niipalju mainin ära et ka teine lõuna eestis tegutsev ja hetkel reaalset tööd tegev DZ on nüüd leidnud endale uue omaniku... seda pole enam mõtet mulle pakkuda...  Big Grin 








'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Höövel ise seisab aga nukralt ja ootab vist kevadet, ega väga ei taha väljas külmaga nokiseda ja köetavad garaasid on sellised kuhu kas kõrguse või pikkuse poolest höövel sisse ei mahu. Kopaga jumz mahub aga höövel mitte Wink

Aga pole viga, on hetkel hoovinarri ametis.

[Pilt: 1]


[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(07-11-2016, 21:06 PM)linnuke Kirjutas:  Kas Kfl. Luik on omakandi nn.filantroop või abistab kohalik võim kah.(Röövliprojekt algusest lõpuni Ikka väga kiire ja äge)

(11-01-2017, 18:14 PM)mlsluik Kirjutas:  Höövel ise seisab aga nukralt ja ootab vist kevadet, ega väga ei taha väljas külmaga nokiseda ja köetavad garaasid on sellised kuhu kas kõrguse või pikkuse poolest höövel sisse ei mahu. Kopaga jumz mahub aga höövel mitte Wink

Aga pole viga, on hetkel hoovinarri ametis.

[Pilt: 1]


[Pilt: 1]

Kuhu kanti teine höövel läks?  Tea,  kas Puka oma sai müüdud?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(11-01-2017, 18:38 PM)saarrand Kirjutas:  Kuhu kanti teine höövel läks?  Tea,  kas Puka oma sai müüdud?

Pole Puka omaga kursis, teise sain piiri ääres ühe metsafirma angaarist kus see paar aastat seisnud oli. 
Oli nüüd mõnda aega tehnopargi ehitusel alust silumas ning nüüd toimetab kajääris, aga see juba teine teema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Meelis, sinu höövel on 4 silindrilise Altai mootoriga? Oskad sa kommenteerida, kui palju on DZ 143 tera laiem DZ 99 omast? DZ 144-l on 6 silindriline Alati... Küsimus selline seepärast, et müüja arvas omast kogemusest, et väga laia teraga on kitsast teed vilet teha ja soovitas pigem DZ 99-t. Ilmselt täna tulen läbi õhtul... Smile

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Võimetelt on Meelis  nagu Kurt Tank Indiast- ise konstrueerib, ise ehitab, ise lendab.
Vaatan seda teehöövlit siiski kahtlevalt- on nagu kombainipidamine potipõllumehel. Suur masinavärk, millesse hulga raha maetud, üksipulgi korda tehtud, aga otstarvet eriti pole. Maapeal neil töömahtu väheks jäänud.
Andsin Jumzilammutamisest jäänud tera pojale. Tema tegi sellest tööjuures lõnavaheaeguti (töötab puidufirmas) toreda roobi Mtz järele. Kui vaja, paneb nipsti trakale järele, nühib tee profiili ja jälle hoiule. Nagu soodsam pidada.
[Pilt: 1]
Vasta

Meelise kohta üks pisike kobin mu poolt isand pen.skar. Hea et selliseid "hulle" olemas on

Veel pole maha löödud
Vasta

Tsitaat:Vaatan seda teehöövlit siiski kahtlevalt- on nagu kombainipidamine potipõllumehel. Suur masinavärk, millesse hulga raha maetud, üksipulgi korda tehtud, aga otstarvet eriti pole. Maapeal töömahtu väheks jäänud.

Kui lähtuda põhimõttest, et igal asjal on kindel otstarve, milleks teda pruugitakse, siis küll. Kui aga vaadata asja laiemalt - töö võib ka rõõmu pakkuda - siis nii kindel see asi ikkagi pole. Kui mehel on raha masina ostmiseks ning ta saab masinaga töötamisest rõõmu, siis ei ole midagi valesti. Tööst saadav rõõm võimaldab ennast välja puhata ning miks mitte põhialalt paremini raha teenida.

(Ehk siis raha on nagunii üks põhk, mis võimaldab küll jah elus püsida, aga peaks võimaldama midagi lõbusat ka teha. Noja see, mis lõbus on, see on juba valiku küsimus - iga nädalavahetus viina juua, homobaaris käia või suvalise masinaga tööd teha või mis iganes Smile )
Vasta

ega kõik ilmselt ei saagi end ära tasuda.tean üht saarekest kus absoluutselt iga töö jaoks oma põka,üks niidab,teine kaarutab kolmas pressib jne.põkad nii lääne kui vene omad ja talvel lumetõrjeks isegi natt metsaall.
Vasta

(31-01-2017, 13:04 PM)saarrand Kirjutas:  Meelis, sinu höövel on 4 silindrilise Altai mootoriga? Oskad sa kommenteerida, kui palju on DZ 143 tera laiem DZ 99 omast? DZ 144-l on 6 silindriline Alati... Küsimus selline seepärast, et müüja arvas omast kogemusest, et väga laia teraga on kitsast teed vilet teha ja soovitas pigem DZ 99-t. Ilmselt täna tulen läbi õhtul... Smile
Mul neljane altai jah sellel höövlil. 

Tera laius DZ 99 puhul on ca 335cm, ei DZ 124 aga DZ 143 oluliselt laiem pole. Mina ei näed siis paarikümne cm juures mitte mingit erinevust, keerad tera rohkem põiki kõhualla kui peaks soovima mööda kõnniteed lasta...

Tule läbi jah Wink



(31-01-2017, 15:02 PM)pen.skar Kirjutas:  Vaatan seda teehöövlit siiski kahtlevalt- on nagu kombainipidamine potipõllumehel. Suur masinavärk, millesse hulga raha maetud, üksipulgi korda tehtud, aga otstarvet eriti pole. Maapeal töömahtu väheks jäänud.


Raha on selline kahe otsaga asi, inimesed ostavad raha eest kastide viisi alkoholi või tassivad seda kasiinodesse, annavad litsõlõ ning laristava niisama...    Seega võta nüüd kinni mis õige mis vale... Wink
Ei olegi sellele höövlile mul mingit otsatarvet erilist kunagi mõeldud, rohkem hoovinarri ametis ehk niisama hea vaadata ning vahest lükkan enda isiklikku krossirada sellega.  Omatarbeks üle võlli ja mõnikord läheb mujalegi vaja, nagu kõigi teistegi hobipillidega olen olnud seda meelt et oma raha peab masin alati tagasi teenima ehk kõik tehnika on siiski vajadusel töötegemiseks...



Eks igaüks ole omamoodi  Big Grin
Envir tabas suht naelapea pihta, nii see ongi et teinekord naastes eestisse ei tahagi muud kui lihtsalt miskit nokitseda ja päevake sisse elada ning kohaneda.  Suvel täitsa näiteks istun murutraktori selga, panen klapid pähe ja põristan niita... hea töö kus aju puhkab. Või siis lähen käib kiusan kopaga koraid ja süvedan mõned tunni kuivenduskraave...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nii vanad bussijuhid ja veokasohvrid, kuidas seda viimast etappi lihtsustada saab? Mõni rehv tuleb ikka väga vaevaliselt....  Big Grin  

Rattamutrid tulid õnneks lihtsalt lahti, meetrise varrega nagu naksti.. või noo nagu venelastel on hea ütlus et kui jõudu on siis mõistust pole vaja..  Big Grin

Alustasin siis täna rehvivahetust, kaks rehvi vahetasin ära selle ajaga kui pisipõnn lõunaund magas. Veljed lihvisin seest puhtaks ja tõmbasin sinnagi võõba peale, rehvi peale pannes tegin veel kergelt õliga kokku. 
Vitsad lasin selle toksiva aparaadiga puhtaks ja üldiselt sai vist päris hea. 
Rehvid pärinevad siis Ivego magiruse alt kuhu need ei kõlband sest 80ne pealt tahtis kergema mehe roolitagant minema visata.  Big Grin

Ees on suht kobedad kamazi rehvid mida vist hetkel vahetama ei hakka. Tagumised olid küll terved aga täis slikid, kui keegi soovib kärule vms siis võib ära viia.  


[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne