Mõistusevastased manöövrid liikluses

Aktsioon Pärnus

http://parnu.postimees.ee/3971801/ulipop...alt-vahele
Vasta

Käisin maal ema juures, 18 km Kuressaarest välja ja tagasi. Temperatuur umbes -1, tee kohati märg, kohati kergelt lumepudrune, siin-seal pisut kõrgem lumevaal telgjoone läheduses. Tuult pole, päike piilub aeg-ajalt pilve tagant.
Talve kohta täiesti ideaalsed tingimused, et rahulikult 90 km/h sõita, siiski kohtasin selle 36 kilomeetri jooksul kahte kraavi sõitnud autot.
Üks oli täiesti sirge peal vastassuuna kraavi pidama jäänud. Tee peal olid mõned suuremad lumekamakad, mis arvatavasti mingi suurema auto küljest teele pudenenud. Võib-olla üritas nendest mööda põigata, kiirus oli pisut liiga suur ja ei jõudnud enam tagasi otseks keerata?
Teine auto oli paarkümmend meetrit enne peateed sõidusuunaga risti pargitud nii, et nina oli kraavis ja saba tee peal. Mitte ei saa aru, mis füüsikaseaduste järgi saab niimoodi kraavi sõita. Võib-olla sõitis GPS-i järgi ja see käskis paarkümmend meetrit liiga vara ära keerata?
Mis juhid meil küll liikluses osalevad, kui isegi sellistes tingimustes ei suudeta punktist A punkti B sõita? Mis nad teevad siis, kui teedel on kiilasjää, lumetorm, tuisuvaalud?
Vasta

(08-01-2017, 17:10 PM)kr8nik Kirjutas:  Käisin maal ema juures, 18 km Kuressaarest välja ja tagasi. Temperatuur umbes -1, tee kohati märg, kohati kergelt lumepudrune, siin-seal pisut kõrgem lumevaal telgjoone läheduses. Tuult pole, päike piilub aeg-ajalt pilve tagant.
Talve kohta täiesti ideaalsed tingimused, et rahulikult 90 km/h sõita, siiski kohtasin selle 36 kilomeetri jooksul kahte kraavi sõitnud autot.
Üks oli täiesti sirge peal vastassuuna kraavi pidama jäänud. Tee peal olid mõned suuremad lumekamakad, mis arvatavasti mingi suurema auto küljest teele pudenenud. Võib-olla üritas nendest mööda põigata, kiirus oli pisut liiga suur ja ei jõudnud enam tagasi otseks keerata?
Teine auto oli paarkümmend meetrit enne peateed sõidusuunaga risti pargitud nii, et nina oli kraavis ja saba tee peal. Mitte ei saa aru, mis füüsikaseaduste järgi saab niimoodi kraavi sõita. Võib-olla sõitis GPS-i järgi ja see käskis paarkümmend meetrit liiga vara ära keerata?
Mis juhid meil küll liikluses osalevad, kui isegi sellistes tingimustes ei suudeta punktist A punkti B sõita? Mis nad teevad siis, kui teedel on kiilasjää, lumetorm, tuisuvaalud?

See kuskohast sellised juhid tulevad on täpselt sama teema mis nagu kõigis teistesgi valdkondades ehk siis õpitud(õpetatud)
abitus.Enda poisikesepõlve meenutades maapoisina oli võimalik kõigega sõitma õppida millel rattad all ja mootor peal,
täna kui keegi peaks last traktoriga põllupeal nägema siis ilmselt lapsevanemad pandaks vangi.Sel noorel polegi võimalik kogemusi 
saada kuskilt mujalt kui autokooli sõidutundidest. Muidugi väga palju on ka lihtsalt saamatuid,nõrkasid ja lolle.Aga selliseid toodab
meie ühiskond.Kujunenud on arusaam,et kohustused ja vastutus on kellelgi teisel,mul on ainult õigused. Ninapidi libedaga kraavis aga
süüdi on teehooldaja,sellepeale ta ei tulegi,et lasknud vähe lapatsit tagasi ja oleks võib-olla teele jäänud.
Siis veel seltskond kellel on savi,umbes,et autol on kasko ja üleüldse mul on vinge auto ja ise olen ka nii kõva mees.
Vasta

See kohe traktorirooli on ilmselt kellelegi liiga valus, keegi noormees sai surma koolitusel aga muidu õige loomulikult, õpid ikka praktika käigus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(23-11-2016, 10:51 AM)v6sa ühes teises teemas Kirjutas:  Padjad lahti --> STARi luba vaja taaskäivituseks. Ehk marss arvuti alla.

Seda ikka teate, et tänapäevased autod on kõrgtugevast terasest mitmekihilised konstruktsioonid, mille "sirgekstõmbamine" ei ole põhjusega lubatud? 3 patja ei avane reeglina stangemõrast...

Kui auto Saksas, siis sealsed foorumid peaks otsale aitama - esindus sääraseid pomme jutule ei võta, aga türklased avitavad...
Ma ei tea, kas keretööderemondispetsialist nimega mister Tussik on siit läbi käinud või mitte, aga eila sattusin ühe tema šedöövri peale ning ülaltoodud hr. v6sa postitus kargas kohe silme ette. Video ise on siin, 9:01 juures paistab eriti kenasti küljekarbi ruumiline struktuur ning ma millegipärast ei usu, et kõik need sisemised plekid samuti ükshaaval eesmistega kokku keevitati... Ja kui keevitatigi, siis tahaks näha, kuidas need liited järgmise samasuguse puhul töötavad. Huvitav on ka see, et tüüp ise reklaamib oma teenust täitsa mõnuga ning vähe sellest, kommentaarides leidub takkakiitjaid, et "kõik on sama hea kui tehasest ja paremgi veel".

Tervitused Leedumaale Sad
Vasta

Kuna endal on ka väike tõmme raua vastu, siis neid videoid vaadatud küll ja veel.
Selge on see, et oma tööd artur tunneb ja üleliia end ei kiida, pigem asjaliku suhtumisega.
Ma ei tea, millist tööde järjekorda ja teostamise võimalikkust näeb ette tootja sarnaste juhtumite puhul. Arvatavasti soovitatakse metallihunti.
Kas ma ise mõne sellise puzlega teadlikult ringi sõita tahaks? Ei, on aus vastus. Aga õpetlik on vaadata küll, kuidas kotletist uuesti siga tehakse.
Vasta

Kolime paljulubavalt alanud maailmavaatelise arutelu õigemasse teemasse ümber.

Egas austet Motamees ometi õigusta penni venitamiseks alakiirusega vedurijuhi mängimist trassil?

Või ei taibanud ma maakana udupeent irooniat? Sad

Igatahes, lisame kütust!
Vasta

Võtsin naisel auto käest ära. Libedaga kardab sõita. Rentisin siis auto välja pagulasele, Ugandast Big Grin Too sõidab ökotades, lubatud kiirusega (waze.com) jookseb taustaks. Tegime siis ühe pikema sõidu, tutvustasin Eestit. Inimene nägi küla mis Tema perekonna nimi Big Grin Kemba. Muidugi olin ise roolis üle 400 km. Sõidupäev oli 07.01.2017. Navi näitas max kiiruseks 123. Üllatuseks oli küttekulu samasuur kui ökotades Cool Autoks muidugi Lada, toodetud Soomes 1998. aastal.
Vasta

Jaa, tean et kõik on seda härrasmeest ja tema tegemisi kindlasti näinud, aga kindel see, et endalgi jääks karp vähe lahti, kui ta sulle mööduvast autost hooletult lehvitaks. Meie riigis sihuke kondiväänamine vist võimalik pole?
Vasta

(17-01-2017, 20:13 PM)alfredo Kirjutas:  Jaa, tean et kõik on seda härrasmeest ja tema tegemisi kindlasti näinud, aga kindel see, et endalgi jääks karp vähe lahti, kui ta sulle mööduvast autost hooletult lehvitaks. Meie riigis sihuke kondiväänamine vist võimalik pole?

Miks meie riik peaks s...m olema Sad .Minu naabrimees Vello V...r.teeks selle kindlasti ära .Iseasi muidugi igapäevane vajadus. Rolleyes
Vasta

Mõtlesin seda, et ülajäsemete puudumisel ei lastaks meil inimest arvatavasti med.komisjonist kaugemale, kui ta avaldaks soovi pillimängule ja igapäevatoimetustele lisaks legaalselt teeliikluses osaleda ja näiteks lube teha.

Mõne aasta pärast olukord küll muutub, et kui oled suuteline kuidagi salongi sisenema ja mikrofooni sihtaadressi mõmisema, sõida kuhu tahad. Mingi vanuse alampiir ehk kehtestatakske, et päris koolieelikud streetreissiga tegelema ei hakkaks. Mõtle siinkohal neid päris ise sõitvaid autosi, kui nad ükskord meie teedele-tänavaile jõuavad. Suund ju sinnapoole on.
Vasta

Rolleri jaoks ei ole vaja jäsemeid, lubasid, ajusid ega med komisjoni. Piisab täiesti rollerist ja elusast torsost.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Selline asi võiks küll suurematel sõidukitel standardseks muutuda.
Vasta

Idee pole paha.Kuid kas seda siis hakkavad kah puhastama kojamehed?
Kuna teed on ikka nii äkased,et vahel ei näe isegi enam värvi
Rolleyes mis pasakihi all on.Ja seda mitte pika tee läbimisel...
Vasta

(01-02-2017, 19:47 PM)alfredo Kirjutas:  Selline asi võiks küll suurematel sõidukitel standardseks muutuda.
...

Täna õhtul oleks võinud selline ekraan ka mu kaubiku tagaluugil olla. Siis ehk ei oleks väga närvilise käitumisega Volvo S70 juht märganud, et ma mitte niisama ülekäiguraja ees ei kohmerda...
Ja paar minutit hiljem, juba väljaspool asulat ei oleks üritanud uuesti ohu+pidurituledega kaubikust täie p---ga mööduda.
Peaaegu läks õnneks, kits sai ainult ehmatuse osaliseks, kui Volvo teda vist? p---st riivas, minema ta jooksis ja loodame,et jäi terveks. Teine tuli paar hüpet tagapool ja pääses puhtalt. Samas loodan siiralt, et Volvo juhi püksid ei pääsenud puhtalt, sest külgvahe peale äkkpidurdust ja rooli paremale rabamist jäi väga napiks.
Kitsed käivad alati kambakesi, sama ka metssigadega...


Vasta

Ma ei riskiks nii lähedale üldse minna. Maanteekiirustel hoiaks ikka vähemalt 50m vahet ja alles enne vajaliku vaba teeosa avanemist hakkaks liginedes kiirust koguma. Iial ei või teada miks eessõitja äkkpidurduse teeb või koorem-auto laguneb, võin küll ise reageerida aga minu taga tuleb ju ka juhmakaid, kes süütab sigaretti, kes trükib moblasse, või katsub kaaslase põlve. Annaks õige neile ka reageerimiseks sekundi aega!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Lagunevast kauba-autost ei saa mööda? Ok otsin VHS kasseti välja Big Grin
Vasta

Sõber kribas täna: 











"ei saa aru, kas kevad ajab inimesi lolliks või mis. Viimase nädala jooksul ei ole olnud ühtegi päeva, kus sõites mingit idiooti näed.

Tänane: tulen mina rahus raudtejaama poolt mööda Kuperjanovi-Peplerit. Seal kurvis, kus ühest tänavast teine saab, ilmus eikuskilt seljataha mingi 90te Corolla. Tahtsin Operast pühapäevapitsat osta, seega vaja teha vasakpööre Vanemuisesse. Suund aegsasti sisse ja... hakkasin juba keerama kui silmanurgast vasemast peeglist miski sähvatas. See Corolla lihtsalt pühkis must mööda nagu mind poleksi seal tänaval olnud. Vahtraleht. Alguses mõtlesin, et kütan järgi. Siis mõtlesin, et sellise stiiliga tüüp nagunii suve üle ei ela, las ta olla. Oleks ma oma trajektoori mööda keeranud, oleks ta hoogu arvestades Pepleri ühika seinas lõpetanud. Tee ja tõesta siis, et mul suund üldse sees oli. On ikka krdi perverte olemas."
Vasta

...sellise stiiliga tüüp nagunii suve üle ei ela...
Tüüp võib kellegi endaga kaasa võtta Sad
Vasta

Postimehes EP sõidunäiteid 
Vabandused: operatiivsõit jne olid ettearvatavad.
Järeldus: "Viime läbi juhtumi kohta sisejuurdluse, mille käigus analüüsime koos ametnikega, miks nad selliselt liikluses käitusid ja kuidas edaspidi neid olukordi vältida." samuti.
Tavakodanik käiks samal juhul kaua jala ja sööks kiirnuudleid.      


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Econoline, ivo86, Kelm, Talupoeg taluja, 1 peidetud kasutaja(t), 6 külali(st)ne