24-01-2017, 00:11 AM
(23-01-2017, 19:23 PM)zazik Kirjutas: Ettevalmistusi Uunikute XXX Talveralliks 2031, ehk Sammalhabe II on küpsemas: LINK
Siksiraiped ei mädane niiruttu jalust ära, et hetkel 30a vanad autodki rajale saaks.
(23-01-2017, 19:23 PM)zazik Kirjutas: Ettevalmistusi Uunikute XXX Talveralliks 2031, ehk Sammalhabe II on küpsemas: LINK
(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.Väga õige viide. Enamus kaasfoorumlastest ei ole vanatehnikaharrastuse lätete juures olnud. Ka mina sündisin pärast klubi Unic loomist, kuid olen pikka aega huvi tundnud selle vastu ning mäletan ka ise veidi nõuka-aega. "Õige" vanatehnika oli 70-ndatel ja 80-ndatel ikkagi enne II MS valmistatud sõidukid. Pärast sõda valmistatud sõidukid olid tolereeritud paraadi lõpus, kui nad olid erilised - st välismaised või iseehitatud.
http://www.ra.ee/fotis/search.php?skip=0&FA_isik_id=perli&order=place_desc&
(24-01-2017, 14:12 PM)indreksirk Kirjutas:(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.Väga õige viide. Enamus kaasfoorumlastest ei ole vanatehnikaharrastuse lätete juures olnud. Ka mina sündisin pärast klubi Unic loomist, kuid olen pikka aega huvi tundnud selle vastu ning mäletan ka ise veidi nõuka-aega. "Õige" vanatehnika oli 70-ndatel ja 80-ndatel ikkagi enne II MS valmistatud sõidukid. Pärast sõda valmistatud sõidukid olid tolereeritud paraadi lõpus, kui nad olid erilised - st välismaised või iseehitatud.
http://www.ra.ee/fotis/search.php?skip=0&FA_isik_id=perli&order=place_desc&

(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.
Väga hästi säilunud 6,9SEl hinnad on aga juba päris karmid
Ehk enne, kui nende vanakeste poole õhata ja uued allavett saata, peaks korra mõtlema!!! Mina olen molekulideks võtnud M402-407 isendeid tükki mitu, Valiant 1964, Saab99 1973. Kui Mossele õmblesime ise Tiinaga kodus nahksisu ja see tuli edev, siis Valiandile tegime ise vaid uksepolstrid (sile vineer, augud sisse ja riie klambrilööjaga peale), istmed kattis juba spetsialist. Samas kõik muu oli sama Mossega - plekk ja paar iluvidinat salongis. Saab oli juba hoopis teine tera: NULL värvitud plekkpinda sees, kõik on kaetud erimaterjalidest polstritega, peale kleebitud katetega jne. Ja kuna paar tükki on ka sedasamust Mersut W116 ja 123 olnud ja on nendelgi just sisusid lahti katkutud, siis - mida me võrdleme! Viimati sai punasele vagunile koleda sinise kaltssisu asemel punakaspruun nahksisu installitud.
Et selline Pappeli Dodge kõrvale panna ja Tõnise käest allkiri "Musta numbri" paberile saada, peab olema kannatlik. Enamus tööst on rooste eemaldamine ja värvimine. Siin pole isegi grammi kroomimistööd, mis on Eesti oludes peavalu. Aga sarnase kujuga sama ajastu Pobedat on kordi keerulisem Musta Numbrisse restaureerida ka siis, kui toorik on samaväärselt hea.
(24-01-2017, 15:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ja siis on sedasorti üliägedad aparaadid, muuseas värske leid ja täiesti ulmehinnaga: sellist on tõeliselt lihtne taastada just töö keerukuse mõistes.
(24-01-2017, 16:17 PM)ruut Kirjutas:Ma mõelnudki 1000 seki peale, pigem 1000 euri. 70K on 7K euri, mis võikski olla loogiline suurusjärk. Selline masin 5-7K eure, sest väljaspoole Rootsist selle tuntus ei ulatu(24-01-2017, 15:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ja siis on sedasorti üliägedad aparaadid, muuseas värske leid ja täiesti ulmehinnaga: sellist on tõeliselt lihtne taastada just töö keerukuse mõistes.
Kindlasti ei ole 1000SEK-i Sugga müügihind, see on hoopis teises suurusjärgus. Säljes till bästa bud.
Huvi pärast küsisin ühelt Sugga omanikult hinna adekvaatsuse kohta. Vastus oli, et kui saaks 70 tuhandega siis võiks kohe kinnisilmi tormata ostma sõltumata seisukorrast
Sestap ma paningi võrdluseks Pobeda
See oli näide "lihtsast" restaureerimisest vs pehmed ja luksuslikud isendid.
Lisame mitmekesisuse markide mõistes ja siis on eelis kohe sellistel haruldustel, nagu Borgward/Hansa jms.
(24-01-2017, 15:12 PM)dad Kirjutas:Täpsustan siis oma väidet, et vanus oli kindlasti harulduse üks mõõdupuu (on ka täna) ning kolmekümnendate Saksa masin oli 40 aastat tagasi tõepoolest tänasesse päeva kandes sarnane näiteks GAZ 21-ga, kuid oli kindlasti vaidlusteta vanatehnika. Üldse hinnati siis rohkem GB ja USA sõidukeid, kuna neid oli vähem. Minu harrastus DKW oli kehva popsimehe masin ning ega ta tänagi midagi ihaldusväärset ei ole.(24-01-2017, 14:12 PM)indreksirk Kirjutas:(24-01-2017, 12:39 PM)hobiautod Kirjutas: 40 aastat tagasi oli olukord selline.Väga õige viide. Enamus kaasfoorumlastest ei ole vanatehnikaharrastuse lätete juures olnud. Ka mina sündisin pärast klubi Unic loomist, kuid olen pikka aega huvi tundnud selle vastu ning mäletan ka ise veidi nõuka-aega. "Õige" vanatehnika oli 70-ndatel ja 80-ndatel ikkagi enne II MS valmistatud sõidukid. Pärast sõda valmistatud sõidukid olid tolereeritud paraadi lõpus, kui nad olid erilised - st välismaised või iseehitatud.
http://www.ra.ee/fotis/search.php?skip=0&FA_isik_id=perli&order=place_desc&
Kuivõrd ise natuke vanem ja "sündinud uunikumi", siis lisan siis juurde veel, et esivanema heietuste
järgi ei peetud enne IIMS sõidukit miskiks harulduseks, ikka enne IMS oli haruldus ja selle omamine kõva sõna, mingisugune kolmekümnendate lõpu saksa kabriolet ei olnud miski tegija.
Samas on tore näha, et nii mõningad sõidukid sellest pildiseeriast on endiselt meie meeste käes alles, kes neid kõvasti "restaureerivad"
D.
(24-01-2017, 22:05 PM)cesium Kirjutas: Skandinaavia inimesed on 10 (või mida iganes) korda jõukamad.
(24-01-2017, 18:57 PM)indreksirk Kirjutas: Täpsustan siis oma väidet, et vanus oli kindlasti harulduse üks mõõdupuu (on ka täna) ning kolmekümnendate Saksa masin oli 40 aastat tagasi tõepoolest tänasesse päeva kandes sarnane näiteks GAZ 21-ga, kuid oli kindlasti vaidlusteta vanatehnika. Üldse hinnati siis rohkem GB ja USA sõidukeid, kuna neid oli vähem. Minu harrastus DKW oli kehva popsimehe masin ning ega ta tänagi midagi ihaldusväärset ei ole.
(25-01-2017, 02:20 AM)hobiautod Kirjutas: Mis see jõukus siia puutub. Need autod 1930 ndatest. Maksavad vähem kui sa arvata oskad. Nende käigushoidmine ja hooldamine on lihtsalt tüütu.
(25-01-2017, 13:12 PM)cesium Kirjutas: Ma ei tea kui vähe on vähem-kui-ma-arvata oskan, aga kui võimalused teha ja olla puuduvad, siis tahtmisest ainult ei piisa.
Noh, tegelt on see autokultuur kidur ka teistes jaotustes, mitte ainult veteranide hulgas.