Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Olen teemast maha jäänud, ja ei saa aru mida siin rämpruks nimetatakse? Echo cs600 puhul pole tegu kindlasti mitte rämpsuga... pigem on seda uued stihl ja husku isetimmivate karpadega saed ja nende firmade hiinas toodetud odavsaed... Oli mul ka husku ja see koinis mu ajusid tunduvalt rohkem mudeliks oli vana hea ja palju kiidetud 55
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Jõudu!
Kas kellegil on osadeks pakkuda 3.seeria Husqvarnat 346,351,353 mis iganes.
Vaja tagumist käepideme osa ja pidurilinki. Ideaalne oleks kui leiaks esimese
käepideme kah. Ühesõnaga jäi puu alla,mootoriosa õnneks terve.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(10-01-2017, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: vajadus tekkis Husqvarna 136,137 plaadikinnituse kaane järgi
Varuosamüüjate väitel sobib see jupp nelja sae küljest -
HUSQVARNA 136137 141 142
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
No nii. Tänase seisuga hakkas jälle podisema siis see echo, sai vahetatud kõik voolikud kaasa arvatud karbussi impulsi voolik või kuidas iganes seda nimetatakse mis karterist tuleb. See karteri voolik tundus kuidagi lõdvalt seal otsas olla ja viga võis selles olla küll, et mida soojemaks mootor läks seda pehmemaks voolik ja impulss kadus ennem karbussi jõudmist.
Lisaks sai veelkord leotatud karburaatori puhastus spreiga seda.
Kuna soovitati ka nõela päästikut vaadata, siis hindasin oma talupoja mõistusega, et seda oleks ka vaja umbes 0,5 mm üles poole painutada.
Kui suurem lahkamine juba ees oli, siis eemaldasin karburaatorilt ühe soojaga ka piirajad ja sai vähe rohkem kütet peale keeratud. Varem nagu oli veidi vähe kütet.
Nüüd kodus podises saag ilusti ühtlaselt ja ei kõikunud pöörded, ning ei pidanud need nii kõrged enam olema kui varem.
Jääb üle veel metsas reaalsel tööl katsetada.
Teiseks jõudsid makservist tellitud dolmari võsaka osad. Vahetusse läks küünla kõrgepinge juhe ja küünla piip mis andsid voolu kui käsi peale panna. Mootori töö paranes tunduvalt ja nüüd podiseb seegi ilusti.
Kuna juba tellimiseks läks ja aastaid on mind painanud see, et 200mm kettaga jääb vähe puudu, siis tellisin ka uue võsaketta kaitse 225mm kettale. Ilma kaitseta kippus igasugust manti näo suunas lendama.
Seega kui kellegi dolmari või makita võsakal on see metallist kaitse puudu siis saab minult 200mm kettale mõeldud kaitse ja t asus jõuame kokkuleppele. Peaks see sobima siis 4010 ja 4510 võsakatele
Aitäh kaasa mõtlejatele.
Omal olid juba ideed otsas kuid tagant järgi mõeldes oli täitsa loogiline lahendus kõigele.
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Kui suur peaks olema magneeto ja hooratta vahe (stihl)? kokku puttu ei tohi, aga väga laiali on kah vist paha, kiire otsing annab 0,3mm?
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
26-01-2017, 22:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2017, 23:13 PM ja muutjaks oli
Kivipurustaja.)
Putsukarvaga tänapäeval keeruline jah.Plastpudeli värk pole minu leiutis.
Tartu legendaarse saemeistri õpetus.Võite paksuse ära mõõta!
Kui kellelgi käib kätte spets tööriist vahe panemiseks,sisaldub näiteks
Stihli töökoja komplektis,ilmselt ka teistel tootjatel,võite võrrelda!
Lisaks veel mugavam kasutada sest magnet jõuab plastpudeli tüki
ilusti hooratta kaare järgi painutada kui süütepool vastu lasta. Õige asi on
mingist vedruplekist ja peab süütepooli käega litsuma vastu hooratast.