Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uud...d=77149106
Huvitav jutuke traktoriärist, ehk tahab keegi midagi lisada?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
No jälle on häda kellegil,et maainimene odavamalt saab omale tehnikat. Üldiselt peaks ikka nii olema,et kui midagi tahan siis ostan ka. Ja ostan sellise mis minu rahakotile põntsa ei pane. Uue kalli traktori ostmine võrdub tihtilugu lihtsalt pankrotiga. Eriti väiksematele tegijatele.
Postitused: 112
Teemad: 1
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Nagu aru saan, ei ole tegelikult tegu uute MTZ traktorite arvelevõtuga läbi Maanteameti mingi pettusega, nagu eelmise postituse kirjutaja väidab, vaid kasutatakse ära seaduses punkti, mis lubab saata traktori (või samuti ka veoauto) valmistajatehasesse kap. remonti või ümberehitamisele ning siis juba ümberehitatuna uuesti Eestisse tagasi tuua. Olemasoleval vanal reg. tunnistusel tehakse märge ümberehituse kohta valmistajatehases ning kõik on seaduslik ehk seadustatakse ära uue traktori ost. Mis vanast traktorist alles jäi, jääb juba Teie arvata. Ja neid dokumente võib sama hästi ka Lätis vormistada ja siis Lätist traktori siia tuua.
Samas jälle võivad need vanad traktorid rahulikult Eestis ringi sõita ja tossutada, kuid modifitseeritud uued variandid millegipärast enam mitte. Samas, kas uus mootor tossab ja saastab loodust? Tegu ei ole tuhandete traktoritega vaid ehk kuni sajakonnaga, sest vanad numbrid lõpevad ju ka ükskord otsa, millele ümberehitusi vormistada. Loomulikult tunnevad uute ja kallite traktorite müüjad ennast häirituna ja tõstavad lärmi ning püüavad nimetatud tegevust võrrelda maailmalõpuga.
Oma kogemustest võin öelda, et meie firma ostis ka kunagi aastaid tagasi kaks uut MAZ-i, millele vormistati eesti vana MAZ-i dokumendid, "auto käis Minski autotehases remondis" ning välja sõitis uus MAZ. Kõik oli ametlik, maksime ülekandega ja autod läksid liisingusse. Kas see oleks parem, kui vana MAZ siin edasi ringi tossutaks?
Eks iga üks vaatab sellele probleemile oma mätta otsast ja leiab õigustuse, miks ta nii teeb. Kui aga asjaajamine on seaduse piires, siis miks mitte siis nii teha, kuidas on odavam ja soodsam, nagu seda ütleb meie talupojamõistus.
Postitused: 112
Teemad: 1
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
Huumoriga öeldes pidi olema kõige hullem, kui eestlane täidab vene käsku saksa täpsusega.... Vene korda küll enam ei ole, aga suur euroliit on meid oma rüppe võtnud koos oma valude ja võludega, meelde tuleb kohe, kuidas meie ametnikud tahtsid maapoode sulgeda, kus ei ole euronõuetele vastavat WC.
Rääkisin lihtsalt oma kogemusest, kuidas on (oli) võimalik ja seaduslikult asju aetud. Milleks siin mingite paragrahvide numbrid, need jäägu juristidele ja uurijatele, see siin on auto-moto foorum, kus kõik saavad oma mõtteid avaldada ilma paragrahvide numbriteta. Ja kellel on vaja registreerida, küll see leiab ka vastavad paragrahvid üles.
Postitused: 1,526
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Vähemalt autot(vana) esmaregistreerides Eesti registris on pildistamine suisa kohustuslik neil. Et hiljem oleks võimalik välistada igasugu vaidlusi. Pluss nüüd on veel ka komplektsuse nõue. Mootor/käigukast/istmed ja muud tuled viled peavad küljes olema. Kas see ka põkatsitele kehtib ma muidugi ei tea.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
(08-02-2017, 18:58 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Ja mille peale siis üldse nutt on.... imelik.
Nutune ongi see, et inimesed ja paljud ka meie rahva hulgast ei tea sõnade konkreetset tähendust. Nii nagu lähevad esmakordsele registreerimisele minu nimel olnud sõidukid, mis omavad kehtetuid NSVL ajal väljastatud teh passe. sõiduk on juriidiliselt minu oma ikka edasi, kuid kui REGISTRISSE tahan panna ja sõitma hakata, registreeritakse sõiduk, kui esmakoraselt. Artikli autor tahtis silma paista, näidata ,kui vajalik ta on uurivas ajakirjanduses , et on avastanud järjekordse susserdamise ja korruptiivse juhtumi, ise endal "kodutöö" algastmel läbimata.
Samas tuletaks ka meie arvamusliidritele meelde, et "korduv ülevaatusele" saavad saata AINULT üLevaatuspunktid ise. Liikluses kontrollitud sõidukid, mis ei vasta normidele saadetakse ERAKORRALISELE ülevaatusele. Nii et olles täpsemad, on ka vähem mõttetut "vahtu" ja metallitöö on ju väga täpne töö. Või olete puutöömehed - rätsepad, kus kehtib sentimeeter?
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 1,183
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
09-02-2017, 08:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2017, 09:04 AM ja muutjaks oli
ZIL 131.)
Aga kus kogus klikke ja kui palju oli kommentaare! Muidugi tahaks veel teada Bel-Esti 2015. ja 2016. aasta müüginumbreid võrdluseks. Bel-Est firmana ei toimi. On hoopis A. Tammel AS.
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Tänahommikuse seisuga on osaühing Türi Bel-Est äriregistris täitsa olemas. Tõsi, A.Tammel AS olla selles kenake osalus, mille protsenti ei osanud kusagilt leida.
Sarnaselt Leho Kaubandusega Viljandi külje all.