Mazda Marella/1300 FA3TS 1974. a.
#21

(13-02-2017, 00:34 AM)zazik Kirjutas:  
(12-02-2017, 23:04 PM)v6sa Kirjutas:  A mis vahet seal on, millised valed numbrid küljes on?...

Aga tubli on, et keegi neid autokesi ka hinges hoiab. Jaksu ja kannatust säärase loomakese pidamisel. Cool

Kuidas sa aru ei saa, et see Eurotähis vana auto peal on lihtsalt sobimatu ja kole...

Ei saa aru, et ta nüüd kole oleks. Auto ka sinine, las see numbri nurk siis olla.

Siinkohal ühtib minu arvamus Võsa omaga. Ka selles tubliduse osas.

hp
Vasta
#22

Eurotähisele kleebib mazda logo peale ja väga pro...  Big Grin

Aga jah,  üldiselt nummõr kõikse väiksem asi siinkohal sest autu on ju ilus.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#23

Tänan vihje eest iisak! 
Ei ole mõtet vaielda, eks igaühel on oma arvamus ja tõde.
Minu nägemuses on ilma euromärgita number sellel autole õigem, sest mina mäletan seda autot lapsepõlve aegadest just nii . Nõuka ajast ei tea see auto midagi, taasiseseisvuse alguses ilmselt soomest toodus.
Vana number läks kaotsi, sest vanamees ei vahetanud seisma jäänud auto dokumente ümber kunagi üheksakümnendate keskel.
Praegu on Eestis arvele võetud 11.02.2017, Eesti päritolu sõiduk.
Eile aga õnnestus siis see weber peale istutada ja auto ka sellega käivitada, garaazist sõitis välja igatahes omal jõul Smile
Toore ja gaasi tossidele tuleb kinnitused teha veel ning õhufiltri korpusel karpa ava kaks korda suuremaks lõigata. 
Lõpptulemusena pole pea aru saadagi, et seal värskem õhu ja kütuse segisti vahel on.

Argo
Vasta
#24

(13-02-2017, 14:02 PM)argo7up Kirjutas:  iisak! 
Ei ole mõtet vaielda, eks igaühel on oma arvamus ja tõde.


Argo

  Ikka mazdaklubi.c numbri alused tuleb külge krudida,muidu tulen ja tõmban osaliselt pleki krundi ja värvi vahelt välja Wink
Vasta
#25

(13-02-2017, 16:57 PM)Veskioja Kirjutas:  
(13-02-2017, 14:02 PM)argo7up Kirjutas:  iisak! 
Ei ole mõtet vaielda, eks igaühel on oma arvamus ja tõde.


Argo

  Ikka mazdaklubi.c numbri alused tuleb külge krudida,muidu tulen ja tõmban osaliselt pleki krundi ja värvi vahelt välja Wink

Õhtul näitan pilti, kuidas number kinni läheb, plastikust numbrialuseid ka päris kindlasti ei tule Smile


Eile tegin uue karpa tarbeks ka uue gaasi trossi, vanal jäid nii tross kui ka kõri liialt lühikeseks. Täna on menüüs toore tross.
Kui varem töötas puterdades, just kui kolme silindriga, siis nüüd uue karpaga löövad kõik neli ilusti ja ühtlaselt. Küünlad oli korralikult ära tahmand.

Argo
Vasta
#26

(14-02-2017, 10:01 AM)argo7up Kirjutas:  ... plastikust numbrialuseid ka päris kindlasti ei tule Smile

Ma just plaanisin pakkuda Esmaauto kirjadega seksitapjaid... Sad
Vasta
#27

Aga ma tänan sellegi poolest, mõte loeb Smile
Vaatan, et Inchcape-st on vahepeal Esmaauto saanud, no aga plastik on endiselt plastik jah.

Ahjaa, vanamees ütles, et need küljepaneelid, mis eesistujate jalge juures on, tuleks ka vist ussinahaga katta. Niisiis tegin proovi.

Pildid dropboxis.

Argo
Vasta
#28

See ussinaha ja tiigrikasuka kombo on päris ...noh, ühe sõnaga ei oskagi öelda - nagu keegi oleks seitsmekümnendate retromasinale üheksakümnendate nostalgialaksu andnud :Big Grin Pole paha, või õigemini, on nigu on Smile
Vasta
#29

(14-02-2017, 11:57 AM)TeeTL Kirjutas:  See ussinaha ja tiigrikasuka kombo on päris ...noh...

Vaatasin just sama. Kui istmekate on veel OK, siis ussinahk mulle ei meeldinud, läheb liiga kirevaks. Nagu hipibuss. Ma aga pole üldse hipibussi vastane, oli selline aeg ... kõik panid kõike/i

hp
Vasta
#30

Kui põhjavaip ja jalamatid ka ansamblisse tulevad, siis säärane kitš võiks reaalelus isegi välja kanda. Või siis mitte Toungue
Vasta
#31

Olen nõus, et vb liialt kirju, mingi hetk tuleb kindlasti midagi sobilikumat, aga praegu on nii. 
Kui põrand kaetud saab, siis veidi neutraliseerib.

Argo
Vasta
#32

Eile sai Mazda omale uuendatud/pikendatud toore trossi, nüüd on kõik salongist reguleeritav. Mell, sorry, unustasin eile numbrimärgi kinnitust pildistada, täna tuleb  Smile

Argo
Vasta
#33

Selle nn ussinaha peamine puudus antud kontekstis on see, et ta ei sobi suurtele pindadele, vaid ainult mõõdukaks aktsendiks. Üldjoontes on selle ajastu asjadele sobivaim ikka "tuck'n'roll" stiilis polsterdus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#34

(14-02-2017, 12:42 PM)argo7up Kirjutas:  Olen nõus, et vb liialt kirju, mingi hetk tuleb kindlasti midagi sobilikumat, aga praegu on nii. 
Kui põrand kaetud saab, siis veidi neutraliseerib.

Argo

Kiusan sind siin ka veel veic,kui nüüd veel mainida seda rooliks keevitatud pulliketti,nüüd see juba vbl.täitsa heasti sobiks.Iga nupuotsas veel poleeritud pealuud jne. Wink Igatahes kui ma ommale kunagi,no unistusi on,saaks 70 a.barracuda,siis teen sinna. Big Grin
Vasta
#35

Selle keevitatud pulliketiga vöib metsavahel sõita aga liiklusesse minnes saab vist esimese peatamise korral juba korduva Big Grin
Ussinahast veel nii palju, et ilmselt kõik on nõus, et see näeb parem välja, kui katmata paneelid Big Grin
Esmakordseks katmiseks oli vaja midagi, millest kahju ei ole, kui untsu läheb.

Argo
Vasta
#36

(15-02-2017, 12:05 PM)argo7up Kirjutas:  Ussinahast veel nii palju, et ilmselt kõik on nõus, et see näeb parem välja, kui katmata paneelid Big Grin
Esmakordseks katmiseks oli vaja midagi, millest kahju ei ole, kui untsu läheb.
Mingil pildil figureerivad üsna ontlikud mustad uksenahad, mis nendest sai? Tegelikkuses ikkagi kõlbmatud?
Kui sellest ussinahast muud head nahka ei saa, siis mõne mattmusta värviga üle võõbata vast ikka saab, jättes osaliselt sisalikuvärvi riba nähtavale vms.  
Veel üks uudishimulik küsimus oli selle õnnetu kägardunud "soomlase" kohta. Seal paistavad pildilt esitiiva rebendil narmendavad servad, justkui klaasplastik. Kas ongi nii (originaalis) ?
Vasta
#37

Mustad originaalpaneelid olid korralikud vaid parema külje omad, neid ma ära ei lõhkunud, lõikasin sinna ka asemele uued paneelid ning katsin siis.
Vennas arvas, et äkki hiiumaal on juhipoolsed ka, aga mul polnd aega oodata, kuni ta otsib, tegin naksnaks uued. Nii et mine tea, äkist tuleb peagi uuendus originaali näol.
Aga esitiivad olid soomlasel jah klaasfiibrist. Ja ka Raplast toodud doonoril olid fiibrist tiivad küljes, nii et täitsa võimalik, et neid tehti originaaliski.
Taastatud said aga originaalis küljes olnud plekist, need istusid paremini.
Aga seda fiibertiiba asja peaks veidi uurima, kas neid tehti soomes, või tulid juba jaapanist nii...

Argo
Vasta
#38

(15-02-2017, 13:58 PM)argo7up Kirjutas:  Aga seda fiibertiiba asja peaks veidi uurima, kas neid tehti soomes, või tulid juba jaapanist nii...

Argo

Kaks tk alles,üks valge ja teine kollakas,ühel veel suuna tule klaas koos al.liistuga külges.Nende plast tiibadega sihke värk,et ennem õiget kuju ei nää,kui kõik kinnitus poldid sisse keeratud ja kinni.
Vasta
#39

Justjust, ma mõtlesin, kus need olla võiks, aga on siis sinu juurde jäänud jah?  Smile
Mell, tegin numbrialuse otsast lähivõtte ka, et oleks näha väikesed servad, mille siis valtsin ümber numbri serva, nii et ei mingeid polte ega kahepoolset teipi.

Ja vana õhufiltri korpuse sobitasin ka uue karpa otsa. Osa põhjast tuli aga välja vahetada, ei pääsenud vaid keskava suuremaks lõikamisega sest muidu oleks liialt kõrge jäänud ja paistis ebaloomulik. Ning muidugi ka see, et weberil ei olnud keskelt kinnituseks tikkpolti. Niisiis mõõtsin, painutasin, lõikasin ja keevitasin(mitte küll näituse materjal) aga lõpptulemusega olen rahul  Smile

Argo
Vasta
#40

Mazdas on nüüd must vaip. Kuna aeg oli juba hiline, jäi lõpupilt tegemata, aga esimese vasika kohta tuli väga hästi välja. 
Mingi hetk lasen vaipadele servad õmmelda, siis panen ka pigi ja liimin vaiba korralikult kinni.

Argo
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne