Belarus traktorid.

(16-02-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  Kui roolivõimendus on tavapärasest uimasem, võib probleemiks olla labane samba jäätumine: õli allavalgumine imiavasse on takistatud ja paks kraam koguneb üles. Tõsi, siis peaks võimendus aeg-ajalt kaduma ka, kui pump õhku haukab. See mure kaob, kui sammas üles sulab. Ei ole üldse palju vett vaja, et sihuke jama korraldada.

Mullegi tundus kahtlasena, et kuidas see õli kõik külmast peast üles saab kuigi ta peaks ju ringiratast käima. Ja kahtlaselt vahutab. Selline mulje, et kuskilt tõesti pealevoolus midagi umbes ja kisub ehk õhku vahele.

Samas mootoriõli ei saa kuidagi sinna roolivõimu pumpa sisse pressida sest hammakal on paiskõlitus ja kui juba see pumpa läheb siis ei tohiks pump üldse olema suutline tööd tegema.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-02-2017, 17:45 PM)Daff Kirjutas:  
(16-02-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  Kui roolivõimendus on tavapärasest uimasem, võib probleemiks olla labane samba jäätumine: õli allavalgumine imiavasse on takistatud ja paks kraam koguneb üles. Tõsi, siis peaks võimendus aeg-ajalt kaduma ka, kui pump õhku haukab. See mure kaob, kui sammas üles sulab. Ei ole üldse palju vett vaja, et sihuke jama korraldada.

Mullegi tundus kahtlasena, et kuidas see õli kõik külmast peast üles saab kuigi ta peaks ju ringiratast käima. Ja kahtlaselt vahutab. Selline mulje, et kuskilt tõesti pealevoolus midagi umbes ja kisub ehk õhku vahele.

Samas mootoriõli ei saa kuidagi sinna roolivõimu pumpa sisse pressida sest hammakal on paiskõlitus ja kui juba see pumpa läheb siis ei tohiks pump üldse olema suutline tööd tegema.
Kui hüdroõli vahutab aga samas on normis, siis on viga pumba simmeris: tõmbab sealt lisaõhku.
Eriti tekib see probleem siis, kui õli külm, välisõhu temperatuur madal, lihtsam on võllivahelt õhku tõmmata kui hüdropaagist paksu kallerdist imeda.
Vasta

(17-02-2017, 09:46 AM)lööb tagasi Kirjutas:  
(16-02-2017, 17:45 PM)Daff Kirjutas:  
(16-02-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  Kui roolivõimendus on tavapärasest uimasem, võib probleemiks olla labane samba jäätumine: õli allavalgumine imiavasse on takistatud ja paks kraam koguneb üles. Tõsi, siis peaks võimendus aeg-ajalt kaduma ka, kui pump õhku haukab. See mure kaob, kui sammas üles sulab. Ei ole üldse palju vett vaja, et sihuke jama korraldada.

Mullegi tundus kahtlasena, et kuidas see õli kõik külmast peast üles saab kuigi ta peaks ju ringiratast käima. Ja kahtlaselt vahutab. Selline mulje, et kuskilt tõesti pealevoolus midagi umbes ja kisub ehk õhku vahele.

Samas mootoriõli ei saa kuidagi sinna roolivõimu pumpa sisse pressida sest hammakal on paiskõlitus ja kui juba see pumpa läheb siis ei tohiks pump üldse olema suutline tööd tegema.
Kui hüdroõli vahutab aga samas on normis, siis on viga pumba simmeris: tõmbab sealt lisaõhku.
Eriti tekib see probleem siis, kui õli külm, välisõhu temperatuur madal, lihtsam on võllivahelt õhku tõmmata kui hüdropaagist paksu kallerdist imeda.
Seda ma oma kiilaspeaga samuti mõtlesin, et seal ei saa viga mujal olla kui pumbas. No ei ole ju seal midagi ega kedagi muud süüdlaseks teha.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Paigaldaks vanale kaheksakümnele voltmeetri. Kustkohast oleks kõige mõistlikum selle tarvis pluss võtta? Kas ampermeetri juurest või mujalt, või polegi erilist vahet kuhu ühendada?
Vasta

Voltmeeter mõõdab paigalduspunkti pinget kereühenduse suhtes. Korras elektrisüsteemi korral pole vahet, kust võtt apluss ja kuhu pista miinus. Aga kui ühendused on hapud, siis võib vahe sisse tulla.

Akupinge saad starteri jõuklemmilt, hea massiühenduse kabiini keevissõrestikult.
Vasta

(16-02-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  Sedasi see varras on, jah. Nivoo on jämedalt 4 cm allapoole kaela.
Nujah, minu omal seega see varras enne minu aega juba sealt ää kadunud...

(16-02-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas:  Mootoriõli sissepressimise näeb ju ära: RV õli on puhas, mootoriõli tahmane. Kui RV õli mustub, ronib mootoriõli pumpa. Alltoodud imipoole probleem võimendab nähtust oluliselt.
See mis ta sealt välja ajab on üsna tume tõesti, samas sai sinna alles hiljaaegu täiesti uus õli sisse kuna sai kogu kupatus täiesti tühjaks lastud... Aga mida saab siis selle sissepressimise vastu ette võtta? Uus roolivõimupump? Või kuskil seal miskid tihendid mida saab vahetada?
Vasta

(20-02-2017, 12:28 PM)raud.pats Kirjutas:  See mis ta sealt välja ajab on üsna tume tõesti, samas sai sinna alles hiljaaegu täiesti uus õli sisse kuna sai kogu kupatus täiesti tühjaks lastud... Aga mida saab siis selle sissepressimise vastu ette võtta? Uus roolivõimupump? Või kuskil seal miskid tihendid mida saab vahetada?

Kui pump ise muidu toimib, siis saab vahetada pumbavõlli otsas oleva tihendi ja käib jälle edasi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(14-02-2017, 09:42 AM)huvi5 Kirjutas:  Tere. Kas keegi saaks sisse skännida ja üles laadida mtz remondiraamatust mootori jaotuskasti kokku panemist puudutava jutu.
Vasta

Probleem mtz82 õlise kollektoriga.Algul arvasin et rõngad kinni sai nädala jagu teisi leotatud(pihusti august peale valades) atsetooni ja petrooli seguga.Vahetasin mootoris õli ja sai käima pandud aga asi ei paranenud ikka läheb sumbutaja vahelt õliseks.Nüüd sai kollektor maha võetud ja plokikaande sisse piilutud kõik väljalaske kanalid on puhtad ja kuivad.Kust kohast see õli saab veel tulla kas tikkpoltidest.Osa tikkpolte tuli lahti keerates plokikaanest välja.
Vasta

Kui väljalaske kanalid kuivad, siis vastasid ise oma küsimusele teksti lõpus Wink . See tikkpoltide alt õli tulek ongi neil tüüpviga. Sellepeale peaks ütlema inseneridel ühe suure "AITÄH" sõna. Kuid selle vastu nõu ei oska anda, kuidas õli kinni saada.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Kas aitab kui panna uued tikkpoldid keermeliimiga või annab neid kuidagi tihendada (toruteip)või midagi sarnast.
Vasta

Kas nüüd keermeliim aitab, aga toruteipi võib isegi proovida. Võiks ka proovida silikooni. Põhiline et see tihendus kraam ei läheks mootorisse rändama. Viimase lausega mõtlen eelkõige silikooni, mida saab liiga palju panna. Aga katseta ja anna teada Wink .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(20-02-2017, 17:58 PM)huvi5 Kirjutas:  
(14-02-2017, 09:42 AM)huvi5 Kirjutas:  Tere. Kas keegi saaks sisse skännida ja üles laadida mtz remondiraamatust mootori jaotuskasti kokku panemist puudutava jutu.

Tere

Raamatust Traktorõ "Belarus"

https://drive.google.com/open?id=0BywbeS...080a2RuNTg

lae alla ja keera õieti
Vasta

Oeh, millise camera obscuraga need kolm pilti heikikil tehtud? Mobiiliga? Mitte kuidagi ei kannata loetavaks venitada.
Üldiselt küsija soovis vist mootori jaotushammasratase kaane aluse kohta õpetust.
To Tungla. Kui sumps märg, kinnitusklambri juurest õline, siis peab kollektori mõni väljalaskekanal ka õline, vähemalt diiselküttest märg olema. Ainult turboga masinal on teoreetiliselt võimalik- kaanes kanalid kuivad, korsten õline.
Märgamine sünnib: a) silindri-kolvigrupi kulumine, k.a. rõngad kinni pigitunud. - käivitub raskelt, kaua sinist, õli ruttu must.
b) klapi juhtpuksid kulunud - õli läheb ruttu mustaks.
c) mõni pihustiots "pissib" - viskab sinist sekka, õli tuleb karteri juurde, lõpuks kolvis läbiv auk sees!!
Vasta

(20-02-2017, 17:58 PM)huvi5 Kirjutas:  
(14-02-2017, 09:42 AM)huvi5 Kirjutas:  Tere. Kas keegi saaks sisse skännida ja üles laadida mtz remondiraamatust mootori jaotuskasti kokku panemist puudutava jutu.

http://mtz-80.ru/dvigatel/regulirovka-klapanov 
Skeem on sealt võetud. Otsingule tuleb veel vastuseid kui see ei kõlba: зборка распределительного вала мотора МТЗ


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(21-02-2017, 21:36 PM)aavu Kirjutas:  
(20-02-2017, 17:58 PM)huvi5 Kirjutas:  
(14-02-2017, 09:42 AM)huvi5 Kirjutas:  Tere. Kas keegi saaks sisse skännida ja üles laadida mtz remondiraamatust mootori jaotuskasti kokku panemist puudutava jutu.

http://mtz-80.ru/dvigatel/regulirovka-klapanov 
Skeem on sealt võetud. Otsingule tuleb veel vastuseid kui see ei kõlba: зборка распределительного вала мотора МТЗ

Aitäh, just see, mis tarvis.
Vasta

https://goo.gl/photos/L58eSvdyKiJ5AhZs5
Paar hädist pilti käivitusmootori vahetüki paigaldamisest. Pole minu traktor, vaatasin ainult pealt. Tegemist siis väikese kabiiniga MTZ 82-ga millel Metal-Fachi laadur ees. Esimese asjana muidugi sai käivitusmootor suure kaarega lumehange visatud, kust külamehed sealt paar juppi meie lahkel loal ära võtsid. Pärast tuli välja, et see ei olnud mõistlik tegu, sest polegi nii lihtne seda vahetükki paigaldada. Kõigepealt pidi paksu tihendi panema käivitusmootri reduktori ja starteri vahetüki vahele, muidu jäi vahe sisse. Siis pidi võtma eest ära kütuse peenfiltri, sest starter ei mahtunud ära. Kütusefilter leiab asukoha vist kabiini küljes, sinna tundus teda kõige lihtsam panna. Teine variant oleks keevitada miski kronstein, aga see jääb porno välimusega meie arvates. Põhimõtteliselt paar liigutust ja töötav asi olemas. Akujuhtmele ka vaja miski pikendus vaja panna, et küüniks starterini ja uued voolikud kütusefiltrini. Meie tahame asju keeruliselt ajada, meie lisame ka plokisoojenduse. Alguses tahtsime paigaldada sinna külje peale poola boileri. Kui see plekikaan eest sai löödud avastasime, et see ei mahu mitte kuidagi. Koputasime kaanele endise kumeruse tagasi ja läks samamoodi paika, ehk jääb tosooli pidama. Käsi pikas ja müts peos läksime kaupmehe juurde, et ta ümber vahetaks ja annaks meile lõdvikute vahele käiva boileri. Tema oli nõus ja andis meile teise. Nüüd peame leidma lahenduse sellele. Palju variante ei jää, sest kleepsul sellised IP-standardid mis manitsevad, et see ei oleks niiskes keskonnas. Samuti ei tsirkuleeri seal midagi, seega peab olema see muust tosoolist madalamal. Mõtlesime, et puurime ühe kinnitusava suuremaks ja paneme ühe reduktori poldi külge. 
Kas läheb ka uue tüübi termostaadi korpus on veel lahtine. Kõigepealt vaatame (foorumlaste abiga muidugi) parima asukoha soojendusele ja siis otsustame millised lõdvikud laseme läbi plokisoojenduse.

On keegi sama asja läbi elanud? Kus on parim asukoht sellele plokisoojendusele?


Arvasime, et saab odavamalt, kui panna vahetükk reduktorile, kuna laaduri eest võtmine suur töö. Nüüd vaatasime hoolikalt, et vist ei peagi laadurit eest võtma, kui tahta pooleks võtta traktorit. Vaja ainult tagasilda minevad vardad lahti lasta sest esimeste poolraamide küljest ei pea midagi lahti laskma.
Vasta

Tundub, et seda soojendust oleks tavis keerata 90 kraadi, et jahe alt sisse ja kuum ülevalt välja. Siis tekib ka loomulik tsirkulatsioon. Ise võtaks pealevoolu mootori teise külje väljalaskekraanist. See kõige madalam koht plokis. Plokikaane otsast laseks kuuma sisse.
Vasta

Hillar, ei näe pilte...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(22-02-2017, 20:04 PM)hillar2 Kirjutas:  https://goo.gl/photos/L58eSvdyKiJ5AhZs5
Paar hädist pilti käivitusmootori vahetüki paigaldamisest. Pole minu traktor, vaatasin ainult pealt. Tegemist siis väikese kabiiniga MTZ 82-ga millel Metal-Fachi laadur ees. Esimese asjana muidugi sai käivitusmootor suure kaarega lumehange visatud, kust külamehed sealt paar juppi meie lahkel loal ära võtsid. Pärast tuli välja, et see ei olnud mõistlik tegu, sest polegi nii lihtne seda vahetükki paigaldada. Kõigepealt pidi paksu tihendi panema käivitusmootri reduktori ja starteri vahetüki vahele, muidu jäi vahe sisse. Siis pidi võtma eest ära kütuse peenfiltri, sest starter ei mahtunud ära. Kütusefilter leiab asukoha vist kabiini küljes, sinna tundus teda kõige lihtsam panna. Teine variant oleks keevitada miski kronstein, aga see jääb porno välimusega meie arvates. Põhimõtteliselt paar liigutust ja töötav asi olemas. Akujuhtmele ka vaja miski pikendus vaja panna, et küüniks starterini ja uued voolikud kütusefiltrini. Meie tahame asju keeruliselt ajada, meie lisame ka plokisoojenduse. Alguses tahtsime paigaldada sinna külje peale poola boileri. Kui see plekikaan eest sai löödud avastasime, et see ei mahu mitte kuidagi. Koputasime kaanele endise kumeruse tagasi ja läks samamoodi paika, ehk jääb tosooli pidama. Käsi pikas ja müts peos läksime kaupmehe juurde, et ta ümber vahetaks ja annaks meile lõdvikute vahele käiva boileri. Tema oli nõus ja andis meile teise. Nüüd peame leidma lahenduse sellele. Palju variante ei jää, sest kleepsul sellised IP-standardid mis manitsevad, et see ei oleks niiskes keskonnas. Samuti ei tsirkuleeri seal midagi, seega peab olema see muust tosoolist madalamal. Mõtlesime, et puurime ühe kinnitusava suuremaks ja paneme ühe reduktori poldi külge. 
Kas läheb ka uue tüübi termostaadi korpus on veel lahtine. Kõigepealt vaatame (foorumlaste abiga muidugi) parima asukoha soojendusele ja siis otsustame millised lõdvikud laseme läbi plokisoojenduse.

On keegi sama asja läbi elanud? Kus on parim asukoht sellele plokisoojendusele?


Arvasime, et saab odavamalt, kui panna vahetükk reduktorile, kuna laaduri eest võtmine suur töö. Nüüd vaatasime hoolikalt, et vist ei peagi laadurit eest võtma, kui tahta pooleks võtta traktorit. Vaja ainult tagasilda minevad vardad lahti lasta sest esimeste poolraamide küljest ei pea midagi lahti laskma.

Kunagi sai ühe Soome MTZ soojendusest pilt tehtud, ehk on abiks...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne