https://goo.gl/photos/L58eSvdyKiJ5AhZs5
Paar hädist pilti käivitusmootori vahetüki paigaldamisest. Pole minu traktor, vaatasin ainult pealt. Tegemist siis väikese kabiiniga MTZ 82-ga millel Metal-Fachi laadur ees. Esimese asjana muidugi sai käivitusmootor suure kaarega lumehange visatud, kust külamehed sealt paar juppi meie lahkel loal ära võtsid. Pärast tuli välja, et see ei olnud mõistlik tegu, sest polegi nii lihtne seda vahetükki paigaldada. Kõigepealt pidi paksu tihendi panema käivitusmootri reduktori ja starteri vahetüki vahele, muidu jäi vahe sisse. Siis pidi võtma eest ära kütuse peenfiltri, sest starter ei mahtunud ära. Kütusefilter leiab asukoha vist kabiini küljes, sinna tundus teda kõige lihtsam panna. Teine variant oleks keevitada miski kronstein, aga see jääb porno välimusega meie arvates. Põhimõtteliselt paar liigutust ja töötav asi olemas. Akujuhtmele ka vaja miski pikendus vaja panna, et küüniks starterini ja uued voolikud kütusefiltrini. Meie tahame asju keeruliselt ajada, meie lisame ka plokisoojenduse. Alguses tahtsime paigaldada sinna külje peale poola boileri. Kui see plekikaan eest sai löödud avastasime, et see ei mahu mitte kuidagi. Koputasime kaanele endise kumeruse tagasi ja läks samamoodi paika, ehk jääb tosooli pidama. Käsi pikas ja müts peos läksime kaupmehe juurde, et ta ümber vahetaks ja annaks meile lõdvikute vahele käiva boileri. Tema oli nõus ja andis meile teise. Nüüd peame leidma lahenduse sellele. Palju variante ei jää, sest kleepsul sellised IP-standardid mis manitsevad, et see ei oleks niiskes keskonnas. Samuti ei tsirkuleeri seal midagi, seega peab olema see muust tosoolist madalamal. Mõtlesime, et puurime ühe kinnitusava suuremaks ja paneme ühe reduktori poldi külge.
Kas läheb ka uue tüübi termostaadi korpus on veel lahtine. Kõigepealt vaatame (foorumlaste abiga muidugi) parima asukoha soojendusele ja siis otsustame millised lõdvikud laseme läbi plokisoojenduse.
On keegi sama asja läbi elanud? Kus on parim asukoht sellele plokisoojendusele?
Arvasime, et saab odavamalt, kui panna vahetükk reduktorile, kuna laaduri eest võtmine suur töö. Nüüd vaatasime hoolikalt, et vist ei peagi laadurit eest võtma, kui tahta pooleks võtta traktorit. Vaja ainult tagasilda minevad vardad lahti lasta sest esimeste poolraamide küljest ei pea midagi lahti laskma.