21-02-2017, 00:42 AM
[attachment=61945]
[attachment=61945]
Tere,foorumlased!
Kuulutan rõõmuga,et soetasin hiljuti VJATKA 150 , 1962 aasta.
Isegi töötab ja sõidab ning pidurdab ka.Muidugi see töötamine jätab soovida.Suhteliselt uimane on.
Paistab ka originaal peaaegu kõik olevat.Märkasin,et käepidemed pole sarnased ja sumpsi on keevitatud.
Kahjuks on puudu dokumendid.Loodan,et ikka saan arvele võtta.Ostu-müügileping on olemas.
Eelnevalt käisin Maanteeametis uurimas natuke,kuidas dokumentide puudumisel toimetada.Seal pajatati,et peab olema spilka ja kui see puudub,siis on võimatu arvele saada uuesti.
Sellel isendil pole küll mingit spilkat kusagil.Isegi kohta pole leidnud,kus see võiks käia.Kerenumber ja aastaarv on mootoripoolsel kereplekil sisselöödud.
Kas keegi oskaks kommenteerida?
Mis arvate,kas sellist rollerit peaks säilitama nii nagu on või tasuks restaureerida uunikumiks?
Tambet
[attachment=61945]
Tere,foorumlased!
Kuulutan rõõmuga,et soetasin hiljuti VJATKA 150 , 1962 aasta.
Isegi töötab ja sõidab ning pidurdab ka.Muidugi see töötamine jätab soovida.Suhteliselt uimane on.
Paistab ka originaal peaaegu kõik olevat.Märkasin,et käepidemed pole sarnased ja sumpsi on keevitatud.
Kahjuks on puudu dokumendid.Loodan,et ikka saan arvele võtta.Ostu-müügileping on olemas.
Eelnevalt käisin Maanteeametis uurimas natuke,kuidas dokumentide puudumisel toimetada.Seal pajatati,et peab olema spilka ja kui see puudub,siis on võimatu arvele saada uuesti.
Sellel isendil pole küll mingit spilkat kusagil.Isegi kohta pole leidnud,kus see võiks käia.Kerenumber ja aastaarv on mootoripoolsel kereplekil sisselöödud.
Kas keegi oskaks kommenteerida?
Mis arvate,kas sellist rollerit peaks säilitama nii nagu on või tasuks restaureerida uunikumiks?
Tambet