Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
See vist oli ikka üsna reaalse hinnaga pikka aega, on üks vanem kere mida mingi satiirik kahe kiloga vapralt börsis müütab.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Viljandis vedeleb ka selline tuttaval,sai sellisega kunagi linnavahel kärutatud 11 matsi kastis
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,472
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Nende punakaspruunide ringikeste või rõngastega seal juhtmetel on mäletamist mööda nii, et skeemile neid ei märgita lisavärvina(BR), aga aitavad kimpudes eristada sama värviga juhtmeid.
Antud juhul siis kaks musta on eristatavad.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kas kaasavaraks tuli kobe raam eraldi kah kaasa ? või tuli soodukas selle arvelt ?
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Jul 2015
Maine:
1
Ahoi. Kevad juba ukse taga, ning töö käib suure hooga. Praeguseks siis esisuportid taastatud, peasilindriga jamasin nädal aega, lõpuks tellisin Taketist remontkomplekti. Siis hakkas vedelik ka liikuma torudesse. Siis sai uued esiklotsid, ja liugurtapid. Taha läksid uued klotsid, rattasilindrid, ja torud kolimkuni sillatala peal. Edasi õhutama. Eest sain õhu välja aga taha vedelik ei jõudnud. Tuli välja et keskel raami küljes on mingisugune alumiiniumjunn, õhutusnippel peal ja kaks toru küljes, üks sisse ja teine välja tagasilla poole. Sinnani vedelik jäudis aga sealt edasi enam mitte. Võtsin selle vahelt välja ning sai siis ka tagant õhu välja. Edasi juurdlesin et miks piduripedaal nii kange on. Selgus et võimendi vaakumvoolikul oli pime vahel. Ei tea mispärast küll. Panin uue vooliku ning pidurid kohe palju mõnusamad.
Edasi tulede ja üldse elektrisüsteemi kallale. Ei teagi, kust alustada. Palju juhtmeid puruks, mädanenud, pistikud puudu jne. Printisin välja elektriskeemid ning asusin seda pudru ja kapsaid harutama. Vahepeal võtsin ka tuledekangi laiali kuna mingi kala oli gabariitidega. Puhastasin kontaktid ära liivakaga ja toimetab hästi. Paar päeva pusimist, jootmist, hunnik termokahanevaid ning tuled säravad oma täies hiilguses.
Kuna elektritarbimine suurenes, tuli ka laadimine leiutada. Sellest genekast asja ei saa kuna puuduvad nii harjad kui ka väline pingeregulaator ja ka geneka laagrid kutud. Läksin lihtsama vastupanu teed ja sai Golf mk2 genekas peale visatud, suht vähese mudimisega. Edasi tegin plusskaabli ringi ja terve vasaku poole juhtmepuu sai uuendatud. Seal on siis starteri, generaatori ja temp andurite juhtmed. Pärast toimekat päeva stabiilne laadimine 14.40V ka tarbijatega (tuled, kojamehed, ohukad). Armatuur sai ka uued pirnid. Ja kõik indikaatorlambid hakkasid tööle nagu vaja. Golf mk2-helt said ka küljepeeglid võetud.
Praeguseks hädavajalikud puuduolevad detailid oleks: soojendusepaneel hoobadega, tagatuled, õlikork, paar esituld ei teeks ka paha (kuigi tuled Alvadis ka olemas), põrandavaibad (sinine või must) ja ka tagumine stange on puudu.
Varsti pilte ka.
Päikest!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
26-02-2017, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2017, 09:41 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Mitme poldiauguga veljed sel mudelil olid? Milline on esivedrustus? Kas spiraalvedrudega või torsioon vedrustus?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
[quote pid='416236' dateline='1488047856']
Kuna elektritarbimine suurenes, tuli ka laadimine leiutada. Sellest genekast asja ei saa kuna puuduvad nii harjad kui ka väline pingeregulaator ja ka geneka laagrid kutud. Läksin lihtsama vastupanu teed ja sai Golf mk2 genekas peale visatud, suht vähese mudimisega. Edasi tegin plusskaabli ringi ja terve vasaku poole juhtmepuu sai uuendatud. Seal on siis starteri, generaatori ja temp andurite juhtmed. Pärast toimekat päeva stabiilne laadimine 14.40V ka tarbijatega (tuled, kojamehed, ohukad).
[/quote]
Kuidas lahendasid Datsuni generaatori tagaosas olnud pumba ühenduse?
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Jul 2015
Maine:
1
Ees on torsioon vedrustus ja generaatoril polnud mingit pumpa taga. Mis pump seal olema peaks?
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
6 auguga velgi saadava 14 tolli ja mummudega, mille otsa saab ilukilbi pressida... Kaks jooksu lausa "Mangels " eid 14 tolli ja 15 tolli.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 123
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
26-02-2017, 21:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2017, 21:18 PM ja muutjaks oli
Suprudko.)
Minu loogika ütleks, et akust starterini üks juhe ja genekast akuni teine.
Praegu on starterisse mineval voolul lisa ühenduskoht geneka juures. Ja nagu motamees mainis, mida vähem liiteid seda parem.
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(26-02-2017, 21:13 PM)Suprudko Kirjutas: Minu loogika ütleks, et akust starterini üks juhe ja genekast akuni teine.
Ja starterisse minev juhe esimesena vastu akuklemmi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.