Uunikute 16. Talveralli 2017 pildid, videod, järelkaja
#81

Vabandan ette kui meie (meeskon 97 Sinise Lanceriga) nägemus FUN rallist ei ühti teiste omaga.


MInu  meelest on igasugused moodsad navi seadmed ja äppid sellel rallik täiesti kasutud, keda sa petad.

Meie pillis on TRIP meeter, mis saab signaali spidokatrossilt, kaardilugeja peab hindama piloodi poolt ketsi antud vahemaad ja vastavalt sellel õige teeotsa otsima.

Igasuguste Navide järgi sõitmisel kaob ju FUN ära, see et paned mõnest teeotsast mööda kuulub asja juurde.

Ainult legendi ja ümbrust vaadates pole õrna aimugi kus me tegelikult rallitasime, ainuke mida tean et üks lisakatse oli kuskil Vinni lähedal ja lõuna Järva -Jaanis, mis vahepeal toimus pole õrna aimugi.

Siit küsimus: kas kellelgi on trassi joon ka kaardil olemas?
Vasta
#82

No aga sajandi fun oli mõned aastad tagasi firega liigeldes kui suutsime kaardilugejaga kulgeda valel trassil mis aga läks kokku jube hästi legendis oleva õige trassiga. Lihtsalt kusagilt keerasime kogemata valesti. Mingi ime nipiga klappisid aga edasised pööramised jube hästi Big Grin 
Suur oli ka AKP-s olnute üllatus kui firet nähti. Küsiti,et kuidas teie siia juba saite?
Nimelt oli kusagil põllul olnud mega ummik, millest meie aga paralleel universumis rahulikult mööda kulgesime.
See ongi FUN.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#83

Eks ma olen ka brantze vaadanud (haldale ei hakka hammas peale), äpp ikka asendus.
Ja see äpp vajab samamoodi rihtimist, mida suurem hoog, seda rohkem ta 'maha jääb'
Mõni teeots maanteel läks pikaks ka.

Asukohast saad aimu siis, kui gps kõrval või kohalik oled. Aga mis sellest kasu.
Vasta
#84

Me hea mituaastat üldse nii sõitnud, et jooksvalt arvutad distantsid kiludest ja meetritest miilideks ja siis spidojärgi ootad ligilähedast numbrit. Senini pole veel õnnestunud end Puccinisse kruttida.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#85

(02-03-2017, 13:10 PM)zazik Kirjutas:  Sellised üllatused segavad meeldivalt kaarte, toovad esile "sportliku ebaõnne" jms faktorid. Samuti annab võimaluse otsustada, kas võtta kindla peale minutitest null või kulutada oma minuteid lootuses rohkem boonuspunkte püüda. Aga igal juhul õige on seda teha enne jooksva aja sulgemist, mitte "laenata" järgmisest lõigust.

Ei olnud see nii lihtne.
Otsustasime samuti sellest lisast loobuda aga AKP-s meile aega ei märgitud, öeldi et enne tuleb ülesanne teha. Läksime siis 14 mintsa hiljem uuesti ja ütlesime nüüd juba mitte et me ei SOOVI vaid me ei OSKA seda ülesannet teha ja siis saime ka aja. Selle võib ka muidugi kirjutada "sportliku ebaõnne" arvele ja eks ta sinna läkski.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#86

(02-03-2017, 13:19 PM)AsTroSS Kirjutas:  Vabandan ette kui meie (meeskon 97 Sinise Lanceriga) nägemus FUN rallist ei ühti teiste omaga.


MInu  meelest on igasugused moodsad navi seadmed ja äppid sellel rallik täiesti kasutud, keda sa petad.

Meie pillis on TRIP meeter, mis saab signaali spidokatrossilt, kaardilugeja peab hindama piloodi poolt ketsi antud vahemaad ja vastavalt sellel õige teeotsa otsima.

Igasuguste Navide järgi sõitmisel kaob ju FUN ära, see et paned mõnest teeotsast mööda kuulub asja juurde.

Ainult legendi ja ümbrust vaadates pole õrna aimugi kus me tegelikult rallitasime, ainuke mida tean et üks lisakatse oli kuskil Vinni lähedal ja lõuna Järva -Jaanis, mis vahepeal toimus pole õrna aimugi.

Siit küsimus: kas kellelgi on trassi joon ka kaardil olemas?

Tegelen trassi joone kandmisega kaardile esimene ring on olemas aga vaatan äkki jõuan täna või homme teise poole ka valmis siis viskan lingi siia.
Vasta
#87

Trassi joone suhtes tasuks vaadata Isandpaugu postitust siin samas teemas kaks lehekülge tagasi.
Vasta
#88

(27-02-2017, 15:40 PM)isandpauk Kirjutas:  GPS rada nähtav https://geoape.com/tracklogs/uunikute-ta...-2017-5516

Värskenduseks link kah
Vasta
#89

(02-03-2017, 13:19 PM)AsTroSS Kirjutas:  MInu  meelest on igasugused moodsad navi seadmed ja äppid sellel rallik täiesti kasutud, keda sa petad.

Meie pillis on TRIP meeter, mis saab signaali spidokatrossilt, kaardilugeja peab hindama piloodi poolt ketsi antud vahemaad ja vastavalt sellel õige teeotsa otsima.

Navid ja äpid on lubatud, siin pole mingit pettust.
Selle teeotsa võid sa "maha magada" olenemata mitu äppi sul jookseb, korduvalt kogetud. Täna müüdavad Trippmeetrid on enamasti kõik GPS põhised. Aga vanakooli Trip meeter on muidugi ehe asi ja seda kasutatakse endiselt kuna keps kipub teravad kurvid "lühemaks lõikama". Selle aasta legend oli minu arvates "kõigi aegade" täpseim.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#90

Naviga sõitmist pean enesepetmiseks, kuigi ametlikult on lubatud.

Sama hästi võiks anda ju tekonna kaart, sõitke läbi....
Vasta
#91

Tuginedes omale kogemusele ei kipuks ma kõiki kepsumehi maha tegema, kohati on selle taga puhtpraktiline kaalutlus. No ei ole mõistlik ühe ralli tarvis aastas "muiduhobipillile" Haldat installida, tee midaiganes. Samas, saab ka kepsu järgi täiesti ausalt sõita, sest tiim nr 85 on kasutanud viimasel kolmel aastal äppi, millest on päriselt ja ausalt kasutatud ainult neid funktsioone, mida saab ka vanakooli tripmasteriga tarvitada:
 - 2x läbisõidumõõdik (üks eraldi nullitav lõigu jaoks ning üks üldläbisõidu jaoks)
 - üldläbisõidu näidu muutmine: minu teada võimaldavad paremad mehaanilised samuti nt paarsada meetrit edasi või tagasi keerata

Ideaalaja arvutus konkreetses asukohas käib taskukalkulaatoriga vastavalt juhi tellimusele ("Palju on?") või kaardilugeja nägemusele max 4 sekundiga, millele järgneb info juhile vastavalt kas "astu peale" või "kussa kihutad". Äpil, mida ma kasutanud olen, on olemas küll lahter "Avg. speed", kuid pärast esimest distantsikorrigeerimist on see kasutu.

Veel kommentaari lisaülesande vormistuse kohta JJVVs ja legendis/ajakaardil: see, et me sealt ajamiinused kirja saime, ongi justnimelt see "sportlik ebaõnn" ehk tegelikult meie tiimi kalkuleeritud otsus. Kui oli korraldaja soov selline vigur sisse kirjutada, siis olgu nii, mis muud Smile

Ja võin sekundeerida ühele eelkirjutaja kaardilugeja teadmatuse osas Big Grin Ma olen kolm viimast aastat kaarti lugenud ja tänavuse ralli geograafiast on mul üldse kõige suurem arusaam: ma tean, et baas oli Nelijärve puhkekeskuses ning et rada käis läbi Järva-Jaanist (sest Varjupaigas on mõned korrad käidud Smile), Kehalast (sest seal on rahvarallil käidud) ning Porkuni järve juurest (sest tiimikaaslased ütlesid nii). Kogu ülejäänud tee on minu jaoks "800 pärast T-ristmik paremale, anna teed" ning ma sain aru sellest, kus me oleme, sama vähe kui siis, kui mind oleks suvalisse punkti maakeral maha pandud ja road book kätte antud.
Vasta
#92

https://youtu.be/1RBzFVo2TOA
Kes ütles regulaarsusralli?

Uus poiss tegi ☺
Annaks uuele poisile veidi aega atra seada☺
Vasta
#93

Tiimid 99 ja 98 (pruun ja sinine Saab 99) tänavad korraldajaid ägeda ürituse eest. Algul oli plaan siia pikem romaan kirjutada, isegi alustasin sellega kuid viimaste lehekülgede hädaldamine võttis mul selle isu ära.
Mõned mõtted panen kirja...
1) Olen omale lubanud 5+ aastat, et teen ajutiselt Uunikute Talverallile hüdrokässari, panen lisatuled ja lasen kleepida auto ajastutruuks - tegelikkus on, et võtan ta garaažist ja tulen kohale (mehhaanik on õnneks ta alati üle vaadanud ja ülevaatusel ära käinud, aitäh kaardilugeja ehk mu isa, kes viimased aastad räägib, et peaks sellest rongist maha astuma kuid alati on ta kui truu koer siin kohal).
2)Teele asudes meenus, et Saab jonksutab samamoodi kiirendusel kui eelmine aasta ja et ventilaatori kaitse annab "särtsu" edasi siis kui soovib. Kahjuks jõnksutama ta jäigi (viga karburaatoris) kuid 4a Tallinna Tehnikakõrgkoolis õppimist tasus end stardis ära, oskasin iseseisvalt vahetada ära ventilaatorikaitsme Toungue
3)Saaremaalt Nelijärvele tulles sai selgeks, et starter teeb koostööd siis kui soovib, teisel Saabil on probleemid süütesüsteemiga.
4)Kõikidest nendest hädadest hoolimata oli hea meel olla hommikul Nelijärvel ning minna rajale
5)Suutsime kohe esimese pöörde vasakule valesti keerata kuid õnneks saime loogiliselt uuesti õigele teele (tänapäevane tehnika oli kaasas kuid kuna mu kaardilugeja on vanakoolimees kellel nuppudega telefon siis sai selgeks, et meie ainuke abivahend rajal on odomeeter, kes lippab natuke kiiremini kui rajakirjutaja oma). Keskmise kiiruse jaoks on paber, kus saab etapp jagatud 4-x, kontrollajad kirja pandud. (juba 10a olen teinud kodus mõtetes exceli tabelit, kuhu panen sisse keskmise kiiruse ja distantsi ning saan kohe ideaalaja - milleks siiani olen saanud oma süsteemiga asja enamvähem paika).
6)Ristsõna oli kirves, ma ei tea kuidas kuid viimased aastad on see õnnestunud meil, see on ka edu toonud. Lõpuni kahtled kõiges, meelde jäi õhtul Tänavatalu juures lause:" Kui ristsõnas oleks küsimus, mis on Margus Kivi eesnimi siis kahtleks pikalt enne kui kirjutaks Margus sinna." Ütleks, et hea töö ristsõnameistrid, kui lõpuni jääb õigsuses kahtlus siis on see ka hea ristsõna Smile
7)Kehala 5+ kuigi oleks soovinud võimsamat autot (või vähemalt mitte puterdavat autot), Saab hiilgas kahes kurvis ka alajuhitavusega, mis üks oleks lõppenud sillale minnes piirdega kokkupõrkega ja teine lõppes sillalt alla keerates 2 või 3-e torbikuga kokkupõrkega ning oli cm mäng, et oleks põrutanud kraavi (kaardilugeja oli kindel, et seal me lõpetame).
8)Teine katse õnnestus tänu sellele, et olen viimased aastad kasutanud esiteljel norm rehve ja taga kehvemaid, ainult nii on võimalik seda alajuhitavat Saabi natuke tantsima panna koos piduri, gaasi ja "kontraga"
9)Dydjuki on alati tore ja samas vastik näha, kunagi ei tea, kas oled minut varem või hiljem seal kohal Toungue
10)Varjupaigas sai tehtud kaalutletud otsus aeg vs lisapunktid, lootsime parimat + mul oli huvi sinna minna ka, ei olegi kahjuks siia enne sattunud.
11)Finišis oli hea olla, tuppa saades ja voodisse visates oleks paugult sinna jäänudki, selleks seda ei teinudki Toungue
12)13.aastaga on selgeks saanud, et üritusest max võtta, tuleb istuda "vööraste" lauda ja ongi ühed tuttavad juures Toungue
13)Ma olen vist erinevalt pealinna ja muude vurledega harjunud kehvema söögiga, ütleks, et midagi häda nüüd sellel küll ei olnud, ok alati saab paremini. Tuba on magamiseks ja kas ma olin piisavalt joovastavas meeleolus või tont teab mis, siis mina ei kurda ka toa üle.
14)Karikameistrile saate ka edasi öelda, et minu meelest olid selle aasta karikad ühed ilusaimad (tean millest räägin, on viimastel aastatel neid kapipeale tekkinud).
15)Kohtunikud väga sõbralikud jne
16)Õnneks õde mul ei oska lugeda ehk pani ühe Ä tähe A-ks, ma ei kujuta ette milline hädakisa veel siis oleks kui Saabid oleks võtnud rallilt pea kõik mis võtta annab Toungue
P.S. Loodan südamest, et te korraldajad olete paksu nahaga ja ei võta kõike seda negatiivsust siin foorumis endasse vaid arvestate sellega ja vajadusel teete muudatused (kui neid üldse on vaja teha) ning naudite vaid positiivseid sõnu, olete teinud ühe ägeda ürituse, see on FAKT!
P.S.S. Kas sain Uunikute Talveralli 2017 tuleku, osalemise ja kojumineku distantsirekordi ka endale? Igatahes minul sai garaaži sõites odokale number 1103km Smile
Vasta
#94

(02-03-2017, 11:18 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ma võtsin omale õiguse Kehalas natuke võiduajajate Legende vaadata ja KUI me siin hakkame rääkima Juhendi täitmisest, siis SORRY - KOHESELT on KP'de vastused Ristsõnasse kantud vähestel!!! Ma korra isegi mõtlesin hakata ära märkima puudu olevaid vastuseid, et tõmban lihtsalt punase vildikaga läbi, kus vastust pole kirjas! Karta on, et nii tulebki tegema hakata + veel STOPP-märgiga "Passage controlid", kuskohas siis lisaks regulaarsusele ka sedasama Ristsõna kontrollitakse. Kohtunik märgib ära, kas KOHESELT kirjutati ÕIGE vastus või on hiljem tehtud koostöö-parandusi. 


Tsitaat:Kontrollpunktid(KP) KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele. Õigete vastuste arv on punktiarvestuse aluseks.

Mis nüüd Järva-Jaanit puudutab: MINA kujundasin Ajakaardi sellisena ja MIS SIIS??? Ei meeldi??? Keegi EI KÄSI Talverallidel ja üldse vanatehnikaüritustel osaleda. Lisaks vastas ka Varjupaiga ülesanne igati Juhendile, sest "Võiduajamine viidigi läbi vastavalt vanatehnikahuviliste peades tekkinud reeglitele!" See mõte tekkiski Alwaro, minu, Tiina ja Heleni peades rada kirjutades ja Allan teostas selle "nägemuse". Keegi ei sundinud Varjupaika toetama, ei sundinud preemiapunkte saama - nagu Keiu tegi, sõitis rahumeeli kohe edasi. 

Vägisi tundub, et FUN on ära jäänud ja silmad jõllis vahitakse kella. Tuleb midagi muuta... sest praegu me ei räägi kaugeltki autospordist selle tavapärases mõistes! 
Täiesti Priiduga nõus,selline ristsõna kontroll AKP-des oleks Fun,kohe kontrollitakse,antakse allkiri või midagi,et kontrollitud,jääb ära igasugune pildistamine,kopeerimine jne. see segaks veel kaarte Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#95

Annan minagi hääle ristsõna kohesele täitmisele ja kontrollile, kuigi endal on vist vaid korra jopanud ilma ühegi vale vastuseta lõpetada Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#96

ma olen ka alati ristsõna kohe ja omastarust õigesti lahendanud pastakaga, tavaliselt see muidugi ei ole ühildunud korraldajate lahendiga, esimest korda kasutasin tripmeetri äppi, ja kuna ma mingi nuti fänn ei ole, siis suutsin sellest väljavõluda ainult mahapõõramise kohad ja klappis, ning juhil on lihtsam sõita, eelnevad aastad on juht pidanud odokat jälgima, aga on lõbus, eriti äge on see, et vähemalt minu kasutatud vanatehnikal on odoka nullimine mitte nuppu vajutades vaid nuppu keerutamises 1000m-ni, ja seda siis igal mahapõõrdel
PS kes veel mäletab mu volvo 343 "ly on libu" masinat millega sai sõidetud vist 4 rallit ajal kui nutitelefoni polnud veel leiutatud, siis sellel polnud spidotrossigi ja ka sai suhtkoht esi 40nesse sõidetud
Vasta
#97

Ma toksin ka koguaeg odoka pulka,kui rekordiga sõidetud sai ja pikalt mähkima lasid oli ka teeots kadunud,nüüd aga ilma mähkimata kõik teeotsad klappisid,pole meil ka mingeid äppi ega joppi

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#98

Kuidagi imelik oli ilma eksootiliste mõõtühikute vimkata. Palun edaspidi kasutada. Näiteks nanoarssinad või pikoküünrad oleks head variandid.
Järva-Jaani vimka oli hea. Umbes pooled vastused tulid kähku aga Õlle... ja Liiva ...? ei tulnud pilti ette.....
Muide, JJ varjupaiga taga on ju ka mingi krossi?rada Tamsalu maantee ääres. Oleks tahtnud lisakatset selmet kaks korda tühja mööda sõita.

Legendi kohese täitmise nõue .... ma kirjutan ju PLIIATSIGA. Pastakas ei hakka sageli peale ja pliiatsiga kirjutatut saab lõpus parandada. Kõik ei ole ilmeksimatud ning näiteks meie ekipaazi ristsõna lahend tuli vigade tõttu peale viimase KP läbimist välja mõelda (mis tänu vihjele, et on seotud/kasutusel ka uunikute talverallil, ka õnnestus).

Kaardilugeja kõige raskem ülesanne oli seekord kahe käega jalgratta spido-odomeetril tripi nullimine. Selleks oli vaja legendist lahti lasta ja paar korda võttiski see tuule alla. Õhtupoole hakkas külgkorvi rattaga ühendatud jalgratta-vidin valetama ja siis kasutasin masina enda odomeetrit...
Navi kasutamise mõtekus tekib vist ainult siis, kui oled lootusetult eksinud? Mul salvestas nutifön raja maha, et oleks hea kodus vaadata, kuid navigeerima küll ei pidanud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#99
Car 

Minumeelest oli väga fun üritus. #92 kolmeliikmeline meeskond kiidab korraldajaid. Smile

See Järva-Jaani ootamatu ülesanne oli ülimalt ootamatu meie jaoks. Kuigi vist oleks pidanud aru saama et see tuleb kui see aegade tabelis oli ? Big Grin

Ristsõna ootamatu kontrolli mõte on minumeelest ka väga hea.

Ken
Vasta

Mäletamist mööda oli see 2012 Roostal, kui jupp aega enne AKP lõppu korjati ootamatult ristsõnad kokku. Me oleme peale seda "elanud hirmus" ja alati KPs sõna otseses mõttes ristsõnaga koos väljas käinud  Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne