Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Mar 2017
Maine:
0
Tervitus siinsele rahvale,
Tuli selline plaan kahekohaline tagamootoriga bagi sarnane liikur valmistada. Sooviks nõu käigukasti ja sildade osas, kas automaatkastiga esiveolise mootorit koos käigukasti ja pooltelgedega oleks võimalik taga kasutada, tänud ette nõu eest
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Raskus läheb taha ja esisillal pidamine üsna kehv?
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Mar 2017
Maine:
0
Jah, seda kindlasti aga kui kaalujaotus organiseerida nii, et nii mootor kui inimesed istuvad keskel, peaks teoreetiliselt saama esi ja tagasillale ühtlase kaalu, nagu keskmootoriga autodel. See jah katsetamise küsimus, kuidas kaal jaotuma hakkab. Hetkel planeerin alles ja joonistan ning õhus küsimus mootori kohta.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Kõige kavalam on kasutada audi tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Esiteks kitsas, kompaktne, kaalujaotuse poolelt sobilik, odav. Valikusse sobivad ka väga laia vahemikuga mootorid. Alustades 1.6d lõpetades 4.2 V8-aga. Kõik sobivad väikeste modifikatsioonidega käigukastile külge.
Kui aga raha rohkem on, siis soovitaks mingi bike tüüpi mootori ja käigukasti lahendust. Kompaktne. Kerge.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 350
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Käiguvahetus ka vaja lahendada. Trossid,hoovastik?
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Tavaliselt tehakse bagid kerged, nii umbes 500kg ja peale, seal peal on isegi korralik 1,6 bensukas ilge püss, kardi peal 1,6 annab sama mineku nagu pea 2 tonni kaaluval autol 4 liitrine, kuna kilovatte edasi veetava kaalu kohta on sarnaselt. Kardi peal usun, et kerge kaalu tõttu pole võimalik suure mootori puhul kogu võimekust kasutada, kuna lihtsalt rehv ei pea, kui just eelarves pole mingeid 500 laiusega kiirendusrehve...
Postitused: 6,997
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
Istme taha saab paigaldada ka põikimootori. Üks põnev asi on Oblaad Astra 1,6ne bensukas. Bena ei võta ja edasi köhib ka plekk-kosu sees vägevalt. Neid ussitanud keresid peaks veel mõned siin olema vanarauda viimata.
Käigukangiajamit on lihtsam teha kui tagurpidikäik ei nõua vajutamist või rõnga kergitamist.
See peaülekande aeglasemaks tegemine on huvitav mõte, paraku on selleks ilmselt vaja rattareduktoreid või midagi sarnast. Lihtsam ilmselt viiendat käiku mitte kasutada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.