Postitused: 974
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
See kui kõrgeid pöördeid tahab et "laadimistuli" ära kustuks peaks olenema sellesama pirni võimsusest. Ma ei ole küll kaugeltki spetsialist, aga minuteada uuematel genekatel on see ergutus kuidagi teistmoodi ühendatud, vanadel on "laadimistuli" põhimõtteliselt takistiks ergutusele, kui genekas voolu tootma hakkab on tal lihtsam ise ennast ergutada ja läbi tule vool katkeb, tuli kustub.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas: Siia 1 paslik küsimus. Nimelt 98a. 2,4D VW caravellel käivitades genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks, et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.
Genekas muidugi juba käis stendis kontrollis, kuna tester laadimist ei näidanud ja arvasin vigane olevat 
Arvatavasti on kusagil geneka ergutusahelas katkestus, seda näitab ka see et geneka tuli ei põle. Golf 4 diislil oli samasugune viga, (tuli gaasi anda et laadima hakkaks), viga oli selles et ergutusjuhe oli kusagil pistikus lahti tulnud.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(17-03-2017, 17:24 PM)v6sa Kirjutas: (17-03-2017, 17:01 PM)Tegelane5 Kirjutas: (17-03-2017, 15:39 PM)klemm Kirjutas: Siia 1 paslik küsimus. Nimelt 98a. 2,4D VW caravellel käivitades genekas ei lae. Laadima hakkab alles 1500-2000 pöörde saavutamisel. Märku annab sellest põlev õlituli. Üks tark mees väitis, et see ongi nii geneka säästmiseks, et kas tõsi jutt või tuleks kuskilt viga otsida.
...
Arvatavasti on kusagil geneka ergutusahelas katkestus, seda näitab ka see et geneka tuli ei põle. Golf 4 diislil oli samasugune viga, (tuli gaasi anda et laadima hakkaks), viga oli selles et ergutusjuhe oli kusagil pistikus lahti tulnud.
Kindel, et põleb õlituli?
Kui geneka laadimistuli ei põle, ei ole ka ergutust. Kui hõõgub või väreleb, siis poel korralikku kontakti ja jälle - kui pole ergusust, ei tule ka laadimist. Prooviks tasub geneka kest ühendada käivituskaabliga mootoriplokiga - kui siis asi toimib, on põhjuseks labane kontaktiprobleem geneka kinnituses ehk miinusklemmil
Elektroonilise multimeetriga ei ole mõtet voolu olemasolu tudeerida. Selleks on korraliku voolutarbega märgulamp või proovipirn, mis mitu A voolutugevust küsib. Ennebi nähtud pudedaid juhtmeid, milles multimeeter +12V raporteerib, aga milel otsa ühendet pirn põlema ei soostu.
Laadimistuli on diood või hõõglamp, süüte sissekeeramisel ei ole kunagi süttinud?
Keegi on ehk õlirõhu ja geneka tulega mingit susservuserit teinud?
Mismoodi käib kontrolllambiga geneka laadimise ja pingelangu mõõtmine?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 113
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Varasemast kogemusest võin öelda, et selline käitumine, et korra pöördeid tahtis laadima hakkamiseks 1.gen V70 peal lõppes sellega, et varsti ei laadinud enam üldse. Lihtsalt füüsiliselt kulusid harjad lühikeseks (ja vist) ei andnud enam ergutuseks vajalikku pinget edasi.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
hmm, riigimetall käitub mul täpselt samamoodi. ja kui ma õigesti mäletan, siis on manualis suisa kirjas, et laadima hakkamiseks vaja korra gaasi anda. a mudugi võivad mul luulud ka olla.
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Audi B4 2,0 , sai kelladel minichecki osa vahetatud. Peale seda hakkas jamama, et aegajalt peale käivitamist on vaja korraks pöördeid tõsta, et laadima hakkaks.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Eranditult kõik Granadad on tahtnud väikest toksu gaasipedaalile laadimise alustamiseks. Vigased kõik? Vaevalt...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.