13-02-2016, 23:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2016, 00:34 AM ja muutjaks oli DS-Reval.)
Tere!
Mujal maailmas hinnatud klassikalised Citroënid on Eestis päris haruldased. Eks see on muidugi nöukogude okupatsiooni tagajärg, kuna pool sajandit ei olnud lääne autosid võimalik maale tuua. Samas ei olnud ka võimalik soetada põrnikke ega Minisid, ometi on nendel klassikalistel autodel oma klubid nüüd olemas Eestis.
Citroën Traction Avante on ehk umbes 10, kui kaasa arvata mõned, mida enam registris ei ole, olen ka ise ühe sõjaeelse omanik. Teiste Tractioni omanikega Eestis oleks küll väga huvitav tutvuda.
2CV-sid on vist ka (olnud ?) vähemalt kümmekond, praegu üks müüa auto24.ee-s, mõni aeg tagasi oli muide seal müüa hiljuti Saksamaalt toodud Dyane (vist oli Viljandis).
Minu teada on 3 sõitvat DS'i Eestis, olen ise nendest ühe omanik, ning tunnen teiste omanikke. Hiljuti olevat aga tekkinud veel üks DS Eestis, millest ma midagi ei tea. Veel on mul teada 2 mitte-sõidukorras ID/DS'i olemasolust Eestis
CX'e vast ei ole ka enam alles, kui umbes kümmekond.
GSA-sid on ehk ka üksikud alles. (GSe ma ei tea, kas üldse on olnud)
Eelmisel nädalal oli mul võimalus külastada Citroëni enda kogu, Conservatoire, mis on justnagu muuseum, aga ikkagi ei ole, kuna ei ole üldjuhul publikule avatud. Ainult grupid saavad külastada eelneval kokkuleppel. Asub Pariisi eeslinnas Aulnay-sous-Bois, kus kuni 2013.a. oktoobrini oli ka autotehas, mis nüüd paraku seisab tühjana, nagu suur tondilinn, see tehas ehitati 1973.a. CX'ide tootmiseks, paar aastat hiljem kolis Citroën peatehas Pariisi kesklinnast välja just sinna.
Tegin näoraamatus uue grupi klassikaliste Citroënide omanikele ja huvilistele Eestis.
Mõned pildid Conservatoire külastamisest on uues grupis üleval:https://www.facebook.com/groups/461113020762626/
Mujal maailmas hinnatud klassikalised Citroënid on Eestis päris haruldased. Eks see on muidugi nöukogude okupatsiooni tagajärg, kuna pool sajandit ei olnud lääne autosid võimalik maale tuua. Samas ei olnud ka võimalik soetada põrnikke ega Minisid, ometi on nendel klassikalistel autodel oma klubid nüüd olemas Eestis.
Citroën Traction Avante on ehk umbes 10, kui kaasa arvata mõned, mida enam registris ei ole, olen ka ise ühe sõjaeelse omanik. Teiste Tractioni omanikega Eestis oleks küll väga huvitav tutvuda.
2CV-sid on vist ka (olnud ?) vähemalt kümmekond, praegu üks müüa auto24.ee-s, mõni aeg tagasi oli muide seal müüa hiljuti Saksamaalt toodud Dyane (vist oli Viljandis).
Minu teada on 3 sõitvat DS'i Eestis, olen ise nendest ühe omanik, ning tunnen teiste omanikke. Hiljuti olevat aga tekkinud veel üks DS Eestis, millest ma midagi ei tea. Veel on mul teada 2 mitte-sõidukorras ID/DS'i olemasolust Eestis
CX'e vast ei ole ka enam alles, kui umbes kümmekond.
GSA-sid on ehk ka üksikud alles. (GSe ma ei tea, kas üldse on olnud)
Eelmisel nädalal oli mul võimalus külastada Citroëni enda kogu, Conservatoire, mis on justnagu muuseum, aga ikkagi ei ole, kuna ei ole üldjuhul publikule avatud. Ainult grupid saavad külastada eelneval kokkuleppel. Asub Pariisi eeslinnas Aulnay-sous-Bois, kus kuni 2013.a. oktoobrini oli ka autotehas, mis nüüd paraku seisab tühjana, nagu suur tondilinn, see tehas ehitati 1973.a. CX'ide tootmiseks, paar aastat hiljem kolis Citroën peatehas Pariisi kesklinnast välja just sinna.
Tegin näoraamatus uue grupi klassikaliste Citroënide omanikele ja huvilistele Eestis.
Mõned pildid Conservatoire külastamisest on uues grupis üleval:https://www.facebook.com/groups/461113020762626/