Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
(29-03-2017, 18:59 PM)ivoalaska Kirjutas: Uuematel masinatel on ka istme sees turvapadjad, näiteks külgedel aga kõrvalistuja istme sees on enamasti andurid, mis tuvastavad, kas istmel keegi istub ka või mitte.
ei ole küljepatjadeks ja istmeanduriteks uuemat masinat tarvis - premiumklassi või vastava ambitsiooniga masinatel on need juba ca 20a või ehk juba enamgi standardkomplektis.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
30-03-2017, 08:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2017, 09:20 AM ja muutjaks oli
ivoalaska.)
Esineb ka olukordi, kui juht istub autos, auto ei liigu aga keegi kütab lihtsalt seisvale autole sisse. Lisaks sellele tuvastavad need sensorid ka inimese suuruse/kaalu, kes istmel istub (lihtsustatud seletus) ja vastavalt sellele aktiveeritakse õhkapadjad õnnetuse korral. Õhkpadjad võivad avaneda erineva kiirusega/tasemega vastavalt sellele kui suur inimene istmel juhtploki andmete järgi on. Näiteks 160 cm 50kg õblukese naise ja 200cm 130kg mehe korral avanevad õhkpadjad erinevalt just kiiruse ja täituvuse osas.
Ühesõnaga kui mälu mind ei peta, siis vähemalt kuskil alates 2000ndeta keskpaigast on need andurid enamate funktsioonidega, kui lihtsalt tuvastada, kas keegi on istmel või mitte.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Kui ikka matt on läbi siis ei aita siin ei ussi ega püssirohi...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Vanematel annab takistiga petta küll, nö emulaatoreid on ebay täis, mis tegelikult ongi ainult takistid ilusa karbi sees. Uutel masinatel jällegi takistist ainult ei piisa, kuna sinna tulevad juba Lin siinid sisse jne ja kogu see teema läheb jube keemiaks. Üleüldiselt on nõnda, et kui näiteks minu juurde tuleb keegi ja soovib airbagi süsteemi ära petta, siis ma seda ei tee. Need süsteemid võiks ikkagi olla töökorras, vastasel juhul õnetus kurvalt lõppeda.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
See ongi see koht kus " diagnostiku" mõistus lõppeb. Milleks osta emulaator vms tsirkus ning takistitega möllata kui palju lihtsam on korra fail lahti krüpteerida, teha ajule selgeks et istme andurit sel autol pole ning uuesti üle kirjutada. Turvapadjad jäävad seejärel kenasti tööle ning paanikat polegi vaja tekitada.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 195
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
1
Minu vanal masinal jubib ka istme all see juhe, aga tegemist ei ole nn. istme lülitiga, vaid pürotehnilise turvavöö eelpingutiga.
Kui selle asemele mingi takisti aretada, siis see asjandus kindlasti enam ei toimi, kuigi padi võib ikka lahti minna.
Mõistlik ikka juhtmed korras hoida, mitte igasugu aretusi teha.
Postitused: 1,470
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Sellise vesuuvipurske korral nagu videos, on küünlaid vaja kiskuda ainult puhastamiseks või vahetamiseks. Probleemi algpõhjust see ei selgita ega lahenda.
Jälgin uusi arenguid huviga, sest põhimõtteliselt seisab endal ees sama probleem lahendada. Küll natuke kergemal kujul ja hoopis varasema ajastu masinaga. Mootor käib ühtlaselt ja hästi, aga tahmab peaaegu nagu mõni diislivurr. Lihtsamad asjad olen juba välistanud ja jõudnud kütuserõhu/rõhuregulaatori kontrollimise ning lambda väljundsignaali karakteristiku ülesvõtmise vajaduseni.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
neid arenguid kajastan ikka!!! Praegu on asi arutlusel ühe vana autoelektriku juures. Ootan tulemusi....
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
30-03-2017, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2017, 19:59 PM ja muutjaks oli
JaakH.)
nii esialgsed tulemused tulid ära, kas just õiged see on iseasi, Autot ennast see sell veel näinud pole, kuid hookus pookustega (Ford Focustega) on ta küllalt tegelenud. Luges selle üv lehelt. Katt sitta täis ja võtab ilmselt õli (õlirõngad). Soovitati Basiliole külla minna (ülekantud tähendus), nu Pärnu või Tallinna ots tee ära. Kuna penskarid on sõitnud pole siis ime, et ..... Ja mainiti mingeid vaakum voolikuid, ei tea..... Parim soovitus oli et tee sõidupäevik ja sõida 500km maha . Siis on näha palju õli ja jahutusvedelikku kulub. (jumala eest et ei kuluks.) ja kui see 500 km saavutatud on pean ta juurde tagasi minema
Veel pole maha löödud
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Siis on ju mure lahendet.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 380
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Kui õli rohkem kulub, siis saad seda diagnoosida ka kolvipealset kaedes. Korras mootoril peavad kolvid pealt kuivad olema. Õli tarbival on aga märjad.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Olgu peale alustame siis algusest peale,kuna vahepeal on siin teemas minu jaoks liiga palju infomüra.
1. Palju on sul kellapeal läbisõit? Kuigi see on selline suhteline näitaja aga asjade õigsuse mõttes maini ära.
2. Kui katalüsaator on tahma täis või ei toimeta on taga selline eriline ving,mis meenutab nagu lokitangide kõrbehaisu.
Kui lambda ei toimeta siis ilmselt lükkab aju mootori avarii režiimi nagu paljud siin kirjutavad.
3. Kui jahutusvedelikku satub sul heitgaasidega koos süsteemi on kaks varianti:
Keegi on lasknud mootori kuumaks ja kaane või muu elemendi on paigast ära lükanud.
Kuskilt miski tihend ära ja see ka juhtub kui mootor lastakse keema!
Lisaks sellele tekib siis ka ebaloomulikult suur surve mootoris kui jahutusüsteemis. Olgu öeldud,et kerge surve on jahutussüsteemis sees nagu nii kuna tegu suletud süsteemiga.
4. Kui mootoril õlirõngad kutud tasub teine mootor võtta,kuna see tuleb lihtsam kui olemasolevast head nahka teha.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Ju sel Fordil on nüüd põlluralli aeg käes
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Veel kord: katalüsaator ei suuda võidelda sumpasse voolava bensiiniga. Natuke aega midagi teeb aga see võib lõppeda ka tulekahjuga. Korduvalt nähtud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.