Mõistusevastased manöövrid liikluses

Politsei eest põgenenud ja teelt välja rammitud mootorrattur: kas tõesti oli politseil vaja ohtu seada kahe noore inimese elu?

Minu meelest seadis see motikamees ikka ise enda ja kaasreisja elud juba mitu korda selle väikse video jooksul ohtu...kui ise ei hooli endast ja reisijast - miks siis politseigi peaks seda tegema...

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(23-04-2017, 22:57 PM)viplala Kirjutas:  
(23-04-2017, 22:03 PM)v6sa Kirjutas:  Kas isand Viplala tuttav sai füüsilise noomituse, et kohe poolest pöördest käima?

Üks kord tehti õiget asja enne, kui asi hapuks läks. Cool Tavaliselt eskorditakse ajukääbikut seni, kuni kõrvaline ette jääb ja siis alles menetletakse. Sad

Kõrvaline jäigi ette, selleks oli taga istuv tütarlaps. Ma ei õigusta juhti aga ment tegi vale otsuse ja seadis oma tegevusega ohtu kõrvalise isiku. Siin on üks piir, millest ei tohi mundrikandja üle astuda. Nagu venemaal oli see teatri pantvangi draama, kus eriteenistus 'õige asja nimel' tappis teatris olnud suvalisi inimesi. Kui sellest piirist üle hakatakse astuma, siis on järgmisel tagaajamisel õigus suvaliselt linnas kõmmutama hakata nii, et süütute veri lendab, peaasi et juhi saaks maha võtta.

Kõrvaline isik jäi ette AINULT tsiklijuhi süül. Politseid seal milleski süüdistada ei saa. Antud kontekstis - numbrimärgita mootorratas, politsei eest põgenemine, muuhulgas kõnniteedel sõitmine. No ei olnud valikut, ainuõige oli võimalikult madala kiirusega kohas jõuga maha võtta.

Igasugune nutt ja hala elude ohustamisest - jah, tsiklimees võttis vastu otsuse ohustada enda ja oma pruudi elu. Loodetavasti saab ta lisaks murtud kätele veel mõtteainet, vaadates mõnda aega triibulist päikest.
Vasta

(23-04-2017, 22:57 PM)viplala Kirjutas:  Kõrvaline jäigi ette, selleks oli taga istuv tütarlaps.
...

Tsikli passasiir EI OLE kõrvaline isik. Tal on alati võimalus lahkuda, kui puudub võime juhti mõjutada.

Kõrvaline isik oleks olnud näituseks öisel aal patseeriv armunud paarike või hilisest vahetusest koju tõttav üksikema, kelle ülijuhi vea tõttu näpust läinud projektiil reanimatsiooni saadab. Pigem jobu haiglas, kui süütud kõrvalised morgis.

Üldiselt ei tasu sõita kiiremini, kui kaitseingel lennata jaksab. Big Grin Kõnealune võrrimees tegi kõik endast oleneva, et asi näpust läheks. Ei näe politseil küll miskit süüd mahavõtmises. Hästi valitud koht, väga täpne puude - ilus töö.
Vasta

(23-04-2017, 21:19 PM)viplala Kirjutas:  Ment reaalselt võttis endale õiguse viia vajadusel üks suvaline inimene kirstu, üks süütu hing kes istus tsikli tagaistmel. 
Noo-noo-noo, tõmba korra hing sisse ja lase uuesti välja. Võtame nüüd kaks varianti, "ilma oleksiteta" ning "oleksitega".

1) Puhtad faktid, ilma oletusteta: räige kiiruseületamine, mittepeatumine, kõnniteel sõitmine ja seejuures kindlasti mitte jalakäija kiirusel, mille tulemuseks katkine politseiauto stange, kortsusõidetud tsikkel, 4-5 murtud luud ning muidugi veel rohkem kortsu läinud ego. Ma ei näe nagu eriti põhjust kaevelda, nii kodaniku kui politsei poolt vaadates täitsa äss diil ju.

2) Oleksitega versioon: politseinik oleks võinud kaks tegelast kas vigaseks või surnuks sõita, kui nad oleks õnnetumalt kukkunud või politseibussi ratta alt läbi käinud, samas kust politseinik (või keegi teine üritust juhtinud tüüp) oleks pidanud teadma, et öisel ajal kesklinna poole suunduv ja mittepeatuv tüüp ei ole alko- või narkojoobes või kui veel kaugemale äärmusesse minna, ei ole seljakott midagi äkilisemat täis topitud, sest et moodsad ajad ikkagi? Kas siis oleks teine jutt, kui sangas olev tüüp oleks mitteadekvaatne, oleks jõudnud mäest alla, näiteks sellesama 101-ga üritanud Viru ringi läbida, sellega hakkama mitte saanud, keeranud tsikli külili ja lasknud selle libiseda Venuse ukse taga ootavasse inimeste järjekorda? Kaalukausil olevaid variante vaadates tuleb jõuda järeldusele, et parem 2 kui rohkem...

Mingi variandi 1,5 üle määgida stiilis "vot näed, neil oli plaanis ainult natuke kiirust proovida ja nad tahtsid kohe-kohe ära lõpetada, aga vaata, politsei oleks lambist vigaseks sõitnud" eriti ei maksa, see on puhas demagoogia ja poolikute versioonide esitlemine. Mis tüdrukusse puutub, siis loll pea on ihu kõige suurem nuhtlus: FB näitab, et ka tema pidi teadma piisavalt hästi, kellega on lenksu taga tegu ja mis toimub, st tegemist ei olnud juhututtavatega. A vot seda, mida tal sinna üldse oli vaja ronida, peab juba tema enda käest küsima.
Vasta

Politsei PÄÄSTIS minimaalselt 2 elu! Punkt.
Vasta

Tase!
377 TDL roolis on tegija.

Vasta

Just lõppes Kuuuurijas interviuu asjaosalistega,vaadake kordust.PS:minu poolt ei mingit poolt ja vastu...
Vasta

Tollest tädist on vist siin ka juttu olnud -
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=78071292
Tundub, et see tsirkus hakkab lõpule jõudma?
Vasta

Tädi tsirkus lõppeb siis, kui talle hooldaja palgatakse (kui elujõulist sugulast ei leidu, kes inimesel loomulikul moel vananeda aitaks).
Aga meie riigis need asjad niimoodi ei käi. 
Üle nelja tuhande tädikese rahvuskaaslase ilgub FB-s loodud vastavas subariku peatamise grupis ja riikliku sotsabi rahad suunduvad maaletungijate toetuseks.
Vasta

Keegi on "hammasrataste" vahele jäänud Sad
http://tallinncity.postimees.ee/4099167/...1488262376
Vasta

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=78108188


Kas keegi lõunaosariikidest tahab sõna võtta? Vaba mikrofon...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

19 aastane  juhtimisõigusega noormees .Tubli mees siis, paneb metsakaga ja katid taskus puha.
Vasta

(04-05-2017, 23:16 PM)h2rra Kirjutas:  http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=78108188


Kas keegi lõunaosariikidest tahab sõna võtta? Vaba mikrofon...

lõunaosariikidest küll aga antud juhtumi kohta ei oska midagi kommenteerida, põhimõtteliselt on ju noormees tubli olnud, load teinud ja töötab (-s?) aga need metsakad kimavad ikka hirmsa valuga kitsastel teedel ringi küll. 
Alles eile õhtupoolikul töölt tulles sain pimedas (äkilise perve taga) üle 90-kraadises kurvis kokku täislauluga tuleva metsakaga, vaevu mahtusin serva ära ... Teine raske kategooria on suured lahtised "vannid", neile on ka vist ora p...sse torgatud, kihutavad oma kruusa vms koormatega pea kollonnides täie kiirusega kitsastel teedel.
Vasta

Seaduses ei ole emotsioone. (Hullult äge politsei, jummala änksalt pani, päästis terve Tallinna kindlast surmast või siis, et rullnokk miilits tegi mõrvakatse jne)
See emotsionaalsus ongi foorumite ja lõustaraamatu teema. Kuna elame õigusriigis siis on ainult kaks versiooni. Politsei käitumine oli reeglite pärane või ei olnud. Kui ei olnud peab saama munder karistuse, (vastasel juhul võib kõik need kahe essiga algavad teosed prügikasti visata) kui oli siis on kõik korras. Teisiti arvajad peavad seaduse muudatuse eelnõu algatama (vahet pole kummas suunas teisiti arvajad).

Üks, kes perega linnas jalutab arvab, et politsie päästis tema pere elu ning kiidab taevani. Teine, kelle pisut hormoonidega kimpus olev teismeline tütar politsei poolt tagapingil vigaseks sõidetakse (edaspidi saab hooldekodus teda vaatamas käia situb seal ilusaid silmi vulksutades elu lõpuni püksi) on kindlas veendumuses, et see on üle reageerimine (mine ja tõesta sellisele vanemale vastupidist).

Kumma mätas teist tähtsam on? Kumb teist änksam mees on ning kelle kraaksumisel foorumis rohkem kaalu on (või peaks olema)?

Peategelane oleks pidanud asja andma kohe kohtusse selmet pisardades meedias oma sidet näitama ning tatist tilkuva nina ja nuuksatuste saatel oma vanisa sellesse teemasse sisse sonima (leeduplikal on ilmselgelt suuremad munad kui sellel hipsteril)

Minu arvamus video põhjal on, et see oli õnnetus, mis keerati töövõiduks. Oli või ei olnud teab vaid kaubikujuht ise.
Ma ei asu kumbagi leeri. (tegelikult mulle see pikali sõitmine väga vaadata ei meeldinud) Kui tuleks riigikohtu lahend siis see on teejuhiks edasistele situatsioonidele, millega mõlemad pooled teavad edaspidi arvestada. (puudub järgneval korral vajadus meedias sellist sõda alustada)
"Kangelase" etteastet tv´s nähes tekkis tunne, et ta sobiks pigem heidi klump (vms Big Grin) otsib moeloojat seltskonda palju paremini kui tsiklimeeste sekka.

Pange oma tehnika ratastele kevad on käes Smile muretuid miile, millega iganes sa tuult lõikad (Y)
Vasta

(04-05-2017, 23:42 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  19 aastane  juhtimisõigusega noormees .Tubli mees siis, paneb metsakaga ja katid taskus puha.

Millise nipiga saab 19-aastasel olla CE kategooria juhtimisõigus? Pildil on täishaakega metsakas, mitte soolomasin.

Antud juhul pole hukkunud juhile ilmselt määrav, aga ma ei näe pildil paraolümpia juhiistme lukustis ei läbilõigatud turvavöö pannalt ega piilarist lipendavat vööd... Peale säärast avariid ei tohiks tagasikerimine enam toimida.
Vasta

(05-05-2017, 09:42 AM)v6sa Kirjutas:  
(04-05-2017, 23:42 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  19 aastane  juhtimisõigusega noormees .Tubli mees siis, paneb metsakaga ja katid taskus puha.

Millise nipiga saab 19-aastasel olla CE kategooria juhtimisõigus? Pildil on täishaakega metsakas, mitte soolomasin.

Antud juhul pole hukkunud juhile ilmselt määrav, aga ma ei näe pildil paraolümpia juhiistme lukustis ei läbilõigatud turvavöö pannalt ega piilarist lipendavat vööd... Peale säärast avariid ei tohiks tagasikerimine enam toimida.

Sõjaväes vist saavad "alamõõdulised/ealised" legaalselt suurte sõidukite sanga. Kindel ei ole.
Vasta

(05-05-2017, 09:42 AM)Madlobster Kirjutas:  ...
Kuna elame õigusriigis siis on ainult kaks versiooni.
...


Täiesti õige: hea advokaadi versioon ja allajäänu oma. Ning hea advokaat reeglina maksab. Ning mitte vähe. Mistap võime esimeses lähenduses üsna väikese veaga esitada sama mõtte ka kujul: kuna elame rahariigis, siis on ainult kaks versiooni.

Seaduse häda on selles, et süsteem on binaarne: jah/ei, õige/vale.

Elu paraku on värviline ja siiru-viiruline. Ning värvipalett sõltub suuresti sellest, millise mätta otsast konkreetset asja vaadata. Kuna minul ei ole kombeks liikluses ajudeta idioodina ringi paarutada, siis jah, ma ei näe politseil süüd. Loomulikult arvab kokkulepitud tavadele sülitaja teisiti. Aga siis on minu arvates kaunikesti nõme oodata teistelt nende samade reeglite järgimist. Kui tahad olla rebel, siis võta vastu ka sellega kaasnev aupaiste ja luumurrud. Mite ära hala eidena, et ka teine pool võttis kasutusele võtted samast koomiksist.
Vasta

(05-05-2017, 09:47 AM)Madlobster Kirjutas:  Sõjaväes vist saavad "alamõõdulised/ealised" legaalselt suurte sõidukite sanga. Kindel ei ole.

Kae nalja - võibki olla legaalne piloot:
§ 104.  Erandkorras juhtimisõiguse andmine
...
 (3) Erandkorras võib C-kategooria mootorsõiduki, CE-kategooria autorongi, D1-alamkategooria mootorsõiduki või ühistranspordiseaduse tähenduses kohalikku liinivedu teostava D-kategooria mootorsõiduki juhtimisõiguse alla 50 kilomeetri pikkustel liinidel anda vähemalt 18-aastasele isikule, kellel on vähemalt B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus ja kes on läbinud autoveoseadusega kehtestatud ametikoolituse 280-tunnise kursuse.
 (4) Üksnes ajateenistuse ülesannete täitmiseks võib anda C-kategooria mootorsõiduki ja CE-kategooria autorongi juhtimisõiguse vähemalt 18-aastasele ajateenijale, kellel on B-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus, ning D-kategooria mootorsõiduki juhtimisõiguse vähemalt 18-aastasele ajateenijale, kellel on C-kategooria mootorsõiduki juhtimisõigus.


Meil on põhjust olla diipli konsöörnd p. 3 tõttu. P.4 üle võiks vähemalt teoorias olla mingi kontroll.
Vasta

(05-05-2017, 09:52 AM)v6sa Kirjutas:  
(05-05-2017, 09:42 AM)Madlobster Kirjutas:  ...
Kuna elame õigusriigis siis on ainult kaks versiooni.
...


Täiesti õige: hea advokaadi versioon ja allajäänu oma. Ning hea advokaat reeglina maksab. Ning mitte vähe. Mistap võime esimeses lähenduses üsna väikese veaga esitada sama mõtte ka kujul: kuna elame rahariigis, siis on ainult kaks versiooni.

Seaduse häda on selles, et süsteem on binaarne: jah/ei, õige/vale.

Elu paraku on värviline ja siiru-viiruline. Ning värvipalett sõltub suuresti sellest, millise mätta otsast konkreetset asja vaadata. Kuna minul ei ole kombeks liikluses ajudeta idioodina ringi paarutada, siis jah, ma ei näe politseil süüd. Loomulikult arvab kokkulepitud tavadele sülitaja teisiti. Aga siis on minu arvates kaunikesti nõme oodata teistelt nende samade reeglite järgimist. Kui tahad olla rebel, siis võta vastu ka sellega kaasnev aupaiste ja luumurrud. Mite ära hala eidena, et ka teine pool võttis kasutusele võtted samast koomiksist.

Ja sulle meeldiks, et kohtute asemel võiks rahvas turuplatsile kokku tulla ning võidab see, kellel on suurem/siiruviirulisem/värvilisem kraaksujate armee seljataga? Mina tänasel hetkel eelistaks kohtulahendeid ja seadusi (kus ma kindlasti ei ole kõikide seaduste ja reeglitega ühel meelel) ühsekoos lõugamisele.
Jah elus on rohkem toone kui must ja valge aga mis selle teadmisega nüüd peale hakata?  
Oleneb kumma poolt oled tee annetus parema advokaadi tarvis vms. (Tegelikult oleneb see ka kohtuniku isiklikust seisukohast :Big Grin )
Vasta

(05-05-2017, 10:04 AM)Madlobster Kirjutas:  Ja sulle meeldiks, et kohtute asemel võiks rahvas turuplatsile kokku tulla ning võidab see, kellel on suurem/siiruviirulisem/värvilisem kraaksujate armee seljataga? ...

Ei, mulle on praegune süsteem üldiselt vastuvõetav. Big Grin Turuplatsi värk istub rohkem lõunapoolsetele natuuridele.

Ning et oleks arusaadav: kui politsei oleks teinud sama liigutuse normaalselt liikleva tsiklisti mahavõtmiseks, nõuaksin ka mina oma volitusi ületanud kordniku vastutuselvõtmist.

Loomulikult on Eesti majandusele väga kasulik, kui Politsei (ja seega Riigi ehk kaudselt nii Sinu kui minu kui nemad) annaksid kohtusse nii ülijuht ise kui tema seljakott. Saavad tööd proks, advokaadid, leheneegrid, äkki ka EMO, kui kohtusaali ukse taga kähmluseks peaks minema. Ikkagi rebel wärk ja stuntman ju.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Peeter2, 24 külali(st)ne