Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tere,
Millise tugevusega tuleks võrri silindrikaan kinni keerata, kuna poldid on kerged purunema? Kas on mingi teatud moment, et saaks momentvõtit rakendada?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
kui kaane pingutades kildudeks saad , siis pead midagi valesti tegema . pingutamiseks piisab tavalisest käelabalaiusest silmusest , kui esineb lekkeid on viga kuskil mujal seda ülemäärane vägistamine ei ravi , küll võivad tikud kehast järgi anda .
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
29-04-2017, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2017, 22:39 PM ja muutjaks oli
impreza.)
(29-04-2017, 21:46 PM)CHRhmm Kirjutas: No silindrikaane puruks keeramise kogemus on mul isegi olemas... väga kergelt läheb prõksti ja seda kuuled ka muideks ; poldid ja mutrid peavad ikka oluliselt tugevamat pingutust vastu... enne keerad kaane mitu korda ning mitmest kohast katki
Aga olen kasutanud ka dünamomeetrilist võtit igaks juhuks ning üle 10nm ei pinguta... sest kui käega pingutasin ja kaane katki keerasin oli pingutuse jõud kuskil tiba üle 10nm... - tunne vähemalt oli nii.
Aga hakkan dünamomeetrilise võtmema tulema 6nm, siis 8 ja peale seda siis 10, loomulikult alati uus silindrikaane tihendiga...
Sel ajal kui mina vörriga tegelesin ei olnd ma sellest dünamo vötmest und kah näinud
vist olen ise kah ühe katki keerand,pealt seda sai asja tundega vötta.
Tänagi möne moto kepsu polte vöi muud dünamo vötmega keerates ei tee seda
ilma ajudeta vahest ei tömba päris löpuni,vahest vähe rohkem nagu aabitsas teoreetikud
kirjutavad.Mingi Golf 3 kaane tegemiseks ei vöta sellist asja üldse kätte
tänaseni söidavad köik hästi....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 370
Teemad: 20
Liitus: Jul 2012
Maine:
11
Ega ise ka alguses kasutanud seda dünovõtit aga kui prõks käiks kuidagi suht kergelt - ega nüüd kindel pole, et sellel enne juba pragu sees polnud... võtsin igaks juhuks võtme. No kui see on olemas, siis miks mitte kasutada - paha ju ei tee.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 6,945
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(29-04-2017, 22:37 PM)impreza Kirjutas: .Mingi Golf 3 kaane tegemiseks ei vöta sellist asja üldse kätte
tänaseni söidavad köik hästi....
Jube tuttav tunne. Naabrimehe Pesukotti kokku ladudes käis ta vaatamas, kuda ma kaant pingutan. Ütles, et sind vaadates jääb mulje, et tead, mida teed aga kus on momenti mõõtev võti? Pesukas sõitis pärast vast viis aastat tema käes veel. Sääreväristajat pole kahjuks kunagi omanud, alustasin Jawa 350-st. Sel vene võrril on ilmselt juppide kvaliteet nii kõikuv, et isegi momentvõtmega võib uued asjad puruks teha.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.