2017a minestamise põhjus oli jagaja kontakti juhtmekeses. Masin pidi tuttavat pruutpaari sõidutama, aga ei sõidutanud. Sõitis pulmapaika ja olulisel hetkel keeldus liikumast. Kuna pulmas jäi probleem püsima, oli seda ka võimalik leida ning leidsin ca 15 minutiga. See "15min töö" toimus aga tunde hiljem, kui vaja olnuks - kuna mu "tungivat soovitust" mind tähtsal sõidul sohvriametisse ülendada ei realiseeritud (juht pidi olema kindlasti pruudi vend), ootasin ma muude inimestega sihtpunktis. Ju siis pidi nii minema.
pulmast naastes kadus veel ka sidur. Sain vahegaasiga liigeldes koju. Ju siis pidi selle pulmaga tõesti nii minema...
kuna mul enam garaazhi + kanalit ei olnud, jäi masin seisma: remondikojad ei innustu ju kontseptsioonist "lükkame masina sisse, vaatame, mis viga. Hangime ja parendame-peseme rahus juppe. Paneme rahulikult ja korralikult kokku". Võinoh - ma ei innustu ilmselt kas selle luksuse kinnimaksmisest. Igatahes - masin oli sidurita ja päevakorral olid muud teemad kui mosuga kulgemine.
2,5 nädalat tagasi valasin oma uuele ca 54m2 garaaazhile põranda ning kuigi ma enne seinte-lagede maalritöid ei plaani sinna asju sisse kolida, siis mosu siduriprojektike on piisavalt väike ja konkreetne, et see nn möödaminnes ära teha. Mosu läks kanalile (mahub laiuses kanalile päris täpselt - nagu ka teada oli
) ja ca tund hiljem olid kast ja sidurikorv maas. Elementaarautod ruulivad! Kuigi mosu insenerid jätkuvalt mitte - tehnika on ju pisike ja ruumi palju, aga miks ometi peita starteri-tikkpoldid nii, et padrunvõtmega (aku-mutrikeerajast rääkimata...) ligi ei saa?!?
igatahes kasti ja sidurikoja õlikäsnadest puhastamine (mehaaniline + surepesu. Diislis ei leotanud) võttis rohkem aega, kui nende kättesaamine
paberile sai nimistu vajalikest asjadest. Kui on ksf-del on kas nr1 või nr2 osas vähemasti kaks vajaminevat asja olemas ja need asuvad pealinna kandis, võib teada anda! Mulle sobib ka nn lend-lease, kuna enamus asju peaks mul 140km kaugusel maal laka peal uue või uueväärsena olemas olema.
1) pruugitud:
- sidurikoda. Eemaldatud töösilindriga või selline, mis eemaldub ilma kinnituskõrva purunemiseta
- hooratas. Korraliku hammasvööga (ja tööpinnaga, mida kettaneedid ei ole äestanud). Minu oma hammasvöö laiuses on kohati järel vaid ca 50%. Starter ütles seda ka eelnevalt
- sidurikorv (tööpinnaga, mida kettaneedid ei ole äestanud)
2) uued:
- siduriketas (kui pidurimeister mõne päevaga teeb, viin ilmselt taastamisse)
- käigukasti esimene ja tagumine kaelustihend (need saab ilmselt korraliku kvaliteediga tootjalt mõõdu järgi Laki uulitsast. Sealt, kus sõna "simmerling" ei sallita
)
- käigukasti tugilaager väntvõlli pool (selle saab ilmselt korraliku kvaliteediga tootjalt mõõdu järgi Laki uulitsast)
- survelaager. Komplektina kõik, mis pärast kahvlit
- e.p. välimine rooliots
- käigukastipadi
küsimused:
- kas väntvõlli suurt (see ca 100mm välismõõduga) kaelustihendit (slängis "simmerling") tasub torkida, kui sidurikojas on vaid veidi õlipiisakesi ja tihend on tehase-oma? Ma jätaks selle vahetamata - kui on 30a ülesannete kõrgusel olnud, siis elab ehk pikemalt, kui võimalik uus?
- kas roolikarbist alla tuleva võlli väike (<0,5mm) üles-alla loks on normaalne?
manuspildil on mosu nii, et uks mahub kinni. Selliste pisikeste masinate ja veel tekkimata riiulite ning kola vaates täitsa mõistliku suurusega garaazh. Samas ideaalis võiks ikka min 1m pikem ja 1m laiem olla: ca 70m2 peale mahuks juba nii kola, töölaud kui kaks masinat...