Planeta2 Kirjutas:plaan oli teha nii nagu varem seda teinud olen
ok, sel juhul ise tead kuidas tahad.
Seda pole ma varem kuulnud et surveastme tõstmine just kõrgematele pööretele väände viib aga njah... Ma mõtlesin alati et see just tõstab ainult kasulikku tööd - mida rohkem kokku surud seda rohkem tööd tehakse paisudes.
Muidu saab ka nii et tõstad väljalaset ja ülevoolu paksu vasktihendiga ülespoole(sellisel juhul peab muidugi hülssi veelgi rohkem pealtpoolt maha võtma), sisselaset viilida allapoole suuremaks(natuke rohkem kui selle alumise tihendi paksus), siis peaks teoreetiliselt vääne veelgi kõrgematele pööretele minema ja sellest siis tippvõimsus suureneb. Samas ka kulumine suureneb vastavalt pööretele(sitaks ühesõnaga). Peale tuleb panna külmem küünal, ülevoolukanalid voolujoonelisemaks teha.
Siis suurem karbuss või düüs, resonantskambriga(expansion chamber ingl.k) summuti, mis on vastavate pöörete jaoks ehitatud.
Kui tahad minekut paremaks siis saab pärast seda ülekannet muuta. Vaata ehk leiad poest korviga tsikli hammasratta või siis lased mingis metallitöökojas uue teha.
Ise tead mis teed, võibolla tegin ma arvestustes vea, kui midagi selle teksti järgi nüüd teed siis mina ei vastuta kuidagi
Põhimõtteliselt on nii et suuremate pöörete väände jaoks on vaja anda gaasidele rohkem aega liikuda.
Viies võimsuse kõrgematele pööretele aga kaotad igapäevasõidus mugavuse, võidad võimsuses.
EDIT: Unustasin mainida et selleks et midagi arvestatavalt paremaks läheks pead sa kogu kupatuse ära tegema õhufiltrist kuni summutini. Kui ainult ühte asja teed mõjub see vähe, kett on nii nõrk kui on tema kõige nõrgem lüli.