Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(07-05-2017, 21:33 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Selleks,et keegi ei varastaks teie jalgratast või autut siis peate valima sellise,et kellegil ei tekiks mõtetki. Näiteks erk-tibukollane Audi või roheline BMW...... Kes tahaks sellist varastada? Sellistega ei saa kaugele.... Big Grin

Jah, ei ole see asi nii lihtne ühtegi!
Olen hommikul leidnud sellesama liikurmehhanismi, mida osaliselt minu avataril näha on ja mille mark sinna sinisega alla on kirjutatud, ühel hommikul üsna kurvas seisus. Küljeaken oli sisse löödud, kuigi uksed olid lahti (ma arvasin ka, et kes seda ikka tahab, või kaugele sellega läheb...), süütelukust juhtmed välja rebitud, kokku ühendatud ja sinna oli mõistus ära lõppend... Mul oli aku pealt juhe maas ja aku asukohta nemad ei suutnud tuvastada.
Kuna see masin on ka plekkide poolest peaaegu omatehtud, siis võib arvata, et ainus maailmas!
Ilmselt oli tahetud lihtsalt lõbusõitu teha. Mina pidin edaspidi pleksklaasist küljeaknaga edasi sõitma.

Uus mure. Oleks vaja sellist apastraatust, millega näeks nina ette. Kultiveerimisel, randaalimisel, sügavkobestiga töötades, isegi adraga esitõstukil kivikopp küljes. Kui juhtub jurakam kivi ette, tuleb see koppa võtta ja põlluäärde. Aga üle NHollandi esikapoti ei näe, mis all toimub. Kas kihvad liiga sügavale mulda ja tõstes veereb kivi mullahunnikult maha või jääb hoopis hargi alla.
Kas tagurduskaameraid eraldi on saadaval? Või valvekaamera kohandada- vajab pildinägemiseks laptop`i- mis ei elaks jälle traktoripäevagi üle. Või hankida näpuga hõõrutav telefon ja tõstukile mingi seebikarp-fotokas külge. Aga kuidas nad kokku pookida? Ja et ei peaks paari vihmapiisa pärast värki maha kruttima hakkama.Või pakutakse traktorimüügis sellist lisaseadet ja leiutan jalgratast?
Tagadi pakkus BTR tripleksi...Nujah, allveelaeva periskoopi neil polnd suuruse pärast kaasas.

Täitsa olemas on eraldi tagusduskaameraid nii koos ekraaniga kui ka integreeritavaid olemasolevatesse ekraanidesse.

Kas Eestimaal ka saadaval? Kuskohalt näiteks Viljandis- Pärnus otsida?

Endal selline kogemus, et osad hiina tagurduskaamerad ei kannata 12V pingega pikalt töötamist. Pole ette nähtud. Keegi ei tagurda ju tundide kaupa. Korraks kannatab kuni 17-18V, aga poole päevaga sureb ka 12V-ga ära. Mõned kaubikumehed tahavad aga kaamerat pidevalt sees hoida, peegli asemel. Aitas toite 9V-ni viimine. 
Üks nüanss veel - tagurduskaamerast tulev pilt on peegelpildis. Kui kasutada spetsiaalset LCD-d, millel on olemas omakorda kujutise peegelpilti keeramise funktsioon, saab pildi jälle õigeks. Ettepoole vaatava kaamera puhul on see oluline et parem-vasak pool klapiks. Valvekaamera näitab 1:1 pilti. Kujutise pööramine või mittepööramine pannakse paika elektrooniliselt kaamera trükkplaadil.
Kaamera järgi sõitmine on algul suht harjumatu - ruumitaju ei ole.
Ehk oli abi.
Müüsin ja remontisin neid kunagi.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kui vanal nõukaaegsel propaaniballoonil ventiil maha keerata, siis mis mõõduga ava sealt vastu vaatab? Kas 3/4 tolli ja üsna terav koonus? Kas keegi oskab täpselt öelda või ehk saab ära mõõta?

(08-05-2017, 21:33 PM)zidmootor Kirjutas:   mis mõõduga ava sealt vastu vaatab?
Avast mõõtes umbes 24mm ja kraani keerme pealt koonuse keskelt 27mm. Väga terav see koonus ei tundu, siuke tavaline. Seega siis ilmselt jah torutoll 3/4.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(27-04-2017, 19:48 PM)52mees Kirjutas:  
(27-04-2017, 19:23 PM)Tift Kirjutas:  Nii...väike arutlus. - 3000 tundi töötanud 3-silindriline diiselmootor. ca 100 tundi tagasi vahetatud õli ja filter. Hakkas lärmi lööma, et midagi on viltu mootori õlitamisega. 
 Võtsin õlirõhu anduri maha . (vahepeal olgu öeldud, et õlitase on normis :Smile  Ühendasin lahti kõrgsurvepumba klapi juhtme, et mootor käima ei hüppaks. Andsin võtit - anduri august ei tulnud ...midagi. Mitte poolt piiskagi! Keerasin ka filtri maha - khmm, sama lugu. Kes arvab samuti nagu mina, et õlipump või seda käitav ajamiosa on koostööst loobunud, see tõstku käsi üles!

No kui õli on, siis ei saa selle viga olla ju Toungue . Aga võimalusi mitu näiteks: õlivõttur sodi(vms kraam) täis, tõsi võib ka pump olla või ajam. Kõige parem oleks võtta karter maha ja vaadata. Kui saladus pole, siis mis masina mootor?
 Eemaldasin karteri põhja - probleem kargas otse näkku! Õlivõtutoru oli lahti murdunud ..või õigemini pooleks murdunud! Krt...kuidas saab selline asi üleüldse juhtuda! Mõra oli seal, kus toru on kokku joodetud ühendusklotsiga, õigemini umbes 8-10 mm sellest eemal. Jupp maha, vana tükk klotsist välja ja toru uuesti külge. Jäi nats lühem - no las sai, kõrgus jäi samaks.


Gaasiballoonidel kehtib oma standard. Ei ole nii nagu silindrilistel avadel, et M8 ja M10 jne...
Kui on tarvis keeret üle lõigata, on selleks olemas spetsiaalne lõikur.
Kui tahad sellest balloonist midagi ise ümber ratsida, suruõhupaaki näiteks, siis soovitan edasise kimaroi vältimiseks minna üle õhu- või hüdraulikamaailma. Jubinaid on vabamalt saada ja on odavamad ka.

https://www.iso.org/standard/50448.html

Kallis lõbu on see kui tahad kraanile järgnevast vasakkeermest edasi arendada. Kunagi ammu ostsin selle stutseri ja järgmise ülemineku 10mm-sele voolikule, arve oli peaaegu 1000 krooni. Kui sinna avasse 3/4 keermega toru sisse läheb (tõenäoliselt läheb, võibolla peab otsa tiba koonusesse töötlema), siis edasi pane mida iganes järgi, kõik jupid kopikate eest. Mul oli vaja kraaniga ballooni, millel voolik järgi. Praegu kasutan ammust investeeringut propaaniballoonide pesemiseks, teises vooliku otsas on standardne aiatehnika kiirliide.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(08-05-2017, 22:40 PM)Marko Kirjutas:  Kallis lõbu on see kui tahad kraanile järgnevast vasakkeermest edasi arendada.

Selle järelduseni jõudsin ka ise ja siis mul tekkiski küsimus, et mis pilt sealt avaneb kui kraan eemaldada.
Mõte on jah õhupaagina kasutada, mis ta niisama seisab.

(09-05-2017, 08:40 AM)zidmootor Kirjutas:  
(08-05-2017, 22:40 PM)Marko Kirjutas:  Kallis lõbu on see kui tahad kraanile järgnevast vasakkeermest edasi arendada.

Selle järelduseni jõudsin ka ise ja siis mul tekkiski küsimus, et mis pilt sealt avaneb kui kraan eemaldada.
Mõte on jah õhupaagina kasutada, mis ta niisama seisab.

Ma tegin ka propaani balloonist kunagi survemahuti. Keeret edasi arendada on tõesti probleemne kuna esiteks juba vasak keere aga ma lasin kraani enda väljundava seestpoolt ära keermestada  ja kruvisin K-rautast ostetud õhustutseri sisse. Toimib. Saab veel ballooni kinni ka keerata ja survet säilitada tulevasteks päevadeks. Maksis see pull paar eurikut kui treialiga koos ära joodud õlled välja arvata.

Aquila captas non muscas.

(08-05-2017, 20:14 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas Eestimaal ka saadaval? Kuskohalt näiteks Viljandis- Pärnus otsida?

http://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/tra...camera-1-3-

täiuslik komplekt maksab seal 402 euri http://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/tra...lekt-9-lcd


OLE LAHKE

Veel pole maha löödud

ehk oleks abiks kui peegel või peeglid kun-i raami külge aretada?

(09-05-2017, 09:29 AM)diesel Kirjutas:  ehk oleks abiks kui peegel või peeglid kun-i raami külge aretada?

Peeglitest on vähe kasu, kuna nendest paistab vähe. Tagurduskaamera on mugavam ja parema vaatenurgaga. Pakuvad neid vist kõik poed.

Ma ei tea, milline NH on jutuks, kuid kõvematel mudelitel on juba kaameravalmidus paneelis olemas - vaja ainult sobiv tükk soetada ja kaabel pesasse pista.

Kes on keemias tugev?
Kas argoon reageerib miskil viisil õlidega või võib teda julgelt õli sisaldava kompressoriga kokku suruda kartmata keevitusomadusi halvendavaid lisandeid?
Inertgaas justkui ei tohiks reageerida teiste ainetega?
Valdab keegi teemat mis kompressoreid kasutati näiteks argooni ja hapniku balloonidesse pumpamiseks?

(09-05-2017, 17:41 PM)2715 Kirjutas:  Kes on keemias tugev?
Kas argoon reageerib miskil viisil õlidega või võib teda julgelt õli sisaldava kompressoriga kokku suruda kartmata keevitusomadusi halvendavaid lisandeid?
Inertgaas justkui ei tohiks reageerida teiste ainetega?
Valdab keegi teemat mis kompressoreid kasutati näiteks argooni ja hapniku balloonidesse pumpamiseks?

100 % ära mine hapnikupudelile õlise asjaga ligi,ülejäänud suht kama.

Hapnikule kindlasti ei lähe õlise asjaga ligi.

(09-05-2017, 17:41 PM)2715 Kirjutas:  Kas argoon reageerib miskil viisil õlidega või võib teda julgelt õli sisaldava kompressoriga

Kuskohas seda atmosfäärirõhul argooni vedeleb?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Igal pool peaks olema, iseasi kuidas teda puhtalt kätte saab.

https://et.wikipedia.org/wiki/%C3%95hk
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne