M401 Diesel rat rod
#21

Kui kellelgi oleks pakkuda Mersu 5/112 velgi 22tolli 2tk vöivad olla
mingite vigadega vöi möraga,oleks esialgu vaja lihtsalt möötude
paika panemiseks pärast ostan sellised nagu vaja.....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#22

Sihandset mõõtu ilmselt iga kuuri alt ei leia. Kui viitsid talveni oodata, kannatab ilmselt mõnelt blingerilt suvepastlaid laenata. Essumehed ikka tahavad oma autode sõiduomadused võimalikult suure velje ja madala rehviga sügavale peppu keerata. Iseasi, kuidas neile essumeestele küje alla pugeda...

Mõõdud saad ju võtta ka suvaliste teadaolevate velgede järgi. 17" ilmselt vedeleb iga teise nurga taga. Jeebuliste poldiring on siis teine, vajad sõiduautovelgi.

Kuigi ma ei kujuta ette, kui pikk ja lai peaks alma olema, et säärased tõllarattad seal all vähegi ansamblissesobivalt keerlema passiksid. Big Grin
Vasta
#23

Edasijõudnud kasutavad täiesti süüdimatult ükskõik mis mõõtu ükskõik millise auto all.

https://www.youtube.com/watch?v=k7BmYy_Silk

EDIT: see on isegi parem:

https://www.youtube.com/watch?v=_EZxTLKx1C8

Selles osas on võsal õigus (nagu alati), et ilmselt on lihtsam see koletis näiteks vahtplastist improviseerida tavalise sõiduka ratta ümber. Natuke kaltsu ja liimi/värvi umber ja kannatab mõned korrad üle garaazipõranda ka veeretada. Koormata muidugi ei saa.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#24

(05-05-2017, 22:54 PM)impreza minu esimene Kirjutas:  auto oli kah m401 mille mulle kasu isa kaheksanda klassi löpetamise puhul ostis 

Ega auto ninal jaaguarit polnud, mille silmades suunatuled olid?

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta
#25

Ega need ratad ei peagi sinna kohtadesse mahtuma kus nad
algselt olid..
See minu meelest üks parimaid näiteid sellest kuidas uus ja
vana kokku sobitatud...
https://www.youtube.com/watch?v=RY2C9p4TrPM
see isegi parem
https://www.youtube.com/watch?v=Vx-tB-JXQvc

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#26

Palun ennetavalt vabandust halva suhtumise pärast aga mõlemad viimativiidatud oleks pidanud ehitamata jätma IMHO. On palju muid toredaid suundi ümberehitusteks, nagu ka see, millega Stallone siin sõidab:

https://www.youtube.com/watch?v=W7gG1anhnUI

Võimalik, et ma olen rikkis või ajast maha jäänud, aga need maa peal lösutavad ja tarbimisväärtust mitteomavad "autod" ei meeldi mitte kopka eest.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Neegriveljed võiks ikka neegritele jätta.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#28

(08-05-2017, 01:09 AM)Marko Kirjutas:  oleks pidanud ehitamata jätma

Miks?
Et kõik projektid oleksid ühesugused? Ja kõikidele meeldivad? See on võimatu nagunii, sest hater'eid on alati ja absoluutselt iga žanri kohta.

Tarbimisväärtusest nii palju, et vähemalt esimeses videos olev auto on õhkvedrustusega ja seega ilmselt täiesti vabalt tarbitav. 
Jaapanis on näiteks VIP-skenes auasi ehitada autod staatilise vedrustusega ja ka seal riigis ei saa rääkida peegelsiledatest teedest. Videotestki näha (ja ka kohapeal olen korduvalt vaadanud) kuidas stanged jäävad parklast väljudes serva taha maha ja teelainetuses põhi kriibib.
Aga so what? Võtmesõna on custom - see on eneseväljendus. Tuleb teha selline asi nagu endale meeldib. See, et mõne autoga on ebamugavam sõita kui teisega, ei kaota veel tarbimisväärtust ning on eelkõige omaniku enda asi kui palju või kas viitsib taluda. Üldjuhul fun factor on ebamugavusest üle.

Suured valuveljed pole ka minu maitse (üldse), aga ometi on põnev, et keegi ka selliseid asju ehitab. 
Model A-d, '50 Merc'id ja '64 Impalad on küll väga ägedad, aga samas ka kõige populaarsemad toorikud ja neid on pea ühesuguseid väga palju. IMHO on just värskendav näha midagi teistsugust tehtavat.
Ja kui see miski teistsugune ei meeldi, siis, nagu öeldud - on väga palju neid, mis on nö aabitsa järgi ehitatud ja paitavad ka konservatiivse publiku meeli. Kuid kordan sedagi - ka nende projektide puhul leidub alati inimesi kes leiavad, et nad ei saa aru või on nende meelest mõttetu pill Big Grin

Aga mis siin salata, kuigi olen aastatega muutunud oluliselt rohkem tolerantsemaks, siis kipun ise ka mitmete projektide üle mingite maitsevääratuste tõttu virisema. Praegu seda tiraadi kirjutades just piinlikkusega meenus, et nädalavahetuselgi teritasin ühe auto kallal veidi keelt ja sel hetkel ei tulnud meeldegi, et see ju samuti on omaniku eneseväljendus ja põhjus virisemiseks oli vaid minu maitses ning see, et ma ise oleks tahtnud selle auto hoopis teistmoodi teha Big Grin
Ning jõuan taas sinnani, et eks siis tuleb ühel päeval selline pill hankida ja sellisel viisil eeskuju näidata.

Ehk siis - küsimus on maitses. Ning see, et mingi žanr (muusika, auto, kunst, midaiganes) ei vasta vaatleja maitsele, ei tähenda, et see žanr ise halb oleks.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#29

(08-05-2017, 10:16 AM)Jarmo Kirjutas:  
(08-05-2017, 01:09 AM)Marko Kirjutas:  oleks pidanud ehitamata jätma

Miks?
Et kõik projektid oleksid ühesugused? Ja kõikidele meeldivad? See on võimatu nagunii, sest hater'eid on alati ja absoluutselt iga žanri kohta.
...
Aga so what? Võtmesõna on custom - see on eneseväljendus. Tuleb teha selline asi nagu endale meeldib. See, et mõne autoga on ebamugavam sõita kui teisega, ei kaota veel tarbimisväärtust ning on eelkõige omaniku enda asi kui palju või kas viitsib taluda. Üldjuhul fun factor on ebamugavusest üle.

Jämedalt olen Jarmoga väga nõus. Mis ei tähenda, et ma mõistusevastast kaarikut nähes ei tohiks arvamust omada, eksole. Big Grin Uhkel omanikul peaks siis olema sedapalju selgroogu, et arvajad puu taha arvama jätta.

No õnneks teemaalgatajal on. Sellest ka minu nokkimine Big Grin
Vasta
#30

Tarbimis väärtus on mul suht savi,peaasi et endale meeldib. Mugav ta olema kah
ei saa Muidugi on Jarmol öigus kogu sellised asjad ongi enese väljendus.
Kriitika on aru saadav,köikidele meeldida kah ei saa aga just sellist asja suurte
velgedega olen unistanud ehitada juba pikemat aega.
Teen ta sellisena nagu just mulle meeldib.Kui pärast kellegile meeldib väga hea kui
ei pole kah midagi katki........

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#31

Eks suurel veljel ja neegriveljel on vahe ka sees. Näiteks 22,5 tolli veoka plekkvelg kõrge rehviga on mõne aplikatsiooni puhul täiesti okselepuhkemata vaadeldav lahendus. Aga see on muidugi õige, et eks ehitatakse asju ikkagi ennekõike endale ja kui neid laiemale avalikkusele presenteeritakse, siis tuleb arvestada ka sellega, et kõigile kindlasti ei meeldi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#32

Mullõ juba praegu meeldib... juba mõte sellisest isendist meeldis...  Rolleyes   Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#33

Asi hakkab juba mingit kuju vötma,ehk saab see nädal veel
katuse kah peale Kere tegin 15cm lühemaks muidu tundus
kole soolikas olema,kui palju laiemaks teha selgub juba järgmine nädal.
Katus mingi 10cm madalamaks ja siis vaatame kas meeldib vöi mitte vöi
tuleb veel midagi ette vötta.
Aga selliste meeste ees tuleb müts maha vötta kes selliseid autosid
originaaliks ja veel paremaks teevad mul nii palju kannatust poleks......                                
Täna uurisin mingeid velgi 22 tolli tundusid küllaltki väiksed selle
asja tarbeks Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#34

(09-05-2017, 22:31 PM)impreza Kirjutas:  Täna uurisin mingeid velgi 22 tolli tundusid küllaltki väiksed selle
asja tarbeks  Big Grin

Huumorimeelega on õnneks korras, Võsa mainitud selgrooga ka, meil saab edaspidi ka tore olema, nii tehnika kui ka Briti huumori koha pealt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#35

(07-05-2017, 19:45 PM)impreza Kirjutas:  Ega need ratad ei peagi sinna kohtadesse mahtuma kus nad
algselt olid..
See minu meelest üks parimaid näiteid sellest kuidas uus ja
vana kokku  sobitatud...
https://www.youtube.com/watch?v=RY2C9p4TrPM
see isegi parem
https://www.youtube.com/watch?v=Vx-tB-JXQvc

Loodan, et tuleb ikkagi eelmise projektiga nähtud ehe ja stiilne rotikas, mitte eelmainit linkidelt vastu vaatav lakutud ja sile bling bling... Välja on pakkuda 22,5" roostes velgi, kahjuks muidugi veoka alt ja 4-ja velje kaal võrdub poole projekti kaaluga...
Vaatan juba oma kahe roosteauguga igapäevaliikurit selle nurga alt, et nah...jaa neid lapitud roosteauke üle värvima hakata. Big Grin


Vasta
#36

22.5 veoka valuveljed ka viimasel ajal üsna mõistliku hinnaga...

Samas sikutasin gaz 53 veljele 20" sõiduka slikid peale ja väljanägemine üsna ülbe.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#37

Minu punktid lähevad ruumide sisekujundusele. Teemakohasele portele 10 punkti. Big Grin
Vasta
#38

Müts pähe tagasi, ainult vähe madalam.....            

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#39

Kolme lõikega katuse madaldamine tähendab ilmselgelt kere lühendamist, muudmoodi ei tule nurkasid muutmata mingi valemiga välja. Võtsid põhjast jupi välja?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#40

Põhja ju vist polegi veel? Härra Marko kolme lõike teooria saavutatud tagumise ukse lühemaks lõikamisega? 401 oli minu kadunud isa esimene auto ja ühtlasi minu esimesed mälestused perega autosõidust ja minu esimesed meetrid roolis. Sellega seoses oli ka mõned postid tagasi jaaguari küsimus. Meie pere mosul mis kunagi müüdud sai oli kapotil jaaguari embleem mille silmades olid tuled Big Grin

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne