Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
(09-05-2017, 17:53 PM)pkmp Kirjutas: (09-05-2017, 16:52 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: (09-05-2017, 16:18 PM)52mees Kirjutas: Vot tak. Tulge veel ütlema et ei viitsi remontida.
No tore. Kui korda said siis peaks ju rõõmus meel olema. Nagu peale koolieksameid....
Ja eriti rõõmus veel siis, kui viimaseks kätepühkimiseks laualt kaltsu võttes avastad stopperrõnga mis teadagi pidi olema seal kõige sügavamal traktori sisemuses...
Vot siis oleks terve garaaz neid "remondi sõnu" täis ja nii palju, et isegi naabrid kuulevad
.
Tegelt läheb liiga OT-ks ja mida me teemat ikka risustame.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Tere, teab keegi vanakooli russimeestest, kus asub 50/52 armatuuril signaali nupp/lüliti? Omal pole õrna aimugi, kus see peaks olema. Tänud ette!
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 40
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Mul on 52-l signaali lüliti roolisamba küljes alumisel küljel koos tulede lülitiga
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Originaalist on 52 signaali lüliti roolisamba paremal küljel sinna spetsiaalselt keevitatud kahe kõrvaga torukujulises hoidikus . Kõrvadel on sees keermestatud 4 mm auk kuhu keeratakse lüliti kinni.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Üldiselt on nende vene masinate laagrilõtkudega selline teema: regullitakse lõtk selliseks, et kui Priima paki paber vahelt läbi lasta siis peavad paberi peale jääma selgepiirilised hamba jäljed. Kui kusagilt serva läbi lõikab siis on veits vähe lõtku.. Kuna viimasel ajal on Priimaga tuuga siis olen kasutanud näiteks kaerahelveste pakki pappi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 376
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
6
Omal ajal rändasid sellised lisavarustused juba tehase värava taga kuskile ära, täiskomplektsuses asju jöudis vähe sihtkohta...
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Selline küsimus, ehk keegi mäletab, mis tuli lisaks uue traktoriga kaasa vanast ( enne taasiseseisvumist) ja mis tuleb nüüd kaasa ?
Päris suur kast asju oli. Termos 3L, mootori soojenduskate, päris korralik võtmekomplekt tavotiprits ka, tungraud, elektriline klaasipesur, turvavöö, hüdro kiirliited, palju tihendeid enamus rõngastihendid, midagi oli veel aga ei mäleta enam, aasta oli siis 1979.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
18-05-2017, 22:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2017, 22:58 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Hüdrosilinder Z-75 haakeriista jaoks, plokikaane ja klapikambre kaane tihend, raamat(manuaal vastavalt margile), tehniline pass, rehvirõhu manomeeter, kompressori voolik, roomiktraktori kastis oli tihti tankikell
Postitused: 23
Teemad: 20
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Mtz82le tehti mootori kap remont ja õlisurvet enam pole,ei näita.Kust viga otsida?
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
On juhuseid olnud, kus tsentrifugaali "liiga hästi" puhastades kadus samamoodi õlisurve ära. See sisemine nö. "meevurr" korpuses oli ära mõrastatud ja peale seda kui sisemus ära puhastati paksust masuudikihist, siis surve njetu. Aitas vurri vahetus.
Almost Again
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Tere, järjekordne probleem. Nimelt tahab mootor minna liiga pöördesse. Viga tuli järsult. Tühikäik ok, aga täispöördeid on umbes kõrva järgi 2500, kuigi peaks olema ainult 1850. Mõtlesin et plunsu max asendis kinni aga ei. Tundub nagu oleks regulaatoris viga. Oskate midagi pakkuda?
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.