Tsiklisõitjate lugu vaadates jäi mul ette ainuke asi mis silma riivas-nimelt kui peale sihukest käbla käimist hakati käsi seljataha väänama..... Peaks ju aru saada olema,et peale sihukest lendamist võivad kondid katki olla. Kui sul näiteks kuskilt katki on ja valutab,hakkaks vist ka ise ropendama. Hirmus häda oli nagu,et peab ikka kätest kakkuma hakkama. Muus osas kõigiga nõus,kui teed siis ka vastuta. Juhtub,ikka juhtub. Mis mats see õpetuseks ja elu läheb edasi. Teatud asjadega tuleb leppida,elu õpetab. Kõik me eksime.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2017, 12:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-05-2017, 11:23 AM)Veskioja Kirjutas:
(05-05-2017, 09:52 AM)v6sa Kirjutas: Kuna minul ei ole kombeks liikluses ajudeta idioodina ringi paarutada, siis jah, ma ei näe politseil süüd. .
Hahaaa,tõenäoliselt enamus,nii siin foorumis kui FB jne.taovad omale vasta karvast rinda,et me oleme niii seaduse kuulekad jne.näitame alati korralikult suunda ja anname teed jne.Ei usu,kohe kindlasti mitte,ära sa nüüd võta seda isiklikult,see lihtsalt oli nii heasti öeldud
Ma teiste kohta ei tea. Aga ma kindlasti ei kvalifitseeru eeskujulikuks juhiks. Kindlasti jääb vahel tühjal teel suunatuli näitamata, kohe kindlasti saab mõnikord möödasõidu lõpetamisel lubatud kiirust ületatud, oma õuel autot ümber parkides ma turvavööd ei kinnita, kiirustamistasu maksan kohusetundlikult ja alla lubatud kiiruse sõidan väga harva - õudne liiklushuligaan ju.
Samas on mul null süülist kannatanutega avariid 40 + kkm aastase läbisõidu juures viimase 15 aasta jooksul. Viimastel aastatel olen kurvastusega märganud, et igal nädalal hoian oma aktiivse tegevusega ära vähemalt ühe (aga enamasti mitu) avarii, mida austet kaasliiklejad lahkesti pakuvad. Sestap julgen arvata, et mul siiski on õigus midagi arvata.
Loomulikult arvasin ma kakskümmend aastat tagasi endast oluliselt paremini. Ma olin täpseima käega juht siinpool Uuraleid ja tehnikast taipas Bruno Sacco peaaegu võrdselt. Aga elu õpetas, et füüsikaseadusi ei anna kuigi palju painutada ja lollimängimine lõpeb varem või hiljem parimal juhul mõlkis eneseuhkusega. Õppimist kiirendas oluliselt elu pakutud võimalus olla esimesena kohal mitmel avariipaigal. Kuulda deformeerunud mootorist sisinal väljuva jahutusvedeliku kurjakuulutavat heli, seista tundmatuseni kägardunud autovraki kõrval teadmata, kes autovrakis olevatest on veel aidatav ja kellega enam kiiret ei ole...
Täpselt aru ei saagi, et mis ja mida, ilmselt pissitatakse pensionisammast.
Tõsi, valitud koht tundub veidi kummaline.
Teisest küljest, vaba maa ja vabad inimesed, ise teavad mis teevad.
On näha, et alguses on tee äärde seisma jäädud. Aga peaaegu savi sisse ära uputud. Siis kuidagi tee peale tagurdatud. Lapse pisitamine käsil neh. See betonka kindlasti libe ja kihutaja keeras tee pervele ja otsa inimestele
Koht: Tartu Ringtee, Viljandi mnt. ringristmik.
Sisu...
Olen paar korda juhtunud sama asja nägema ja ütleme nii, et endal on .
Alustasime koos Viljandi mnt. väljuvalt suunal. Kui meie olime läbinud 1/4ringist ja eksinud õnnetu 3/4, saimegi kokku .
Ikka juhtub, eriti kui harva linnas ja veel võõras. Kuuldavasti selle ringiga nii mõnelgi kutselisegi probleeme olnud.
Aga see pole teema.
Mõistusevastane on see, et linna ühel tihedaima liiklusega ringil ei leidu tipptunnil kedagi, kes oleks tahtnud-viitsinud inimesele appi minna, vähemalt 10 autot põikasid-trügisid mööda, enne kui proua õige suuna sai, seda siis üle piirdekivide tagasipöördega, muu liiklus seismas.
See Villjandi maantee ring on eesti kohta natuke üle pakutud. On kopeeritud hollandit aga meie vanem rahvas pole harjunud sellise schedöövriga. Ja seda eesti olematu ringliikluskultuuri juures. Isegi panin esimest korda seda ringi nähes puusse.
Pole sel ringil viga miskit, kui märke mõistad vaadata ja natuke kujutusvõimet ka olemas siis saab hakkama. Ega laiusepoolest oli ka ennem viljandi ring kaherealine aga vähesed kes sellest aru said. Nüüd korralikult tähistatud ja ringi läbilaskevõime grammikese suurem kohe.
(29-06-2017, 08:57 AM)mlsluik Kirjutas: Pole sel ringil viga miskit, kui märke mõistad vaadata ja natuke kujutusvõimet ka olemas siis saab hakkama. Ega laiusepoolest oli ka ennem viljandi ring kaherealine aga vähesed kes sellest aru said. Nüüd korralikult tähistatud ja ringi läbilaskevõime grammikese suurem kohe.
See ring on hea koht harjumuste raviks. Vaatad enne ringi märke, ringil vaatad jooni/kive ja sõidad kui autopiloodiga.
Need kes liialt oma peaga mõtlema hakkavad on hädas.
Antud juhul seisis proua mitu hetke vasakus reas, nina õiges suunas. Siis kiilus kuskil kinni, pani vasaku suuna korralikult sisse ja hakkas välimist ringi mööda minema. Kuna tegu veel spiraalringidega, siis oligi vältimatult sisemisel ringil, kivid ümberringi ja kogu liiklus tuleb vastu.
Viljandi poole maha aidates ei saanud ütlemata jätta, et olgu ettevaatlik, seal on 3 ringristmikku veel...
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2017, 11:20 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(29-06-2017, 10:38 AM)hulgus Kirjutas:
(29-06-2017, 08:57 AM)mlsluik Kirjutas: Pole sel ringil viga miskit, kui märke mõistad vaadata ja natuke kujutusvõimet ka olemas siis saab hakkama. Ega laiusepoolest oli ka ennem viljandi ring kaherealine aga vähesed kes sellest aru said. Nüüd korralikult tähistatud ja ringi läbilaskevõime grammikese suurem kohe.
...
Antud juhul seisis proua mitu hetke vasakus reas, nina õiges suunas. Siis kiilus kuskil kinni, pani vasaku suuna korralikult sisse ja hakkas välimist ringi mööda minema. Kuna tegu veel spiraalringidega, siis oligi vältimatult sisemisel ringil, kivid ümberringi ja kogu liiklus tuleb vastu.
Viljandi poole maha aidates ei saanud ütlemata jätta, et olgu ettevaatlik, seal on 3 ringristmikku veel...
Kui ma nüüd ei eksi siis antud hõbedane Compact on juba teada tuttav Märgatud24 Tartus grupist hoiatusena ringteed valetpidi sõitjana või analoogsete lolluste tegijana. Ise oleks ka just nagu seda masinat (jääb ju harulduse tõttu kergesti meelde) Viljandi ringil või siis Sõpruse ringil tagurpidi näinud, juhtisin veel kõrvalistuja tähelepanu et näe bemm vist ringteed driftides näpust läinud ja suutnud 180 kraadi teha ning nüüd ei saa enam aru kuhu poole minema peab. Nii et tegu pigem kroonilise udupeaga, kelle sobilikkus liiklusesse on üsna küsitav (analoog Tallinnast Subarik).
(29-06-2017, 08:00 AM)Basilio Kirjutas: Valges olen hakkama saanud, aga esimest korda sinna pimedas sattudes ...
MIs tolles ristmikus siis on? Tartu omale kõvema Haabersti ringi teinud kui Põhja Eestis ongi v?
Ega siin muud polegi kui harjumused, ring pole traditdiooniline ah las olla ring vaid nõuab veidi distsipliini ja tähelepanu. Kui sa aga oled harjunud põigiti läbi ringi sõitma kuhu parasjagu vaja siis siin rangelt joonte(müüride) vahele surutuna tekitab nii mõnelegi hulgaliselt küsimusi. Kõige suurem segaduse tekitsja ongi see kivi millest suvalt üle ei saa sõita.
Hea et meil siia pole veel inglise stiilis ringe tehtud siis alles saaks nalja.
Kasutan seda ringi 3-4 korda päevas kindlasti ja vähemalt ülepäeviti näen kuidas keegi : kas sõidab seal üle kivide, läheb uuele ringile, sõidab mulle samamoodi vastu või on lihtsalt avarii teinud. Kahjuks ei ole vist võimalik kusagilt vaadata avariide statistikat võrdluses rekonstrueerimisele eelneva ajaga. Aga ma olen kohe kindlasti veendunud, et ennem oli avariisid vähem. Samas on ringi läbilaskvus tõesti parem ja sõidueksamil pidi see olema väga hea indikaator eksaminandi võimete kohta