Bensiin & muud mootorikütused

(20-05-2017, 23:12 PM)Marko Kirjutas:  
(20-05-2017, 23:03 PM)Wiki432 Kirjutas:  Järgmise käivitusega kaasnes kohutav vibratsioon.

Väidavad siin, et vända sirgestamist saab teha lihtsalt tera maha ja torujupiga natu paenutada, mlsluik vist kirjutas kuskile. Ma ei jaksa ka kõike mäletada, kõvakettal ruumi on aga otsi üles ka Big Grin
OT:
Toru jupp ja 5kg haamer oli minul selle jaoks kui igapäevane see töö oli kunagi. Traadijupp oli kerekülge pätsutatud mille teine ots ulatus väntvõllini ja see oli indikaatoriks, mille järgi sai hinnata kui kõver veel on. Traadijupp oli hea, järgmise kere külge pannes sai kohe vajaliku kõveruse anda, et kaugus sobiks ja täppis seade tööd saaks teha. Torujupp oli siis selleks, et vända otsa ära ei taoks.
Pika toruga ei proovinud. Siis oleks ilmselt pidanud panema niiduki kusagile kinni ja toru/haamer varjant sobis mulle piisavalt.



Bensiinidest.
Meil siin kunagi oli mingi tankla nimega 7.(täna, sörkiv kei) sealt tankides Honga TV600C paaki kütust 95, ei tahtnud masin enam eriti gaasi keeramist, Hakkas detoneerima. Kui spido seier ületas 90km/h hakkas kah kostuma detonatsiooni kilinat.
Aleksela kütus ei sisaldanud võimsust ja käivitus vähe kehvasti.
Olerex käis ilusti ja käivitus ilusti. Nüüd kaks aastat hiljem oli see sinna tangitud ollus veel paagis ja käivitus ilusti, sõitis pisut nirult.
Kõik kütused siis 95 kirjaga.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

Värsked andmed - Stiga murutraktor käivitus ületalve paagis seisnud 95 päraga mõne sekundiga. Ilmselt oli väike viivitus tingitud sellest, et miskipärast oli heedri vedu sisse lülitatud, lisakoormus kiusas starterit. Koormuse eemaldamisel käivitus kohe.
Sellegipoolest tõin järgmiseks 98 tähisega bena...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Aga palun, saage tuttavaks ... Eesti "õlibisninses" nelja käpa, saba ja karvadega tegev kass, parajasti tööpostil... reageerib nimele "Masuut", magab nagu näha, kus aga saab ja kellega saab (pool tundi otsisin maja pidi taga)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta

Veel luureandmeid - täna käivitasin see aasta esimest korda ületalve seisnud 3,5 Strattonit, paagis 95. Neli korda pumpa ja ESIMESEST tõmbest käis kohe. Vanust 10+ aastat, hooldada pole ka viitsinud eriti.
Võimalik muidugi, et Viimsis ei julge keegi mingit kiireltvananevat hetkeks normi upitatud bena müüa Big GrinBig Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Sõbra juures vahetasime generaatoris ja saes, aasta seisnud Aspeni tavalise 95 vastu välja, sest Aspen ei pannud enam aparaate käima. Tiri või segaseks ennast, lihtsalt ei käivitu ja kõik. 95 sisse ja plärts käima. Täna panin oma murutraktorile hääled sisse. Paagi põhjas oli 100g eelmise aasta 95'te näha. Nii kui starterit andsin pill hakkas laulma.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Värske bensiin tegi nii muruniiduki värvitud korpusega (valmistaja tehase värvitud). Värv tõusis üles, nagu suur vesivill...

[Pilt: 1]

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Pole ju midagi imestada, sest värvieelsed etapid on läbimata. Ise kasutan juba aastaid pintslite ja värvipüstoli puhastamiseks bensiini. Värvi vedeldamiseks ei sobi hästi.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(11-06-2017, 14:15 PM)metsakohin Kirjutas:  Pole ju midagi imestada, sest värvieelsed etapid on läbimata. Ise kasutan juba aastaid pintslite ja värvipüstoli puhastamiseks bensiini. Värvi vedeldamiseks ei sobi hästi.
Küsimus:  Mis puutub siia värvieelne ettevalmistus, kui värv ise muudab oma omadusi, tõmbub "krimpsu" ja laguneb, nagu "lehesaiake"  Tegu vast pulbervärvimisega.

Ps. Tegu ei ole uue niidukiga, vaid aastatega kõiksugu kütuseid söönud ja värv ok...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Pulbervärv  ei sula ,ainult koorub,ta ju piltlikult plastik.
Vasta

GAZ auto karburaatori ujukiruumi aken on kah plastikust, aga valgus oma pesast välja nagu sült...  Karburaator pidevalt kasutuses sügavast vene ajast saadik.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(11-06-2017, 16:48 PM)h2rra Kirjutas:  GAZ auto karburaatori ujukiruumi aken on kah plastikust, aga valgus oma pesast välja nagu sült...  Karburaator pidevalt kasutuses sügavast vene ajast saadik.

Küllap keegi enne Sind sinna pleksi toppinud.Pulbervärv aga vaatamata sellele bensuga ei reageeri.
Vasta

(11-06-2017, 17:21 PM)linnuke Kirjutas:  
(11-06-2017, 16:48 PM)h2rra Kirjutas:  GAZ auto karburaatori ujukiruumi aken on kah plastikust, aga valgus oma pesast välja nagu sült...  Karburaator pidevalt kasutuses sügavast vene ajast saadik.

Küllap keegi enne Sind sinna pleksi toppinud.Pulbervärv aga vaatamata sellele bensuga ei reageeri.
Hr. Linnuke.  GAZ autode ujukiruumi aknad ongi plastikust ehk akrüül klaasist, mis aegade pikkusele vaatamata püsis oma kohal ja ei muutnud oma füüsikalisi omadusi vedeliku, (mille nimetus on bensiin) toimel. 
 Nüüdisaegne vedelik nimetusega "bensiin" aga muudab nii värvi, kui ka teiste materjalide füüsikalisi omadusi.
  Pildi postitasin spetsiaalselt sest kogu foorum on täis  ainult tõestuseta "jutulõnga" minul oli nii...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(11-06-2017, 17:51 PM)h2rra Kirjutas:  
(11-06-2017, 17:21 PM)linnuke Kirjutas:  
(11-06-2017, 16:48 PM)h2rra Kirjutas:  GAZ auto karburaatori ujukiruumi aken on kah plastikust, aga valgus oma pesast välja nagu sült...  Karburaator pidevalt kasutuses sügavast vene ajast saadik.

Küllap keegi enne Sind sinna pleksi toppinud.Pulbervärv aga vaatamata sellele bensuga ei reageeri.
Hr. Linnuke.  GAZ autode ujukiruumi aknad ongi plastikust ehk akrüül klaasist, mis aegade pikkusele vaatamata püsis oma kohal ja ei muutnud oma füüsikalisi omadusi vedeliku, (mille nimetus on bensiin) toimel. 
 Nüüdisaegne vedelik nimetusega "bensiin" aga muudab nii värvi, kui ka teiste materjalide füüsikalisi omadusi.
  Pildi postitasin spetsiaalselt sest kogu foorum on täis  ainult tõestuseta "jutulõnga" minul oli nii...
Mis puutub pulbervärvi ,jään enda juurde kindlaks.Aga kas need ujukikambri "aknad"olid siis tõesti ainult20 aastase garantiiga.Peale seda hakkasid sulama Rolleyes Rolleyes
Vasta

Üldiselt ei ole selle tänapäeva kütusega nalja pole. Siiani ei saa ma aru,kas nad topivad tolüeeni või krt teab,mida sinna. Aga kohati kõlbab see kütus vaid karuputkede ja umbrohtude tõrjumiseks,mitte mootori kütusena.


Vasta

(11-06-2017, 18:14 PM)kopraonu Kirjutas:  Üldiselt ei ole selle tänapäeva kütusega nalja pole. Siiani ei saa ma aru,kas nad topivad tolüeeni või krt teab,mida sinna. Aga kohati kõlbab see kütus vaid karuputkede ja umbrohtude tõrjumiseks,mitte mootori kütusena.

Aga kõik ju sõidavad.Isegi pole pressis suuri pauke ,nagu mõned aastad tagasi. Rolleyes
Vasta

Jah ma ka sõidan aga olen arvamusel,et häälekamalt peaksime meie,kui lõpptarbijad sõnavõtma. Seda eelkõige selles osas,et sellised tolüeeniga solkijad ja muud lake keetjad turult tuleks välja tõrjuda. Ausõna ,kaua selline korralagedus käib,kus lõpptarbija on nagu loll lammas,kellele igasugu s..ta valimatult saab kaela määrida. Ilma,et peaks mingit vastutust või tagajärgi kartma. Teisisõnu riigis puudub kord,selles osas,mida kütuse edasimüüjad ja tanklad teevad.


Vasta

Aru ma ei saa, ühel hetkel vingutakse, et tänapäeva bensiin või diisel ei kõlba mitte kuhugi, teine hetk jälle hõisatakse, et näe ajasin diisliga pooleks 60 liitrit vanaõli traktori kolvi pealt läbi ja mitte kui midagi ei juhtunud. (Ei ole kellegi pihta mõeldud, lihtsalt üldistus siinsele suhtumisele)
Oli siis tõesti vanasti mingi imebensiin saadaval, mis midagi ei söövitanud ja kõik mootorid poolest pöördest laulma pani?
Vasta

Mina olen viimased 30 a.dislsmootoriga hakkama saanud ,aga arvan ,nagu aamen kirikus ,sõltumata tankla nimest tuleb kütt ikka samast pütist
Vasta

Mai kuust 1998 alates olen täheldanud 95 nime all müüdava olluse ja varem müüdud bensiini olulist vahet. Asi selles, et sõi ära Wilga kütusenäitaja torud. Senimaani pidasid vastu. Ju siis selle aasta ümbruses see üleminek bensiinilt solgile toimus. Asendatud toru hakkas nädalaga lekkima. Kusjuures uued mehhanismid on juba solgile projekteeritud, ainult vanema tehnikaga ja sellisega, mis on toodetud solkimata bensiini turustavas piirkonnas on raskusi.
Lisa: Wilga kütusenäidik mõlema tiiva all on ühesugune.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(11-06-2017, 20:48 PM)aavu Kirjutas:  Mai kuust 1998 alates olen täheldanud 95 nime all müüdava olluse ja varem müüdud bensiini olulist vahet. Asi selles, et sõi ära Wilga kütusenäitaja torud. Senimaani pidasid vastu. Ju siis selle aasta ümbruses see üleminek bensiinilt solgile toimus. Asendatud toru hakkas nädalaga lekkima. Kusjuures uued mehhanismid on juba solgile projekteeritud, ainult vanema tehnikaga ja sellisega, mis on toodetud solkimata bensiini turustavas piirkonnas on raskusi.
Lisa: Wilga kütusenäidik mõlema tiiva all on ühesugune.

Kas on kogemust ka 98-ga ja täheldanud vahet 95-ga?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne