(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2014, 21:20 PM ja muutjaks oli nustu826.)
Lasin küll silmad Varjupaiga nimekirjast üle, aga ei pannud tähele sellist buldooserit. Võib-olla on mingi variatsioon sellest ka olemas. Ma vene tehnikat niiväga ei tunne...
Jah seda tüüpi roomiktraktoreid/buldoosereid varjupaigas pole aga hinda küsitakse selle 1982 isendi eest(2000€) liiga palju
Hoopis huvitavam ja palju odavam projekt on saadaval Pihkva oblastis kohas nimega Porhov.See ikka vanem ja rohkem muusemiväärt !!! Samas maanteemuuseum soovis ehtsat ДТ-54 häält/heli.Kaks kärbest ühe hoobiga 50000 tuh.rubla ehk 1000€ eest.Müüja pakub küll traktorit mingi ДТ-74 pähe aga tegu ehtsa Altai tehase ДТ-54-ga.
Müügikuulutus siis selline: http://www.avito.ru/porhov/gruzoviki_i_s..._304821815
(29-03-2014, 22:12 PM)krossifänn Kirjutas: Jah seda tüüpi roomiktraktoreid/buldoosereid varjupaigas pole aga hinda küsitakse selle 1982 isendi eest(2000€) liiga palju
Hoopis huvitavam ja palju odavam projekt on saadaval Pihkva oblastis kohas nimega Porhov.See ikka vanem ja rohkem muusemiväärt !!! Samas maanteemuuseum soovis ehtsat ДТ-54 häält/heli.Kaks kärbest ühe hoobiga 50000 tuh.rubla ehk 1000€ eest.Müüja pakub küll traktorit mingi ДТ-74 pähe aga tegu ehtsa Altai tehase ДТ-54-ga.
Müügikuulutus siis selline: http://www.avito.ru/porhov/gruzoviki_i_s..._304821815
Pigem ikka DT-54 A ja mootor on peal uuem D-60 ehk siis 60 hj. Generaatori mootor siis peale pandud.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2014, 12:29 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Dt 54A mäletan käivitusmootorit kahekäigulisena (seega kolm hooba), tema hooratas sile (ilma hammasvööta). Diislil kaks õlifiltrit kõrvuti(jäme- ja peenp. mitte tsentrifuug). Õhupuhastil oli väljas pooleliitrine klaaspurk all tolmu kogumas, hilisematel oli juba jossi moodi õhupuhasti ots. Kabiini liikuva ukse ülemine pool oli allaklapitav. Külgpiduri pedaale ei paistagi olevat.
(29-03-2014, 23:13 PM)pen.skar Kirjutas: Dt 54A mäletan käivitusmootorit kahekäigulisena (seega kolm hooba), tema hooratas sile (ilma hammasvööta). Diislil kaks õlifiltrit kõrvuti(jäme- ja peenp. mitte tsentrifuug). Õhupuhastil oli väljas pooleliitrine klaaspurk all tolmu kogumas, hilisematel oli juba jossi moodi õhupuhasti ots. Kabiini liikuva ukse ülemine pool oli allaklapitav. 6 hobust kõvem D60k nägi sama välja, nii et ei sobi seegi pildil olema. Vast SMD 7? Külgpiduri pedaale ei paistagi olevat.
D-60-l ongi ühekäiguline käivitusmootori reduktor ja selle otsas oli ka uuemat tüüpi starteriga käivitusmootor. Samuti on ju pildilt näha ka peenemad kütusefiltrid ja dekompressiooonihoob mis asub keset mootorit ja saab kohe sealt lülitada. Vanemal DT-54 A-l on teistmoodi lülitus. Ja kuna mul selline D-60 mootor ühe traktori peal.....
Nagu allpool artiklist lugeda, siis lõpetavad käesoleva aastaga töö viimased Tallinna bussihaagised ja kõik ebavajalik rändab vanametalli. Selline suhteliselt ainulaadne haagis võiks olla tore täiendus varjupaiga bussi- ja haagisekollektsioonile. Kui hind mõistlik ja Muuseumipapa koha leiaks, võiks ju proovida aktsiooni teha?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.